Problem ze sprzęgłem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem ze sprzęgłem
Mam problem ze sprzęgłem. Zauważyłem że raz sprzęgło się ślizga a innym razem jak jadę to nie. Co może byc przyczyną? Sprzęgło wymienione sachs około 2,5 roku temu, przejechane jakieś 25 tk. Proszę o wasze sugestie.
Nie wiem jaka masz linke do sprzegla - jezeli masz linke samoregulująca to sprawdz ten regulator - najprosciej mozna to zrobic poprzez cofnięcie nogą pedału sprzęgła (po zmianie biegu dociskasz pedał do góry, noga podłożona pod pedał) jezeli bedzie ok to linka do wymiany.
Pozdrawiam
marchew
Pozdrawiam
marchew
Ostatnio zmieniony śr lut 24, 2010 14:28 przez marchew, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw mar 04, 2010 15:36
- Lokalizacja: polska
Nie pisałem bo objawy ustąpiły i przez dłuższy czas nie było ślizgania. Teraz znowu siępojawiło. Zauważyć można jadąc pod górkę na 4 biego i kiedy dfam po gazie to czuć że silnik zrywa a auto stoi w miejscu. Gaszę silnik, staję, znowu odpalam, jadę i już się nie ślizga. Dziwna sprawa naprawdę.marchew pisze:Kiedy te objawy slizgania wystepuja? Probowales ruszac z 4 biegu? Silnik powinien zgasnąć jak bedziesz z niego ruszał....
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Nic dziwnego - wysoki bieg i duże obciążenie (przyspieszanie pod górkę) to bardzo duże opory jakie musi pokonać sprzęgło aby przenieść moment obrotowy na koła i wtedy się ślizga. Pewnie już pomału się "upala" i w codziennej jeździe daje sobie radę, a podczas dużych obciążeń przepuszcza. Normalne zachowanie kiedy następuje początek końca sprzęgła.barca90 pisze:Dziwna sprawa naprawdę.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Nie, to jest dziwne i to bardzo. Dowody:italiano_83 pisze:Nic dziwnego - wysoki bieg i duże obciążenie (przyspieszanie pod górkę) to bardzo duże opory jakie musi pokonać sprzęgło aby przenieść moment obrotowy na koła i wtedy się ślizga. Pewnie już pomału się "upala" i w codziennej jeździe daje sobie radę, a podczas dużych obciążeń przepuszcza. Normalne zachowanie kiedy następuje początek końca sprzęgła.barca90 pisze:Dziwna sprawa naprawdę.
1.Sprzęgło wymienione 2 lata temu przebieg około 15 tyś km- także prawie nówka'
2.Sprzęgło założone firmy LUK - dobra firma,
3.Te same waruki jazdy tzn podjazd pod górkę na tym samym biegu taką samą prędkością- w jednym dniu ślizga na drugi dzień nie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 273 gości