pobieranie oleju w sb'ku po remoncie głowicy i wymianie turb
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pobieranie oleju w sb'ku po remoncie głowicy i wymianie turb
Witam jak w temacie problem z pobieraniem oleju 15 tyś temu remont głowicy spawanie głowicy wymiana prowadnic + uszczelniaczy pobierał dalej.. ostatnio wymieniłem turbine wsadzona po regeneracji k14 myślałem że to ona była przyczyną była cała spocona olejem ale turbina jest nowa i dalej jest niebieski dym i oleju ciągle ubywa czy pozostały już tylko pierścienie? czy coś jeszcze może być?
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Tak,a spocona turbina wiele tłumaczy-ciśnienie znad tłoków wali w kadłub i i wywala olej odmą do dolotu,dlatego bierze olej i turbo wygląda tak jak wyglądaVwMaly pisze:czy pozostały już tylko pierścienie?

[ Dodano: 02 Kwi 2010 08:17 ]
Sprawdzenie kompresji czasami niewiele nam powie,bo sprężanie może być dobre,a jak pierścienie olejowe będą zapieczone w tłokach (widziałem już takie rzeczy),to olej będzie brał na potęgę...PROXII pisze:a kompresje sprawdzałes
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Jak najbardziej warto sprawdzić...daję tylko do zrozumienia,że różnie to nieraz bywa...PROXII pisze:ale niezaszkodzi
Czasem jest tak,że wszystkie pierścienie padną-nie ma odpowiedniego sprężania i bierze olej,a czasem jest tak,że sprężanie w normie,a olej i tak bierze,bo olejowe siedzą jak zaspawane w tłokach.Przy tej drugiej opcji bez rozebrania silnika raczej nic się nie dowiemy

- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
50-80zeta...zależy gdzieVwMaly pisze:orientuje się ktoś jakie to są koszta sprawdzenie kompresji

Tzw."szwedzki remont" wymiana pierścieni,rozrządu,uszczelnienie silnika,świeży olej + filtry itd,to koszt ok.500-600zeta za częściVwMaly pisze:jakie koszta wymiana pierścieni? tzn bez usług mechanika..

szczerze mówiąc jedyny remont jaki robiłem to w komarku i może to głupie pytanie ale czy w dieslu przy wymianie pierścieni trzeba robić szlif ? czy jak to ma wyglądać żeby było porządnie zrobione? a jak rozrząd miałem robiony 25 tyś temu to przy kapie wymieniać go tez?
Ostatnio zmieniony pt kwie 02, 2010 13:13 przez VwMaly, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Wszystkiego dowiesz się jak zdejmiesz głowicę.Wtedy dopiero widać co jest w cylindrach.VwMaly pisze:czy w dieslu przy wymianie pierścieni trzeba robić szlif
Szczerze powiedziawszy,to robienie szlifu jest nieopłacalne...lepiej wyrwać gdzieś zdrowy silnik za parę stówek...

Zrobisz jak uważasz...VwMaly pisze:rozrząd miałem robiony 25 tyś temu to przy kapie wymieniać go tez?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości