pytanie o sterownik i jeden błąd
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
- Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
- Kontakt:
pytanie o sterownik i jeden błąd
witam
panowie mam taki problem z błedem 17663 engine coolant temp sensor (G62) : short to groung P1255 - 35-00
co mam z nim zrobic?? nie da sie go skasowac:(
a drugie pytanko dotyczy sterownika a dokładnie numer sterownika to 028 906 021 HC (odczyt vaga) czyli sterownik niby od AFN-a a turbo ma zwykłe czyli z gruchą od spodu i zaworek n75 jest metalowy a czytalem ze 110HP powinien byc ten plastikowy z białą główką wiec troche to dziwne prosze o jakies sugestie
panowie mam taki problem z błedem 17663 engine coolant temp sensor (G62) : short to groung P1255 - 35-00
co mam z nim zrobic?? nie da sie go skasowac:(
a drugie pytanko dotyczy sterownika a dokładnie numer sterownika to 028 906 021 HC (odczyt vaga) czyli sterownik niby od AFN-a a turbo ma zwykłe czyli z gruchą od spodu i zaworek n75 jest metalowy a czytalem ze 110HP powinien byc ten plastikowy z białą główką wiec troche to dziwne prosze o jakies sugestie
[i]285PS 575 NM[/i]
[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]
http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]
[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]
http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1 ... ml#6484546 przetarty kabelek ... problem z masą ... do sprawdzenia czujniki ...
2 problem - to może poprzedni właściciel kupił inny ... i zamontował - nie ma to jednak wpływu na działanie czy z metalową czy plastikową główką jest...
2 problem - to może poprzedni właściciel kupił inny ... i zamontował - nie ma to jednak wpływu na działanie czy z metalową czy plastikową główką jest...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
- Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
- Kontakt:
hmm nie ma wpływu ?? ja czytałem ze ma bo metalowy inaczej steruje turbiną niż ten plastikowyHaki pisze:http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1 ... ml#6484546 przetarty kabelek ... problem z masą ... do sprawdzenia czujniki ...
2 problem - to może poprzedni właściciel kupił inny ... i zamontował - nie ma to jednak wpływu na działanie czy z metalową czy plastikową główką jest...
druga sprawa turbo jest bez sztangi tylko z gruchą upustową
[i]285PS 575 NM[/i]
[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]
http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]
[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]
http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]
ten numer sterownika stosowany jest do silników 90 KM ze zwykłym turbo a nie z VNT i zaworek N75 musisz mieć ciśnieniowy czyli ten w metalowej obudowie.
Co do błędu czujnika G62 to odepnij od niego wtyczkę i podepnij na chwilę szeregowo pomiędzy jego piny 1 i 3 zwykły stały opornik o wartości 250 ohm (dostępny w sklepie elektronicznym za kilka grosików) i wtedy sprawdź w Vagu jaką on wskazuje wartość temperatury, jeśli nadal będzie błąd tego czujnika to masz gdzieś zwarcie do masy na kablach od czujnika a jeśli błędu nie będzie a Vag wskaże temperaturę zbliżoną do wartości około 90*C to uwalony jest wtedy czujnik.
Co do błędu czujnika G62 to odepnij od niego wtyczkę i podepnij na chwilę szeregowo pomiędzy jego piny 1 i 3 zwykły stały opornik o wartości 250 ohm (dostępny w sklepie elektronicznym za kilka grosików) i wtedy sprawdź w Vagu jaką on wskazuje wartość temperatury, jeśli nadal będzie błąd tego czujnika to masz gdzieś zwarcie do masy na kablach od czujnika a jeśli błędu nie będzie a Vag wskaże temperaturę zbliżoną do wartości około 90*C to uwalony jest wtedy czujnik.
Ostatnio zmieniony pt kwie 02, 2010 13:49 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
- Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
- Kontakt:
i o taką odpowiedz mi chodziło:)Sztomel pisze:ten numer sterownika stosowany jest do silników 90 KM ze zwykłym turbo a nie z VNT i zaworek N75 musisz mieć ciśnieniowy czyli ten w metalowej obudowie.
po napisaniu posta znalazłem gdzies na innym forum tez Twoją wypowiedz o tym błedzie i zrobiłem tak ze nie wstawiałem opornika tylko zwykłym kablem to zmostkowałem a kolega patrzył czy wskazuwka bedzie sie ruszac i działało czyli czujnik do wymiany a najgorsze jest to ze wczesnej zmienilismy ten grugi czujnik co sie znajduje troche dalej na weżu oczywiscie nie potrzebie:( czyli w temacie juz wszystko jasneSztomel pisze:Co do błędu czujnika G62 to odepnij od niego wtyczkę i podepnij na chwilę szeregowo pomiędzy jego piny 1 i 3 zwykły stały opornik o wartości 250 ohm (dostępny w sklepie elektronicznym za kilka grosików) i wtedy sprawdź w Vagu jaką on wskazuje wartość temperatury, jeśli nadal będzie błąd tego czujnika to masz gdzieś zwarcie do masy na kablach od czujnika a jeśli błędu nie będzie a Vag wskaże temperaturę zbliżoną do wartości około 90*C to uwalony jest wtedy czujnik.
dzieki za odpowiedzi i Wesołych Świąt:)
pozdrawiam
[i]285PS 575 NM[/i]
[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]
http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]
[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]
http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]
to jest 90 PSgrzesiek1990 pisze:numer sterownika to 028 906 021 HC (odczyt vaga) czyli sterownik niby od AFN-a
Chip Nr:..........357 728/729
Fahrzeug:.........Ford Galaxy 1.9 TDI 90
Getriebe:.........SA
-------------------------------------------------------------
ECU:..............028 906 021 HC
BoschNr:..........0281001737
Software:.........1905
von FgStNr:.......
bis FgStNr:.......
Anzahl Chip:......2
QuellProm:........27C1001
Bauform:..........PLCC32
-------------------------------------------------------------
ChipNr I:.........357_729
-------------------------------------------------------------
ChipNr II:........357_728
-
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
- Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
- Kontakt:
panowie to moze powiecie mi jeszcze jakie oznaczenie moze miec ten silnik??
[i]285PS 575 NM[/i]
[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]
http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]
[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]
http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 183 gości