Montaż tempomatu w MK4 TDI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
perty
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 16:18
Lokalizacja: sulejówek
Kontakt:

Post autor: perty » ndz mar 07, 2010 16:58

panowie a czy wciśnięcie sprzęgła wyłącza tempomat?? bo u mnie jak wcisnę sprzęgło to obroty idą w gore, dopiero hamulec wylącza. Tak pozatym to wszystko dziala, przyspiesza, zwalnia, w vagu działanie pedałow ok.



rakutom
srebrna strzała
srebrna strzała
Posty: 120
Rejestracja: śr maja 28, 2008 07:13
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki/Prudnik
Kontakt:

Post autor: rakutom » ndz mar 07, 2010 18:30

perty, tak. sprzęgło i hamulec rozłącza tempomat


raku
-------------------------------------------------------
Materiały budowlane w Warszawie

ostrysg
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: sob sie 09, 2008 18:56
Lokalizacja: morag

tempomat passat b4 b5 tdi

Post autor: ostrysg » pn mar 22, 2010 11:01

pytanie odnosnie montazu tempomatu w passacie...

w golfie mk4 tdi wszystkie kable od tempomatu podpina sie do czarnej kostki w podszybiu.


jak jest w przypadku passatow b5? Znalazlem na forum ,ze kable podpina sie do wszystkich kostek w podszybiu:

czy ten schemat jest prawidlowy do passata AFN 1999?

PODPIĘCIE KABLI DLA PASSATA B5 PO 1998, B5 FL
Auta posiadające 15- pinową białą kostkę, oraz posiada 80- pinową wtyczkę komputera i drugą mniejszą.
Kable należy podpiąć w skrzynce na podszybiu.

z manetki -------> do kostki
PIN nr 6 -------> do czerwono - biały w kostce pomarańczowej (+12 po zapłonie)
resztę podłączamy do kostki białej
PIN nr 2 -------> do niebieski PIN nr 8
PIN nr 4 i 7 -------> do czarno- żółty PIN nr 10
PIN nr 3 -------> do czerwono - żółty PIN nr 9
PIN nr 5 -------> do czerwono - szary PIN nr 7

i czy w miejscach gzie mam podlaczyc kable od tempomatu beda inne kable.
chodzi mi o to czy poprostu moge je przylutowac do kabli ktore sa (jesli) w kostkach tak jak to zrobilem w moim golfie AJM
czy konieczne jest wyciaganie ich i uzycie ori kabla.

czy moglby ktos kto to robil w passacie potwierdzic poprawnosc schematu?
a moze ma ktos foto z tymi kostkami?
z gory dzieki
ostrysg
Ostatnio zmieniony wt mar 23, 2010 19:13 przez ostrysg, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
luki24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: wt paź 20, 2009 15:10
Lokalizacja: dolnoślaskie
Kontakt:

Post autor: luki24 » wt kwie 06, 2010 15:05

Tak schemat podłączenia jest poprawny. Tak w kostkach będą już inne przewody.



wiki1024
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt kwie 06, 2010 22:03
Lokalizacja: opole

Post autor: wiki1024 » wt kwie 06, 2010 22:21

Witam silnik ALH gdzie podłączyc tempomat jest czarna kostka ale z dwoma kablami



Awatar użytkownika
luki24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: wt paź 20, 2009 15:10
Lokalizacja: dolnoślaskie
Kontakt:

Post autor: luki24 » wt kwie 06, 2010 22:26

Nie ma bata żeby były tylko dwa przewody w kostce. Jeszcze się nie spotkałem z takim przypadkiem. Jesteś pewien, że mówimy o tych samych kostkach?



wiki1024
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt kwie 06, 2010 22:03
Lokalizacja: opole

Post autor: wiki1024 » wt kwie 06, 2010 22:40

Od dołu czyli ze strony srodka widac czarno fioletową kostke i dwa kable silnik ALH z 2000 roku jestem w kropce co mam robic!



Tekilus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: sob cze 20, 2009 08:28
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Tekilus » wt kwie 06, 2010 22:41

musisz kolego źle patrzeć bo w piątek montowałem w ALH i było wszystko zgodnie z opisem.

[ Dodano: 06 Kwi 2010 22:42 ]
Zrób Zdjęcie tego. Bedzie się dalej myśleć


Tanie części samochodowe.

wiki1024
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt kwie 06, 2010 22:03
Lokalizacja: opole

Post autor: wiki1024 » wt kwie 06, 2010 22:45

Jutro zrobie zdjęcia rozbiorę podszybie i dam znać ale po 20- tej
Ostatnio zmieniony wt kwie 06, 2010 22:49 przez wiki1024, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
luki24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: wt paź 20, 2009 15:10
Lokalizacja: dolnoślaskie
Kontakt:

Post autor: luki24 » wt kwie 06, 2010 23:05

Ty nie masz patrzeć od środka tylko od góry czyli demontujesz podszybie i tam patrzysz. Od spodu to jasne że będą dwa bo resztę idzie dopiero od manetki.



wiki1024
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt kwie 06, 2010 22:03
Lokalizacja: opole

Post autor: wiki1024 » śr kwie 07, 2010 17:21

Zrobiłem tak jak pisaliście tempomat chodzi jeszcze raz dzięki!!!!



Awatar użytkownika
luki24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: wt paź 20, 2009 15:10
Lokalizacja: dolnoślaskie
Kontakt:

Post autor: luki24 » śr kwie 07, 2010 17:42

No masz szczęście :)



tomass6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn lis 05, 2007 13:25
Lokalizacja: Kraków(niedaleko :P)
Kontakt:

Post autor: tomass6 » śr kwie 07, 2010 18:46

Witam panowie ja również zrobiłem sobie właśnie tempomacik. Wzorowałem sie na podpowiedzi Setiego bo ładne foto wrzucił :D mam nawet kontrolke w zegarach i świeci :)



wiki1024
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt kwie 06, 2010 22:03
Lokalizacja: opole

Post autor: wiki1024 » śr kwie 07, 2010 22:21

Koledzy a szarpanie miedzy 1300obr. a2000 obr na wysokim biebu i powolnym przyśpieszaniu co to może być bo na moim terenie mechanicy to D....e!!
Turbina była czyszczona mechanik stwierdził że KOŁO DWUMASOWE LUB NASTAWNIK



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 217 gości