Turbo mi się wyłącza podczas jazdy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
luki24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: wt paź 20, 2009 15:10
Lokalizacja: dolnoślaskie
Kontakt:

Post autor: luki24 » wt kwie 06, 2010 15:17

Kiedyś przechodziłem podobne zjawisko w seacie a ostatnio kumpel w Sharanie. Okazało się że w jednym i drugim przypadku było to samo. Czujnik ciśnienia w rurze dolotowej.



grekiu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: wt mar 27, 2007 11:00
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: grekiu » śr kwie 07, 2010 22:21

Witam.
Widzę, że nie jestem sam z tym problemem. U mnie było tak że podczas wyprzedzania na 4tym biegu przy ok. 4000 obrotów auto "zdechło" - kompletnie brak mocy. czytałem że to tryb awaryjny się uruchomił. Podpiąłem autko pod VAGa dziś i pojawił się błąd 17965.
Wczoraj patrzyłem na "sztange" i podczas odpalenia opada w dół, a gdy dodaje się gazu do 3-4 tys obrotów to podnosi się do góry. Na zgaszonym silniku próbowałem palcem poruszać, ale coś nie mogłem za bardzo więc nie wiem czy jest zapieczona czy po prostu za mało siły to wkładałem.
Aaa dodam, że po zgaszeniu i odpaleniu auta problem znika, aż do ponownego włączenia się trybu serwisowego.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » śr kwie 07, 2010 22:25

Aaa dodam, że po zgaszeniu i odpaleniu auta problem znika, aż do ponownego włączenia się trybu serwisowego.
Typowy notlauf - reszta w wyszukiwarce.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Post autor: hyper74 » ndz kwie 11, 2010 09:13

"Na zgaszonym silniku próbowałem palcem poruszać, ale coś nie mogłem za bardzo więc nie wiem czy jest zapieczona czy po prostu za mało siły to wkładałem.
Aaa dodam, że po zgaszeniu i odpaleniu auta problem znika, aż do ponownego włączenia się trybu serwisowego."

Wiesz co jeżeli sztanga porusza się w górę i w dół to oznacza że nie jest chyba zapieczona na wyłączonym motorze chodzi dosyć ciężko ale powinna chodzić ....powiedz jeszcze jak rozumieć tryb serwisowy.... czy poprostu po przeładowaniu nie masz jak to mówią kopa czy zapala się chek engine taka żółta kontrolka z silnikiem... jeżeli zapala się kontrolka to czeka cię w najlepszym razie czyszczenie ślimaka ( turbiny) kolega też tak miał w Passacie B5fl


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

grekiu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: wt mar 27, 2007 11:00
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: grekiu » ndz kwie 11, 2010 17:24

hyper74 pisze: Wiesz co jeżeli sztanga porusza się w górę i w dół to oznacza że nie jest chyba zapieczona na wyłączonym motorze chodzi dosyć ciężko ale powinna chodzić ....powiedz jeszcze jak rozumieć tryb serwisowy.... czy poprostu po przeładowaniu nie masz jak to mówią kopa czy zapala się chek engine taka żółta kontrolka z silnikiem... jeżeli zapala się kontrolka to czeka cię w najlepszym razie czyszczenie ślimaka ( turbiny) kolega też tak miał w Passacie B5fl
Tryb serwisowy rozumiem pod tym pojęciem, że auto kompletnie traci moc.. Wogóle się nie zbiera, aż do zgaszenia i odpalenia silnika... Kontrolka żadna się nie pali, tyle co komputer pokazał błąd 17965.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10586
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » ndz kwie 11, 2010 17:34

grekiu pisze:błąd 17965.
kontrola ciśnienia doładowania, przekroczona granica regulacji, masz typowy notlauf,



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz kwie 11, 2010 17:42

grekiu pisze:Wogóle się nie zbiera, aż do zgaszenia i odpalenia silnika... Kontrolka żadna się nie pali
Tak
Trzeba wykonać logi dynamiczne i będzie wiadomo co się dzieje- choć 90% przypadków to zapieczenie się kierownic w turbosprężarce typu VNT reszta to uszkodzone wężyki podciśnienia- uszkodzona gruszka- nieszczelność w dolocie- uszkodzenie pompy podciśnienia i jeszcze inne o których do momentu wykonania przez Ciebie logów nie warto pisać. Logi :bigok:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Post autor: hyper74 » ndz kwie 11, 2010 21:48

Podmień na początek zawory N75 z N18...tak dla wykluczenia wadliwego zaworu N75


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

grekiu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: wt mar 27, 2007 11:00
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: grekiu » ndz kwie 11, 2010 22:20

Witam ponownie.
Podmieniłem zawór N75 z mojej Bory na ten sam zawór z Golfa IV siostry i niestety dzieje się to samo wiec zawór jest ok. Szukam teraz kogoś w mojej okolicy żeby zrobić logi i jak sie uda to wtedy dam znać co wyszło.. Az sie boje na samą myśl jakie to mogą być koszty za naprawę turbiny..



szen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 22, 2010 22:34
Lokalizacja: Branice
Kontakt:

Post autor: szen » pn kwie 12, 2010 10:16

Wjedź na jakas autostrade przepal go porzadnie syf wyleci i bedzie git;)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 131 gości