Syncro 90KM variant
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Syncro 90KM variant
Witam szanownych forumowiczów.
Jestem od końca zeszłego roku w posiadaniu MK3 syncro 1,9 TDI 90 KM variant. Auto po sprowadzeniu (MADE IN RFN) z przebiegiem 114 tyś od starego volksdeutscha po wymianie rozrządu i oleju przejechało całą zimą wspaniale (niestety w większości za kierownicą żona ucząca się po zdanym prawku). Niestety nadeszły hamulce przód do roboty.
Czy moglibyście mi podpowiedzieć czy zestaw Tarcze Brembo 09.5149.14 i klocki Ferodo FDB 775 nadadzą się do tego auta ?? Chodzi mi o to, że nieważne ile lat ma auto, ale nie chcę byle gówna wkładać. Jeszcze chwila i po sezonie letnim zaczną się lekkie przeróbki. Głównie będzie chodziło o podwyższenie zawieszenia i założenie odpowiednich laczy pod grząski teren.
A od razu z innej beczki. Autko poniżej 10 na minusie odpalało zawsze po 2 razie w zimę, natomiast teraz po pierwszym razie kiedy jeszcze ma wyższe obroty trochę jedzie dieselem w środku i przy niższych obrotach zaczyna mi chyba lekko wał wariować, bo troiszkę trzęsie na 3 lub 4.
Sorki, że tak od razu na 3 tematy, ale od czegoś 3eba zacząć.
Jestem od końca zeszłego roku w posiadaniu MK3 syncro 1,9 TDI 90 KM variant. Auto po sprowadzeniu (MADE IN RFN) z przebiegiem 114 tyś od starego volksdeutscha po wymianie rozrządu i oleju przejechało całą zimą wspaniale (niestety w większości za kierownicą żona ucząca się po zdanym prawku). Niestety nadeszły hamulce przód do roboty.
Czy moglibyście mi podpowiedzieć czy zestaw Tarcze Brembo 09.5149.14 i klocki Ferodo FDB 775 nadadzą się do tego auta ?? Chodzi mi o to, że nieważne ile lat ma auto, ale nie chcę byle gówna wkładać. Jeszcze chwila i po sezonie letnim zaczną się lekkie przeróbki. Głównie będzie chodziło o podwyższenie zawieszenia i założenie odpowiednich laczy pod grząski teren.
A od razu z innej beczki. Autko poniżej 10 na minusie odpalało zawsze po 2 razie w zimę, natomiast teraz po pierwszym razie kiedy jeszcze ma wyższe obroty trochę jedzie dieselem w środku i przy niższych obrotach zaczyna mi chyba lekko wał wariować, bo troiszkę trzęsie na 3 lub 4.
Sorki, że tak od razu na 3 tematy, ale od czegoś 3eba zacząć.
- ventylek86
- Gadatliwa bestia
- Posty: 941
- Rejestracja: ndz kwie 04, 2010 09:14
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
Co do przebiegu też miałem wielkie oko jak to zobaczyłem, niestety na 99% jest to prawda. Mojego dobrego kolegi kumpel z RFNu ma dziadka, któremu zepierdzielił urząd prawko rok temu i zostawił złomiaszcza na pamiątkę i trafił się jełop (patrz ja), który za 8 koła go ściągnął. Fotki zrobię lepszej jakości i włożę wam na forum. 3 tygodnie szukałem każdego bajzla do którego bym się przyczepił i nie wiem (oprócz wymienionej przedniej szyby i chyba lampy prawej) do czego się w nim przyczepić. A co do hampli to mój ziomek na mk3 z 1.6 i sobie chwali ten zestaw tarcz i klocków.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Czyli z tarcz Brembo zrezygnować ? Znalazłem te zestawy pod swojego na allegro, cena w miarę
http://allegro.pl/item980561539_tarcze_ ... assat.html
tak więc pozostaje mi szukać oddzielnie. Mikody są też mniej więcej w tej samej cenie.
Dzięki za pomoc
PS: Zdjęcia wyślę jak wjedzie mi "wozu na tarcze u mnie do pracy. Może któryś z forumowiczów dojrzy mankament stwierdzający większy przebieg niż jest w rzeczywistości.
http://allegro.pl/item980561539_tarcze_ ... assat.html
tak więc pozostaje mi szukać oddzielnie. Mikody są też mniej więcej w tej samej cenie.
Dzięki za pomoc
PS: Zdjęcia wyślę jak wjedzie mi "wozu na tarcze u mnie do pracy. Może któryś z forumowiczów dojrzy mankament stwierdzający większy przebieg niż jest w rzeczywistości.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości