Dynamiczna regulacja kąta wtrysku 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomolowski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
Lokalizacja: Slask

Dynamiczna regulacja kąta wtrysku 1Z

Post autor: tomolowski » pn mar 29, 2010 17:50

Witam,mam problem z moim klekotem, n 108 ma problem z wysterowaniem kąta wtrysku na wolnych obrotach: Obrazek
Wcześniej byly też problemy z regulacja podczas klikniecia w vagu okna basic setings ale zwiększylem ciśnienie w pompie i jest dobrze.
Wyczytałem na forum że któraś sprężyna jest słaba i wtedy są problemy,tylko nigdzie nie pisze jak to naprawić,przynajmniej ja tego nie mogę znaleść.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn mar 29, 2010 18:14

jest dobrze, nie szukaj dziury w całym ;)



Awatar użytkownika
tomolowski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
Lokalizacja: Slask

Post autor: tomolowski » sob kwie 03, 2010 15:23

Ale trochę twardo chodzi,mógłby ktoś napisać jak to naprawić bo nigdzie nie mogę znaleść info na ten temat.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob kwie 03, 2010 16:28

a jaki masz kąt wtrysku ? w 000BS
jaka dawka paliwa ?
EGR jest sprawny ?



Awatar użytkownika
tomolowski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
Lokalizacja: Slask

Post autor: tomolowski » sob kwie 03, 2010 16:58

Kat wtrysku 43
Dawka paliwa 3.4
EGR zaslepiony



Awatar użytkownika
ringel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 19:58
Lokalizacja: Munchen

Post autor: ringel » sob kwie 03, 2010 20:39

damcio151 pisze:jest dobrze, nie szukaj dziury w całym
tak jak kolega pisał, daj sobie spokój
Dla przykładu, stare ECU w 1z z końcówką "...C" i "...AF" na wolnych obrotach opóźnia kąt wtrysku, a w nowszych 1z ECU z końcówką "...BF" kąt jest przyśpieszony.
Zgodze się, że silnik pracuje bardziej miękko, ale byś musiał kąt wtrysku opóźnić tak w okolice 25 jednostek, wtedy ECU da radę, tylko zimą będzie gorzej łapał.



Awatar użytkownika
tomolowski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
Lokalizacja: Slask

Post autor: tomolowski » ndz kwie 04, 2010 11:14

Wczoraj po podlaczeniu Vaga wywalilo jeszcze blad 00550 w sterowniku silnika.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz kwie 04, 2010 11:29

tomolowski pisze:EGR zaslepiony
to może być przyczyną twardej pracy
tomolowski pisze:Wczoraj po podlaczeniu Vaga wywalilo jeszcze blad 00550 w sterowniku silnika.
sprawdź napięcie paska rozrządu , oraz spójrz na wężyki przy filtrze paliwa i wypatruj tam powietrza
zrób dynamiczny 004



Awatar użytkownika
tomolowski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
Lokalizacja: Slask

Post autor: tomolowski » wt kwie 06, 2010 15:57

A wiec tak:pasek sprawdzony ok.
powietrza w wezyku nie ma zrobilem log 004 dynamiczny:
Obrazek



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt kwie 06, 2010 20:56

reguluje bardzo ładnie :bajer:



Awatar użytkownika
roger18sx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 00:00
Lokalizacja: sanok
Kontakt:

Dynamiczna regulacja kąta wtrysku 1Z

Post autor: roger18sx » pt lut 25, 2011 23:00

Witam.Wymienialem ostatnio rozrzad w audicy a 4 19 tdi 1Z 1995r. I cos ciężko pali jak jest zimno i po odpaleniu gasnie .czy wie ktos jaki powiniem byc kat wtrysku Obrazek


VW NA ZAWSZE

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Dynamiczna regulacja kąta wtrysku 1Z

Post autor: munior » sob lut 26, 2011 23:49

Te 30 jednostek to stanowczo za pużny kąt ,ustaw ok.50 .Choć nawet na tak opużnionym kącie nie powinien gasnąć jak już odpalił ,ja bym sprawdził czy nie ciągnie gdzieś powietrza


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 167 gości