Napinacz paska
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Napinacz paska
koledzy,
przeszukałem juz neta i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie, a mianowiscie chodzi o zdjecie paska od alternatora i wymiane rolki na napinaczu.
Moje pierwsze pytanie czy w silniku 1,4 pasek zdejmuje sie przez odkrecenie sruby od alternatora, czy po prostu przez odkrecenie napinacza? Bo skoro jest napinacz to pasek nie bedzie juz napinany przez sprezyne pod altkiem czy myle sie?:)
Drugie, czy zeby wymienic ta rokle na napinaczu wystarczy odkrecic jedna srube która jest na srodku rolki zaznaczyłem na zdjeciu A, czy trzeba odkrecic całe to ramie?
pozdrawiam
przeszukałem juz neta i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie, a mianowiscie chodzi o zdjecie paska od alternatora i wymiane rolki na napinaczu.
Moje pierwsze pytanie czy w silniku 1,4 pasek zdejmuje sie przez odkrecenie sruby od alternatora, czy po prostu przez odkrecenie napinacza? Bo skoro jest napinacz to pasek nie bedzie juz napinany przez sprezyne pod altkiem czy myle sie?:)
Drugie, czy zeby wymienic ta rokle na napinaczu wystarczy odkrecic jedna srube która jest na srodku rolki zaznaczyłem na zdjeciu A, czy trzeba odkrecic całe to ramie?
pozdrawiam
Kolego a nie jest przypadkiem tak że naciąg paska reguluje się w tym silniku alternatorem? Alternator przy mocowaniu ma jakby szynę dzięki której możesz naciągnąć pasek, wystarczy odkręcić śrubę przesunąć alternator i pasek w ręku, co do koła o które Ci chodzi myślę że wystarczy odkręcić tę jędną śrubę.
BTW w tym modelu silnika chyba nie było napinacza, prawda chłopaki?
BTW w tym modelu silnika chyba nie było napinacza, prawda chłopaki?
3 Victorie, lewa, prawa jedna na górze, jeżdżę Volkswagen-em, to leży w mojej naturze =)
Golf 3 Red Devil By Me ;D
Golf 3 Red Devil By Me ;D
brateq pisze: Alternator przy mocowaniu ma jakby szynę dzięki której możesz naciągnąć pasek, wystarczy odkręcić śrubę przesunąć alternator i pasek w ręku,
No tak, ale w którym miejscu miała by być ta szyna? alternator jest przykrecony dwiema srubami na gorze i dole?
swoja droga skoro było by to regulowane altkiem to po co był by napinacz?
- ventylek86
- Gadatliwa bestia
- Posty: 941
- Rejestracja: ndz kwie 04, 2010 09:14
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
No panowie udało sie, najprostrze rozwiązania sa najtrudniejsze:)
wystarczyło założyc klucz, tak zeby był wychylony do przodu pod katem jakis 130 stopni i pchnac do dołu, a napinacz elegancko sie odchyla!
Powiedzcie mi tlyko czy zeby wyjąć ta rolke trzeba wymontować cała ta podstawe do której przykrecony jest altek czy mozna wykrecic sama rolke z napinaczem?
Do wymiany jest to:
wystarczyło założyc klucz, tak zeby był wychylony do przodu pod katem jakis 130 stopni i pchnac do dołu, a napinacz elegancko sie odchyla!
Powiedzcie mi tlyko czy zeby wyjąć ta rolke trzeba wymontować cała ta podstawe do której przykrecony jest altek czy mozna wykrecic sama rolke z napinaczem?
Do wymiany jest to:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 200 gości