Jaką turbosprężarkę do AXR?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jaką turbosprężarkę do AXR?
Witam,
w związku z pojawieniem się oleju w dolocie rozejrzałem się ile kosztowałoby nowe turbo. Gdzieś jednak przeczytałem, że te do AXR, czyli KKK są mało wytrzymałe. Czy pasuje coś lepszego plug'n'play do AXR z 2003 r.?
Powiedzcie mi jeszcze jak odróżnić nowe turbo od regenerowanego.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
w związku z pojawieniem się oleju w dolocie rozejrzałem się ile kosztowałoby nowe turbo. Gdzieś jednak przeczytałem, że te do AXR, czyli KKK są mało wytrzymałe. Czy pasuje coś lepszego plug'n'play do AXR z 2003 r.?
Powiedzcie mi jeszcze jak odróżnić nowe turbo od regenerowanego.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
w axr były GT1749V, BV39 i (KP39 ale tylko w A3 2001r)
obie szły równolegle. obie powinny mieć podobną żywotność.
na twoim miejscu szukałbym tylko używanej z gwarancją a najlepiej z montażem od mocniejszych silników np 130.
turbo będzie wstawało tak samo a będzie miało większy zapas co czyni je mniej wysilonym i awaryjnym
obie szły równolegle. obie powinny mieć podobną żywotność.
na twoim miejscu szukałbym tylko używanej z gwarancją a najlepiej z montażem od mocniejszych silników np 130.
turbo będzie wstawało tak samo a będzie miało większy zapas co czyni je mniej wysilonym i awaryjnym
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
w moim z 2004 roku jest KKKrękawek pisze:kolego w moim axr z 2003 roku siedzi turbo garret!!!
nie do końca - przynajmniej tak było u mniemorfeusz86r pisze:jak masz wyjście z turbo na szybko złącze (podejrzewam że tak) to nic.
teoretycznie tak a w praktyce czasami jest inaczejHellMan pisze:ale czy turbo od takiego ASZ podejdzie bez rzeźbienia?
różnica:
górna KKK (fabryka)
dolna GARETT od ASZ-a - widać różnicę na zdjęciu
Ostatnio zmieniony wt kwie 06, 2010 21:44 przez Kulon, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
trzeba zastosować przejściówkę do szybko złączki i przewód od IC zacisnąć tradycyjną obejmą - na zdjęciu widać jak jest ułożona muszla z wejściem na szybko złączkę - niby mała różnica a rura ori nie pasujemorfeusz86r pisze:możesz rozwinąć swoją wypowiedz
no i rurka od EGR - ale została zaślepiona i po problemie
Ostatnio zmieniony wt kwie 06, 2010 21:56 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości