Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								qligowski							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 7
 		- Rejestracja: sob cze 20, 2009 12:40
 		
		
											- Lokalizacja: Wrocław
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: qligowski » śr mar 24, 2010 07:59
			
			
			
			
			Witam ! Planuje zawirusowac autko mojemu tacie ,passek b5 ajm .,i plan jest taki ,aby zrobic program mocniejszy z wiekszym niiutonem z dólu i powiedzmy tak do 3.2-3.5tys obrotow .  Niezalezy mi na wyscigach a auto glownie w tych obortach sie przemieszcza . I teraz pytanko jak ze sprzeglem w AJM czy wytrzyma i nie bedzie sie slizgac itp ? Zalezy mi na niskiej awaryjności (auto taty, nie bedzie katowane ,wazne zeby fajnie ciagnelo od dołu ) . Jak mozecie to napiszcie ile mocna wyciagnac z AJM'a samym softem  
  
  
 
Wykres ma byc z fajna górka ,aniezeli nastawiony na plasko idącą moc :green_fuck:  :green_fuck:  
Pzdr;
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			
								Quest							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 128
 		- Rejestracja: czw kwie 27, 2006 23:33
 		
		
											- Lokalizacja: Poznań
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Quest » czw mar 25, 2010 00:14
			
			
			
			
			qligowski pisze:Witam ! Planuje zawirusowac autko mojemu tacie ,passek b5 ajm .,i plan jest taki ,aby zrobic program mocniejszy z wiekszym niiutonem z dólu i powiedzmy tak do 3.2-3.5tys obrotow .  Niezalezy mi na wyscigach a auto glownie w tych obortach sie przemieszcza . I teraz pytanko jak ze sprzeglem w AJM czy wytrzyma i nie bedzie sie slizgac itp ? Zalezy mi na niskiej awaryjności (auto taty, nie bedzie katowane ,wazne zeby fajnie ciagnelo od dołu ) . Jak mozecie to napiszcie ile mocna wyciagnac z AJM'a samym softem  
  
  
 
Wykres ma byc z fajna górka ,aniezeli nastawiony na plasko idącą moc :green_fuck:  :green_fuck:  
Pzdr;
 
Z tego co się orientuję to chyba nie są dobre pomysły jeśli chodzi o trwałość sprzęgła...
 
			
									
									
		
		
				Obecny projekt: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=598327
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Cinek							
 
						- _

 			
		- Posty: 1738
 		- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
 		
		
																- Lokalizacja: Bytom
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Cinek » czw mar 25, 2010 17:00
			
			
			
			
			oczywiście że sprzęgło nie bedzie sie ślizgć, po prostu rozpadnie sie dwumas. ciężkie auto, moment z dołu, i jeszcze tak do 3,5 tyś. tuning to nie jest malowanie kresek i górek na kartce. samym softem 140-145, i to w zimne dni. pomijając ten fuck,  to jakby pomyłka ? masz we wrocławiu dynosoftów to podjedź i zrobią to co sie da żeby było porządnie
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								trzeci5							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1098
 		- Rejestracja: pn sty 22, 2007 21:08
 		
		
											- Lokalizacja: Skrzyszów/Wodzisław.śl
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: trzeci5 » sob kwie 03, 2010 20:40
			
			
			
			
			JA w moim goferku samym programem osiągłem wynik 152KM i 350Nm.
			
									
									
		
		
				
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=374315
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								fasd							
 
						- TDI++ 190PS

 			
		- Posty: 606
 		- Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
 		
		
																- Lokalizacja: Gdańsk
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: fasd » ndz kwie 04, 2010 23:34
			
			
			
			
			u mnie wyszło w ajm seria 125 ps 310 Nm a teraz po programie 155ps i 360 Nm ale mam skrzynie 6 i mocniejsze sprzeglo
			
									
									
		
		
				viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
 WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL  MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ???? 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								trzeci5							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1098
 		- Rejestracja: pn sty 22, 2007 21:08
 		
		
											- Lokalizacja: Skrzyszów/Wodzisław.śl
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: trzeci5 » pn kwie 05, 2010 18:38
			
			
			
			
			fasd pisze:mocniejsze sprzeglo
   jakie mocniejsze sprzęgło ,zmieniałeś jeśli ta to na jakie bo ja musze zmienić bo zaczyna puszczać  .
 
			
									
									
		
		
				
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=374315
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								fasd							
 
						- TDI++ 190PS

 			
		- Posty: 606
 		- Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
 		
		
																- Lokalizacja: Gdańsk
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: fasd » pn kwie 05, 2010 18:42
			
			
			
			
			trzeci5 pisze:jakie mocniejsze sprzęgło ,zmieniałeś jeśli ta to na jakie bo ja musze zmienić bo zaczyna puszczać .
Kolego jezeli masz skrzynie 6 biegów to masz sprzegło 240 takie samo jak w ARLu, czyli najmocniejsze jakie wychodziło w TDI w mk IV, i przy twoim momencie 348 Nm to wrazenia nie powinno na nim robic :p
 
			
													
					Ostatnio zmieniony pn kwie 05, 2010 18:47 przez 
fasd, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
 WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL  MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ???? 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								trzeci5							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1098
 		- Rejestracja: pn sty 22, 2007 21:08
 		
		
											- Lokalizacja: Skrzyszów/Wodzisław.śl
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: trzeci5 » pn kwie 05, 2010 19:17
			
			
			
			
			fasd pisze:trzeci5 pisze:jakie mocniejsze sprzęgło ,zmieniałeś jeśli ta to na jakie bo ja musze zmienić bo zaczyna puszczać .
Kolego jezeli masz skrzynie 6 biegów to masz sprzegło 240 takie samo jak w ARLu, czyli najmocniejsze jakie wychodziło w TDI w mk IV, i przy twoim momencie 348 Nm to wrazenia nie powinno na nim robic :p
 
z tego co się ostatnio dowiedziałem to sprzęgło o którym mówisz występowało  w ASZ i ARL a w AJM-mach jest też 240 ale docisk jest słabszy.
 
			
									
									
		
		
				
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=374315
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TasaK							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 184
 		- Rejestracja: śr sty 24, 2007 21:42
 		
		
																					- Lokalizacja: Goleniów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TasaK » wt kwie 06, 2010 01:08
			
			
			
			
			Panowie ja w swoim AJMie od tygodnia mam taki problem. Na 3, i 4 biegu tak przy 2000 obr jak wciskam gaz do podłogi obroty wzrastają tak do 2500, 2800 i zaraz spadaja, auto nie za bardzo wtedy  przyspiesza. Dzieje się tak nie zawsze, raz na kilka prób ale coraz częsciej. Czy tak objawia się ślizganie sprzęgła ? Da się coś z tym zrobić czy zbliża sie Jud jego koniec i trzeba myśleć o nowym ? Dodam że moment mam okolo 380-390 nm i zrbione tak już około 13000 km.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								trzeci5							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1098
 		- Rejestracja: pn sty 22, 2007 21:08
 		
		
											- Lokalizacja: Skrzyszów/Wodzisław.śl
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: trzeci5 » wt kwie 06, 2010 10:13
			
			
			
			
			no u mnie dzieje się podobnie i w dodatku po ostrej jeżdzie i  z komory silnika wydobywa się zapach spalenizny ale tylko gdy mocno gonie.Więc z tego co wiem można wsadzić sprzęgło z Scharana albo zamiennik Valeo z sztywnym kołem.Myślałem jeszcze nad sprzęgłem z ASZ lub ARL ale kolega fasd napisał ze w AJM-mie jest takie samo sprzęglo jak w ASZ i ARL.Więc może ktoś bardziej oblatany wypowie się w tym temacie i doradzi coś konkretnie,chce dodać ze docelowo moc będzie jeszcze troche większa w poruwnaniu z tym co mam teraz.
Kumpel założył do swojego ASZ po programie 180KM i jakieś 450Nm tarcze sprzęgła z cupry 160-cio konnej i po niecałym roku znów mu zaczeło ślizgać,reszta sprzęgła była seria,pozdrawiam.
			
									
									
		
		
				
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=374315
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TasaK							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 184
 		- Rejestracja: śr sty 24, 2007 21:42
 		
		
																					- Lokalizacja: Goleniów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TasaK » wt kwie 06, 2010 10:57
			
			
			
			
			Dołanczam sie do pytania. Jakie sprzęgło wsadzić do AJMa (6-biegowa skrzynia)  żeby wytrzymało docelowo około 170-190 km i moment coś około 400 NM ? Co radzicie ?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Cinek							
 
						- _

 			
		- Posty: 1738
 		- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
 		
		
																- Lokalizacja: Bytom
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Cinek » wt kwie 06, 2010 11:03
			
			
			
			
			radzimy sachs racing albo radzikowskiego spiek . ale jak wsadzisz porządne od 130 to z takimi cyframi na pewno sobie poradzi 
[ Dodano: Wto Kwi 06, 2010 11:04 am ]
równie waznym co sprzęgło jest program na jakim ono jeździ. jak bedzie kop w d...z dołu to każde padnie prędzej czy później 
[ Dodano: Wto Kwi 06, 2010 11:05 am ]
trzeci5 pisze:fasd napisał ze w AJM-mie jest takie samo sprzęglo jak w ASZ i ARL
 znaczy oba mają 240mm, ale od 130 jest mocniejszy docisk
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								fasd							
 
						- TDI++ 190PS

 			
		- Posty: 606
 		- Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
 		
		
																- Lokalizacja: Gdańsk
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: fasd » wt kwie 06, 2010 17:41
			
			
			
			
			Cinek pisze:radzimy sachs racing albo radzikowskiego spiek . ale jak wsadzisz porządne od 130 to z takimi cyframi na pewno sobie poradzi 
[ Dodano: Wto Kwi 06, 2010 11:04 am ]
równie waznym co sprzęgło jest program na jakim ono jeździ. jak bedzie kop w d...z dołu to każde padnie prędzej czy później 
[ Dodano: Wto Kwi 06, 2010 11:05 am ]
trzeci5 pisze:fasd napisał ze w AJM-mie jest takie samo sprzęglo jak w ASZ i ARL
 znaczy oba mają 240mm, ale od 130 jest mocniejszy docisk
 
tak kolego sprawdzałem numery katalogowe i samo sprzęgło jest takie samo tylko docisk ma inny numer 
  
 
			
									
									
		
		
				viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
 WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL  MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ???? 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TasaK							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 184
 		- Rejestracja: śr sty 24, 2007 21:42
 		
		
																					- Lokalizacja: Goleniów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TasaK » wt kwie 06, 2010 20:38
			
			
			
			
			a jaki docisk do tego sachsa ? Jakie są mniej więcej ceny takirgo sprzęgła ?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości