co nie ciągnie powietrza??? JHak zdejmiesz jej wężyk na zapalonym silniku to palcem w tym wezyku wyczujesz podciśnienie.
Przepustnica II stopnia otwiera się jak mocniej dodasz gazu i jest wyższe podciśnienie a drugi warunek musi być uchylona ponad około 45 stopni przepustnica I-go stopnia. Bez otwartej I ta II się nie otworzy jest od tego blokada, więc na postoju tego nie sprawdzisz sam, bo silnik muusi chodzić pod obciążeniem. A jaki problem masz?
golf II problem z gaznikiem 1.6 pierburg 2E2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
blokada to zespół dźwigni przy osi przepustnicy, na dole gaźnika po stornie kierowcy. Próbuj sobie najpierw ręcznie otworzyć I stopień ciągnąc linką i równocześnie otwierać II zasysając przez wezyk. Skoro niema ssania w wezyku to obejrzyj czy nie popekał, w 1.6 leci on jeszcze do zaworu termicznego umieszczonego z tyłu urzadzenie roruchowego. Poszukaja schematów sa na forum, na gaznik.pl, na http://www.ruddies-berlin.de/2E2Wirkungsweise.htm
[ Dodano: Nie Kwi 04, 2010 3:58 pm ]
ale zdaje mi sie że i 120 byś nie pojechał na jednej przepustnicy
[ Dodano: Nie Kwi 04, 2010 3:58 pm ]
ale zdaje mi sie że i 120 byś nie pojechał na jednej przepustnicy
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości