Przygotowuje sie do wymiany rozrządu gdyz jak mi powiedzieli w MK4 powinno sie to robic co 60 tys - tak tez piszalo na pasku po zakupie.
Autko ma przebieg 210 tys (ostatnia wymiana przy 158 tys - rozrzad + pompa)
Teraz przygotowuje sie do tego samego tzn rozrząd + pompa i chce dorzucic jeszcze pasek wielorowkowy + rolka i napinacz.
Czy wymienia sie cos jeszcze podczas takiego serwisu - lub moze warto na cos dodatkowo zwrocic uwage ?
Co sie stane jak pęknie pasek alternatora lub jego napinacz czy roka ?
SAmochod ma klimatyzacje wiec ten pasek jeszcze tam sie jakos zawija
Z gory dzieki za waszą pomoc i porady.
Pozdrawiam
Rozrząd + Aletrnator + inne ... = FULL SERWIS
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak chcesz porządnie - to kupujesz cały komplet - wszystkie rolki - napinacze - paski + pompa wody i dajesz do zrobienia ... jak pęknie pasek od alternatora - to nie masz ładowania ... nic więcej się nie stanie ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
To zależy gdzie go "wciągnie" Lepiej nie czekaćsuperdeko pisze:Co sie stane jak pęknie pasek alternatora lub jego napinacz czy roka ?
Sprawdź poziom płynu hamulcowego- ewentualna wymiana- poziom płynu wspomagania, klimatyzacja - szczelność i ilość czynnika chłodzącego, filtr przeciwpyłowy, stan układu hamulcowego-klocki tarcze.
Dzieki - a jast jakaś możliwość sprawdzenia stanu tych paskow i napinaczy ?
Mam przed sobą trase do Niemeic jakies jakies 2500 km w calosci i nie wiem czy ryzykowac.
Przebiego rozrzad od wymiany to 53 tys / ale o pasek alternatora czy napinacz do neigo/rolka to pewno od nowosci nie było wymieniane ;(
A jeszcze jedno pytanko z innej beczki :
"mozna sparwdzic w jakim stanie jest turbina ?" + "co moze być przyczyną zapachu spalowego oleju w spalinach ?"
Dzieki
Mam przed sobą trase do Niemeic jakies jakies 2500 km w calosci i nie wiem czy ryzykowac.
Przebiego rozrzad od wymiany to 53 tys / ale o pasek alternatora czy napinacz do neigo/rolka to pewno od nowosci nie było wymieniane ;(
A jeszcze jedno pytanko z innej beczki :
"mozna sparwdzic w jakim stanie jest turbina ?" + "co moze być przyczyną zapachu spalowego oleju w spalinach ?"
Dzieki
Co do turbawki - to możesz wykonać tzw DYNAMICZNY Vagiem ... i zobaczyć jak dmucha ...superdeko pisze:Dzieki - a jast jakaś możliwość sprawdzenia stanu tych paskow i napinaczy ?
Mam przed sobą trase do Niemeic jakies jakies 2500 km w calosci i nie wiem czy ryzykowac.
Przebiego rozrzad od wymiany to 53 tys / ale o pasek alternatora czy napinacz do neigo/rolka to pewno od nowosci nie było wymieniane ;(
A jeszcze jedno pytanko z innej beczki :
"mozna sparwdzic w jakim stanie jest turbina ?" + "co moze być przyczyną zapachu spalowego oleju w spalinach ?"
Dzieki
Poza tym - ściągnąć wąż .. i zobaczyć czy olej się nie sączy ....
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 69 gości