[Mk3] 1.9 TDI czy padło turbo?????

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

boss.p21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 00:00
Lokalizacja: Wrocław

[Mk3] 1.9 TDI czy padło turbo?????

Post autor: boss.p21 » ndz kwie 04, 2010 22:10

Mam taki problem.
Przygoda zaczela sie po holowaniu astry I kolegi.
Przycisnełem pare razy pedal gazu z astrą na lince i golfina zaczeła kopcic
A także trzestał ciagnac i słychac różne szumy tak jak by wiatr gdzies wial przez szparę. nie mam pijecia co to moze byc.
Jak dam dużo gazu to po wyżej 2000 obr. zaczyna kopcic. Dym jest tak czarny ze nic nie widac za mną.
Co to może byc??


TDI AHU http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=312741

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz kwie 04, 2010 22:13

Szukaj dziury- zrzuconego węża na połączeniach do turbosprężarki - ten szum to zapewne świst uciekającego powietrza które pompuje turbosprężarka.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

boss.p21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 00:00
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: boss.p21 » ndz kwie 04, 2010 22:16

szukałem i nic nie znalazlem. od tantej pory turbo glosniej pracuje.
Jeszcze jedno pitanko jeżeli chłodnica od icka bedzie nieszczelna to tez moze sie tak dziac??


TDI AHU http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=312741

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz kwie 04, 2010 22:16

łatwo to dostrzec, będzie tłusty nalot w tym miejscu, obejżyh dokładnie węże od turbo poprzez intercooler aż do kolektora dolotowego.

[ Dodano: 04 Kwi 2010 22:17 ]
Jeszcze jedno pitanko jeżeli chłodnica od icka bedzie nieszczelna to tez moze sie tak dziac??
tak


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

boss.p21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 00:00
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: boss.p21 » ndz kwie 04, 2010 22:19

tak jak by mały wyciek taki czarny czy cos podobnego??
Bo cos takiego bedzie na węzu który jest zalozony na turbo??
czy to może byc to??


TDI AHU http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=312741

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz kwie 04, 2010 22:27

Oczywiście, że to może być to- czarny zaciek to olej z turbo i odmy i jest on dowodem nieszczelności- posprawdzaj dobrze wszystkie opaski zaciskowe na turbosprężarce i intercoolerze, czasami na pierwszy rzut oka wszystko wygląda ok, ale kiedy ciśnienie wzrasta to powietrze ucieka.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości