kontrolka zaczeła sie jarzyć od kierunkowskazów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kisiel119
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: sob lut 06, 2010 00:31
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

kontrolka zaczeła sie jarzyć od kierunkowskazów

Post autor: kisiel119 » pn kwie 05, 2010 21:17

jak w temacie,
dzis zauważyłem że kontrolka od kierunków zaczeła jarzyć sie cały czas
jednak okazalo sie ze jarzy sie, a gdy wl kierunek to sie swieci swiatlem ciaglym dioda a kierunkow nie ma, zmienialem przekaznik i nic
Ostatnio zmieniony pn kwie 05, 2010 22:27 przez kisiel119, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn kwie 05, 2010 21:21

Zwarcie w zegarach - albo w przekaźniku od kierunków... Zobacz też połączenia masowe ... od aku - z budą auta...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
kisiel119
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: sob lut 06, 2010 00:31
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: kisiel119 » pn kwie 05, 2010 21:25

dodam ze dzis odkręcałem kierunki przednie ale to chyba nie ma nic z tym wspolnego bo nic tam nie majstorawałem, nawet zarowek nie odkręcałem



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn kwie 05, 2010 21:36

Mogło się coś odłączyć... warto sprawdzić ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
kisiel119
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: sob lut 06, 2010 00:31
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: kisiel119 » pn kwie 05, 2010 22:33

wie moze ktos o co chodzi?



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » pn kwie 05, 2010 23:28

Jakie są objawy po włączaniu awaryjnych?
No, ja tak wprost odpowiedzieć się nie zdecydowałem, ale fakt:

:dol: :rotfl:
Ostatnio zmieniony pn kwie 05, 2010 23:48 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn kwie 05, 2010 23:42

kisiel119 pisze:wie moze ktos o co chodzi?
Chłopie a sprawdziłeś co napisałem wyżej ?? nie po to się odpowiada byś siedział na 4 literach i dłubał w nosie - pytając czy ktoś wie o co chodzi ... miernik w łapę i do roboty -- a jak za trudne to do elektryka :bajer:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
kisiel119
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: sob lut 06, 2010 00:31
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: kisiel119 » pn kwie 05, 2010 23:47

jak mam sie wziasc za sprawdzenie cczyj jest zwarcie? co jesrt mi potrzebne i gdzie zajrzec?


[img]http://pokazywarka.pl/uua85j/#zdjecie613930[/img]

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » pn kwie 05, 2010 23:51

Żaróweczka od pozycyjnych z dwoma kabelkami.
Zajrzeć do przełącznika na kierownicy, do lamp kierunkowskazów, szczególnie tych które ruszał Kolega.
A tak w ogóle - to jeśli Kolega zadaje aż takie pytania to z elektryki chyba nie tęgo... Może by jednak do fachowca a przynajmniej kolegi co się choć troszkę orientuje?

No i co z awaryjnymi?
Ostatnio zmieniony pn kwie 05, 2010 23:51 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn kwie 05, 2010 23:51

Przeczyść na początek połączenia masowe -- aku - z budą auta ...
Możesz też zobaczyć czy przypadkiem to zdemontowanie migacza nic nie rozłączyło .. i wszystko jest z nim ok... ( w przypadku ,gdy wcześniej ta kontrolka się nie świeciła )


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
kisiel119
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: sob lut 06, 2010 00:31
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: kisiel119 » pn kwie 05, 2010 23:53

a gdy to nie pomoze to co dalej?


[img]http://pokazywarka.pl/uua85j/#zdjecie613930[/img]

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » pn kwie 05, 2010 23:57

Ja tak "obsesyjnie" o tych awaryjnych, gdyż jego przerywacz pracuje nawet przy uszkodzeniu którejś z żarówek. Po włączeniu awaryjnych i obejściu samochodu wokoło można łatwo sprawdzić ewentualne uszkodzenie lampy, żarówki lub też słabsze świecenie danej lampy a to znów wskazówka do szukania złego połączenia masy.
A czy samo gniazdo przerywacza w skrzynce bezpiecznikowej nie jest obluzowane?



Awatar użytkownika
kisiel119
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: sob lut 06, 2010 00:31
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: kisiel119 » wt kwie 06, 2010 00:00

cała skrzynka jest ok, wymieniałem przekaznik i dalej to samo. a moze wina pajaka przy kierownicy?


[img]http://pokazywarka.pl/uua85j/#zdjecie613930[/img]

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » wt kwie 06, 2010 00:08

No więc tak: podaliśmy Koledze kilka wskazówek: pająk czyli manetki, masy i klemy, lampy i oprawki żarówek, może któryś z wtyków nie jest dobrze włożony itd. Gdy jutro się rozwidni należy troszkę posprawdzać i się zobaczy. "Wróżyć" tu nie ma co.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 197 gości