MK3 -60/60 jak usztywnic?
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
MK3 -60/60 jak usztywnic?
Witam Jak w temacie...
Ostatnio założyłem do mojego golfa sportowe zawieszenie ze springami -60 i alu 14" et 38
opony 195/65. Zawieszenie przód to SuperSport a tył coś na F....
Autko ładnie usiadło, jest tylko dosyć poważny problem tył jest tak nisko, że jak wezmę kogoś ze sobą i usiądzie na tył to autem prawie nie da się jechać, gdybym wziął 3 osoby na tył to autko chyba by opadło na opony
Przecież tak nie można jeździć nie chodzi mi już o hałas, ale szkoda prawie nowych opon
już są lekko przytarte.....
Moje pytanie brzmi: sklepać ranty w nadkolach czy lepiej kupić odboje ? Jeśli odboje to jak wysokie, abym mógł spokojnie jeździć ?
Przy okazji problem nr 2....od obniżenia auta zauważyłem, że przy mocniejszym hamowaniu hamulce o coś trą ? jest taki dźwięk jakby mocno o coś tarły (klocki wymieniałem przed zimą) Czy jedno z drugim może mieć coś wspólnego ?
Ostatnio założyłem do mojego golfa sportowe zawieszenie ze springami -60 i alu 14" et 38
opony 195/65. Zawieszenie przód to SuperSport a tył coś na F....
Autko ładnie usiadło, jest tylko dosyć poważny problem tył jest tak nisko, że jak wezmę kogoś ze sobą i usiądzie na tył to autem prawie nie da się jechać, gdybym wziął 3 osoby na tył to autko chyba by opadło na opony
Przecież tak nie można jeździć nie chodzi mi już o hałas, ale szkoda prawie nowych opon
już są lekko przytarte.....
Moje pytanie brzmi: sklepać ranty w nadkolach czy lepiej kupić odboje ? Jeśli odboje to jak wysokie, abym mógł spokojnie jeździć ?
Przy okazji problem nr 2....od obniżenia auta zauważyłem, że przy mocniejszym hamowaniu hamulce o coś trą ? jest taki dźwięk jakby mocno o coś tarły (klocki wymieniałem przed zimą) Czy jedno z drugim może mieć coś wspólnego ?
Ostatnio zmieniony wt kwie 06, 2010 00:11 przez DaMos, łącznie zmieniany 6 razy.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=313881][b]Mój Golfik MK3[/b][/url] Zapraszam !
kolego, na tyle jak sie domyslam masz zawieche od FK, nie jest to jakis mega twardy beton...
jak dla mnie przy takim setupie - rozmiar kół/zawiecha rozwiązań jest kilka:)
albo zostajesz przy takiej wielkości kół jak masz i nikogo ze sobą nie zabierasz - ewentualnie mozesz kupić na tylne springi gumy usztywniające(alledrogo sie klania:) i moze wtedy jedna, dwie osoby na poklad z tylu będą mogły wsiąść albo zmieniasz poprostu opony bo 195/65 to istny balon jak na tą zawieche i mk3... wiec nie dziwie sie ze obciera...
poza tym od ktorej strony obcierają opony ( przod i tył) po wewn. czy zewnetrznej stronie bieznika?
a odnosnie drugiego problemu: to jestes pewien czy ten dzwiek tarcia pochodzi od hamulców?????
ja mam mniej wiecej taką samą srednice koła i et i z przodu przyciera mi opona o amortyzator wlasnie i tez slychac taki dzwiek tarcia, u ciebie po obu stronach?
skręc przednie koła na maksa i zobacz czy opona od wewnatrz nigdzie nie jest poprzycierana?
ogolnie jak dla mnie to najwiekszy problem u Ciebie to te balonowate kapcie ale niech inni sie jeszcze wypowiedzą
a poza tym piszesz: "czy kupic mam odboje?"
czyżbyś nie miał ich wogle???????
jak dla mnie przy takim setupie - rozmiar kół/zawiecha rozwiązań jest kilka:)
albo zostajesz przy takiej wielkości kół jak masz i nikogo ze sobą nie zabierasz - ewentualnie mozesz kupić na tylne springi gumy usztywniające(alledrogo sie klania:) i moze wtedy jedna, dwie osoby na poklad z tylu będą mogły wsiąść albo zmieniasz poprostu opony bo 195/65 to istny balon jak na tą zawieche i mk3... wiec nie dziwie sie ze obciera...
poza tym od ktorej strony obcierają opony ( przod i tył) po wewn. czy zewnetrznej stronie bieznika?
a odnosnie drugiego problemu: to jestes pewien czy ten dzwiek tarcia pochodzi od hamulców?????
ja mam mniej wiecej taką samą srednice koła i et i z przodu przyciera mi opona o amortyzator wlasnie i tez slychac taki dzwiek tarcia, u ciebie po obu stronach?
skręc przednie koła na maksa i zobacz czy opona od wewnatrz nigdzie nie jest poprzycierana?
ogolnie jak dla mnie to najwiekszy problem u Ciebie to te balonowate kapcie ale niech inni sie jeszcze wypowiedzą
a poza tym piszesz: "czy kupic mam odboje?"
czyżbyś nie miał ich wogle???????
Ostatnio zmieniony pn kwie 05, 2010 16:16 przez seboljeiv, łącznie zmieniany 1 raz.
nie jest to FK, jest to taka mało znana firma
tylne opony obcierają z zewnętrznej strony o ranty nadkoli
problem nr 2 - dźwięk tarcia słychać tylko jak hamuję, przy normalnej jeździe nic nie słychać, gdy autko stoi między amorem a oponą z przodu jest trochę miejsca...
chyba że przy hamowaniu przód aż tak się ugina, że opony trą będę musiał to sprawdzić, jak one wyglądają od wewnętrznej strony
tylne opony obcierają z zewnętrznej strony o ranty nadkoli
problem nr 2 - dźwięk tarcia słychać tylko jak hamuję, przy normalnej jeździe nic nie słychać, gdy autko stoi między amorem a oponą z przodu jest trochę miejsca...
chyba że przy hamowaniu przód aż tak się ugina, że opony trą będę musiał to sprawdzić, jak one wyglądają od wewnętrznej strony
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=313881][b]Mój Golfik MK3[/b][/url] Zapraszam !
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
DaMos, kolego zaklep ranty z tyłu i zmien te balony i powino byc dobrze , druga sprawa to amorki zmien na twarde jak chcesz kolegów wozic ,niestety przy glebie musi obcierac
nie polecamseboljeiv pisze:ewentualnie mozesz kupić na tylne springi gumy usztywniające(alledrogo sie klania:) i moze wtedy jedna, dwie osoby na poklad z tylu będą mogły wsiąść
bylo o tym mase razy czemu nie poleca
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości