Bardzo dziwny problem z AFN'em przy robieniu rozrządu.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ccinekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: ccinekk » wt kwie 06, 2010 23:50

Koło samo bez wałka się nie obróci, bo całość trzyma trzpień blokujący który jest cały, w stanie idealnym.
t0mal pisze:należałoby zdjąć kolo i sprawdzić, czy go nie ścięło.
koło zdejmowane i zero złych objawów.

Ok, pójdziemy tym tropem. Dajmy na to, że nie patrze na blokowanie tego koła. Jak strzelić które ustawienie koła pompy jest dobre, przyjmując, że na zblokowanie wychodzi zły ząb? rozebrać pompę?


POWERED BY IBIZA GT TDI

133KM@314Nm

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt kwie 06, 2010 23:56

Na pałę możesz ustawić 1 ząbek na pompie do tylu, jeśli przeskoczyło przy dokręcaniu - krzywdy silnikowi nie zrobisz. Ale jak pisałem powinno ustawić się początek wtrysku na zegar.



Awatar użytkownika
ccinekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: ccinekk » wt kwie 06, 2010 23:59

t0mal pisze:Na pałę możesz ustawić 1 ząbek na pompie do tylu, jeśli przeskoczyło przy dokręcaniu - krzywdy silnikowi nie zrobisz. Ale jak pisałem powinno ustawić się początek wtrysku na zegar.
Ciężko będzie na pałę o 1 ząbek, bo wtedy nam przekręciło się chyba o 3 ząbki, a dzisiaj po kilku godzinach walki chcieliśmy sprawdzić czy to możliwe, że tak się obraca to koło i kolejne kilka razy nam przeskoczyło, taki akt desperacji to już był. Czyli na zegar?


POWERED BY IBIZA GT TDI

133KM@314Nm

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr kwie 07, 2010 00:02

Najlepiej. Ale o wartość początku wtrysku musisz uderzyć do kogoś kto się zna, w 1Z to jest chyba 0.7 ale w afn fala może być inna. I napinaj porządnie pasek :bajer:

[ Dodano: 07 Kwi 2010 00:08 ]
Chociaż właściwie to trochę dziwne, bo w td możesz ustawić koło pompy na nacięcie na osłonie i odpali, a na dużej pompie (czyli np tłoczku z tdi) można przestawić pompę na fasolkach praktycznie od minimum do maksimum i będzie odpalał
No ale td to nie tdi, a ja pisałem, że się nie znam :bajer:



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr kwie 07, 2010 00:13

t0mal pisze:Ale o wartość początku wtrysku musisz uderzyć do kogoś kto się zna, w 1Z to jest chyba 0.7
Jak nie miałem vaga tylko zegar to ustawiłem na 0.55 poczatek wtrysku w 1Z .Troche jakby twardo pracował .Po podłączeniu vaga okazało sie że kąt wtrysku przy moim ustawieniu zegarem 0,55 wynosił 95 .Czyli był stanowczo zbyt wczesny .Nie chciało mi się już bawić i sprawdzać ale wydaje mi się że 0,3 na zegar i bedzie ok .50-60 na vagu


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 96 gości