strasznie kopci
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 18:20
- Lokalizacja: Biskupiec reszelski
- Kontakt:
strasznie kopci
jak w temacie mam problem gdy wcisne gas do dech to strasznie kopci na czarno i gdy jade normalnie to nie widac a jak przycisne to chmara dymu pojawia sie za mna dodam ze nie ubywa mi oleju chyba przynajmniej nic takiego nie zauwazylem pompa wtryskowa jest po regeneracji wtryski były zima sprawdzone i ok bylo co moze byc tego przyczyna musze kąt wtrysku ustawic bo gdy zakładalme pompe to załozylem tak miej wiencej chyba na srodku ale czy moze byc tego przyczyna zbyt wczesny lub puzny wtrysk ?????? a i zauwazylem ze z tyłu przewodem od turbo troche widac olej ale to chyb aopaska nie trzyma pomocy nie wiem co to moze byc
Samochód jest Bogiem
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Gódek, paliwo,żeby mogło się spalić,to potrzebuje odpowiedniej ilości powietrza,więc po to masz turbinę...na postoju turbo nie ciśnie,więc powietrza silnik dostaje mniej,dlatego kopci...podczas jazdy jak nagle depniesz,to sprężarka od razu nie da takiego ciśnienia,żeby silnik nie puścił czarnego bąka...
Jak na moje oko jest O.K.
[ Dodano: 05 Kwi 2010 17:03 ]
Gruba rura z boku suszarki?Jak tak,to olej może pochodzić z odmy...w sumie nic groźnego,ale zawsze można odmę przedłużyć i wpuścić do butelki po Coca Coli za silnikiem
Jak na moje oko jest O.K.
[ Dodano: 05 Kwi 2010 17:03 ]
Którym przewodem?Gódek pisze:a i zauwazylem ze z tyłu przewodem od turbo troche widac olej ale to chyb aopaska nie trzyma pomocy nie wiem co to moze byc
Gruba rura z boku suszarki?Jak tak,to olej może pochodzić z odmy...w sumie nic groźnego,ale zawsze można odmę przedłużyć i wpuścić do butelki po Coca Coli za silnikiem
Ostatnio zmieniony pn kwie 05, 2010 17:04 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 18:20
- Lokalizacja: Biskupiec reszelski
- Kontakt:
to ten groby co idzie do turbo ten od filtra i jest troche mokry od spodu :/ a co do czarnej chmury to jak trzymam gaz dłuze to jest to samo :/ i jak jade i na 4 przycisne fest to dym sie ciagnie za mna i tak mozna na kazdym biegu :/ dodam ze zmieniałem pompe bo moja szlak trafił kupiłem druga ale kopcił tak ze nic nie było widac oddałem do serwisu diesla okazłąo sie ze nie ma w srodku sprezyny trzpienia i mebrany przełozyli ustawili i pompa jest bankowo dobra ale poprzednia była inna troszke nie miała siłownika z boku i dzwignia od gazu była jedna a tu sa 2 i najpierw lekko jak sie nacisnie działa jedna a puzniej jak mozcniej to druga ale powracajac do tematu moze przydało by sie turbinke troszenke podkrecic ? a kat wtrysku w tym nie ma duzej ruznicy?
Samochód jest Bogiem
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
To tak jak pisałem...Gódek pisze:o ten groby co idzie do turbo ten od filtra i jest troche mokry od spodu
Jaką masz tą suszarkę?K-24?Gódek pisze:moze przydało by sie turbinke troszenke podkrecic ?
Jeśli K-24,to ona tak działa,że od 2700-3000rpm daje ciśnienie...w dolnych obrotach może silnik zakopcić...
Pompę masz ustawioną przez pompiarza na stole?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
To zobacz...suszarka ma tabliczkę znamionową,na której jest napisane
Widać po podniesieniu maski
K-14 ma pod rurą dolotową od filtra...
K-24 na wewnętrznej stronie od str. kolektora ssącego...
A Garett nie wiem ...
[ Dodano: 05 Kwi 2010 18:00 ]
W moim temacie na 3 str. masz 2 fotki K-14 i na 39 str. sporo fotek K-24
Widać po podniesieniu maski
K-14 ma pod rurą dolotową od filtra...
K-24 na wewnętrznej stronie od str. kolektora ssącego...
A Garett nie wiem ...
[ Dodano: 05 Kwi 2010 18:00 ]
W moim temacie na 3 str. masz 2 fotki K-14 i na 39 str. sporo fotek K-24
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 18:20
- Lokalizacja: Biskupiec reszelski
- Kontakt:
szukałem tabliczki ale nie mogłem znalesc ale ma na 100% bo jak robilem kapitalke to ja widziałem i czyscilem ale z ktorej strony jest zabij nie pamietam wiem ze mam pod turbo jakałs puszke ale to wszystko a jaka i czy mozna podkrecic zeby nie kopcił to nie wiem :/
Samochód jest Bogiem
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 18:20
- Lokalizacja: Biskupiec reszelski
- Kontakt:
ale wczesniej jak miałem ta stara pompe to chyba nie kopcił az tak nie zwracałem na to az tak uwagi :/ ale skoro mam pod turbinka puszke ta metalowa a w kolektoze wydechowym jakis pierdlnik jak by jakis zawór to jaka to moze byc twoim zdaniem ???? i co mogło by byc taka przyczyna ? jest wiekowy klekot ale jest po kapitalce i nie powinno byc chyba takich przedstawien ?
Samochód jest Bogiem
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 18:20
- Lokalizacja: Biskupiec reszelski
- Kontakt:
sorry dobrze w ssacym jest po lewej stronie jakis zaworek połaczony z rura łaczaca filtr powietrza z suszarka czyli jak mozna podkrecac suszareczke w tym silniku i jak to zrobic zeby nie przedobrzyc bez specjalistycznych przyzadow ? moze to zmniejszy zmniejszy kopcenie bo jednak moze to byc troche ze tak powiem nie estetyczne a planuje sprzedac mojego MK2 i moze to odstraszac kiljentow :/
Samochód jest Bogiem
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Teraz dzięki temu wiem,że masz dużą suszarkę np.K-24...przy mniejszej suszarce np.K-14 nie było połączenia tego zaworu z dolotemGódek pisze:w ssacym jest po lewej stronie jakis zaworek połaczony z rura łaczaca filtr powietrza z suszarka
Duża suszarka=lag=dużo dymu przy depnięciu w dole...
Najpierw daj fotkę suszarki,bo trzeba zobaczyć co to za cudoGódek pisze:jak mozna podkrecac suszareczke w tym silniku i jak to zrobic zeby nie przedobrzyc bez specjalistycznych przyzadow
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 210 gości