Dobrze pamiętasz. Ale jesteś chyba pierwszym, który by chciał zmieniać na coś gorszego. Ile się o tym słyszy to wszyscy zmieniają zwykłą górę na tą z LDA. Podkręć trochę dawkę.Marcin997 pisze:jeżeli dobrze pamiętam to da się przełożyć samą górę z LDA.
Mk2 1v 1.6 td problem z wężem i turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
Najpierw piszesz tak:
Narazie to ja bym Ci proponował pokombinować z dawką, kątem wtrysku, żeby auto jechało tak jak 1V którym tam kiedyś jechałeś.
Po czym:Marcin997 pisze:Drugie zapytanie mam w stosunku co do turba... Posiadam pompę z grzybkiem tylko nie wiem gdzie wpiąć ten wężyk od grzybka co idzie do pompy.. nigdzie nie widzę tego króćca...
Więc co mogłem wywnioskowaćMarcin997 pisze:No to może przełożyć samą górę pompy? Jeśli to możliwe...

Narazie to ja bym Ci proponował pokombinować z dawką, kątem wtrysku, żeby auto jechało tak jak 1V którym tam kiedyś jechałeś.
- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
Z tego co któryś kolega z forum napisał to dał za regeneracje jakieś 180 zł.. Ta pompa mi leży i dostałem ja za free, także jak bym chyba dał do regeneracji to i tak bym dobrze na tym wyszedł bo za pompę z LDA trzeba dać z 300zł i to nie wiadomo w jakim stanie jest..Michaś_1977 pisze:Regeneracja słono kosztuje
twromek, dawkę trochę podbiłem, teraz czytam o ciśnieniu turba tylko trochę boję się to robić bez zegarka

Bo pompę mam oryginalną od 1V a ta z LDA leży sobie w garażu...twromek pisze:Najpierw piszesz tak:
Marcin997 napisał/a:
Drugie zapytanie mam w stosunku co do turba... Posiadam pompę z grzybkiem tylko nie wiem gdzie wpiąć ten wężyk od grzybka co idzie do pompy.. nigdzie nie widzę tego króćca...
Po czym:
Marcin997 napisał/a:
No to może przełożyć samą górę pompy? Jeśli to możliwe...
Więc co mogłem wywnioskować
To już dla mnie czarna magia... Mój mechanik do którego jeżdżę razem z bratem, bardzo dobry, chwalę sobie go, nie wie w jaki sposób się to robi.. A ja, mechanik na edukacji ani tyle, po tym co czytałem to nie rozumiem nić w jaki sposób to robić.. Nie kumam i tyle.. Płacz nie płacz nie pojmuje,,,twromek pisze:kątem wtrysku
i Ponoć za każdą zmiana paska rozrządu trzeba ustawiać pompę, znaczy te kąty.. to już mnie całkiem załamało...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
Na to ja już Ci nic nie poradzę.Marcin997 pisze:Mój mechanik do którego jeżdżę razem z bratem, bardzo dobry, chwalę sobie go, nie wie w jaki sposób się to robi.
Z tego co widzę, to brat ma TDI, nawet wtryski zmienialiście, na większe a takich rzeczy nie wiecie. Poryte to jak dla mnie.Marcin997 pisze:Razem ze starszym bratem mamy dar do ratowania aut
- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
takich znaczy jakich?twromek pisze:a takich rzeczy nie wiecie
Wtryski się wykręca i wkręca nowe, jedzie gdzie trzeba i płaci... Nie rozumiem co to ma do kąta wtrysku... Szliśmy za radami z forum co i jak i tak był robiony swap wtrysków..
No słuchaj.. wiem że wychodzę na zielonego ale chyba po to jest to forum żeby się dowiedzieć, nauczyć, więc cały czas próbuje to robić, nabywać nowe wiadomości itd.twromek pisze:Poryte to jak dla mnie.
Jeśli ktoś ma wiedzę już nabytą takową to dla niego wiadomo że to jest poryte dla niego że ktoś tego nie wie.... No ale takie życie..
Człowiek się uczy do śmierci, a i tak głupi umiera...
Proszę tylko o pomoc, rozjaśnienie, wytłumaczenie, nic więcej... Rozumiem że niektóre rzeczy są błache ale dla niektórych niestety trudne do pojęcia (tak jak np dla mnie)
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
Marcin997, nie chciałem Cie urazić czy coś w ten deseń. Odnośnie zmiany na większe wtryski: jeśli rzeczywiście czytałeś na forum coś na ten temat to musiałeś też się dowiedzieć, że przez taką zmianę zmienia się kąt wtrysku i trzeba go ustawić.
A to, że forum jest stworzone do tego, aby każdy mógł się czegoś nauczyć to święte słowa
A to, że forum jest stworzone do tego, aby każdy mógł się czegoś nauczyć to święte słowa

- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
No słuchaj... Jak się już wie jak to wydaje się łatwo, jeżeli nie wiesz jak to się boisz żeby czegoś nie spieprzyć... A tak szczerze, to przyznam się bez bicia że nie szukałem nawet jak ustawić kąt w TDI, lecz teraz wiem że ponoć robi się to dwoma śrubkami i przesuwa się tylko pompę i patrzy na Vaga (odczyt) jak jest w praktyce to nie wiem... 

- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
Dokładnie, do tematu
Dawka poszła w góre, jutro spróbuje coś z ciśnieniem turba...
A pytanie mam... Jak zawsze... Czy w każdym 1V jest tak, że na każdym biegu, w każdym zakresie obrotów, jak dam mu pedał przyspieszenia do spodu to nie zbiera się za ciekawie, muszę odpuścić z 1cm i leci poprawnie.... Tak ma być czy niestety nie...

A pytanie mam... Jak zawsze... Czy w każdym 1V jest tak, że na każdym biegu, w każdym zakresie obrotów, jak dam mu pedał przyspieszenia do spodu to nie zbiera się za ciekawie, muszę odpuścić z 1cm i leci poprawnie.... Tak ma być czy niestety nie...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości