Dziwne brzeczenie w PN

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tymian

Dziwne brzeczenie w PN

Post autor: tymian » czw sty 13, 2005 09:32

Witam

Ostatnio zauwazylem ze przy wlaczonym zaplonie cos brzeczy (cyka) w gazniku (i nie chce przestac). Zdaje mi sie ze kiedys tez brzeczalo na samym poczatku po wlaczeniu zaplonu ale jak "dobilo" to przestalo(?)

Czy ktos wie co to moze byc? No i czy jest to normalne w tych gaznikach?



Awatar użytkownika
Koolas
GolF UseR
GolF UseR
Posty: 261
Rejestracja: pt wrz 24, 2004 13:59
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Koolas » czw sty 13, 2005 09:35

jak włączasz zapłon to moze brzęczeć pompa paliwowa a i u mnie jest cykanie bo gaźniczek mam sterowany kompem i powiedzieli mi ze wszystko jest okej(tak ma byc) :)


[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r3.fodey.com/16ca283f31d0e4e2bb49d6596ec5f09b4.1.gif[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]

Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Re: Dziwne brzeczenie w PN

Post autor: Agamek12 » czw sty 13, 2005 10:22

tymian pisze:Witam

Ostatnio zauwazylem ze przy wlaczonym zaplonie cos brzeczy (cyka) w gazniku (i nie chce przestac). Zdaje mi sie ze kiedys tez brzeczalo na samym poczatku po wlaczeniu zaplonu ale jak "dobilo" to przestalo(?)

Czy ktos wie co to moze byc? No i czy jest to normalne w tych gaznikach?
To już było!!!


Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw sty 13, 2005 10:30

Koolas pisze:jak włączasz zapłon to moze brzęczeć pompa paliwowa a i u mnie jest cykanie bo gaźniczek mam sterowany kompem i powiedzieli mi ze wszystko jest okej(tak ma byc) :)
w PN nie na pompy paliwa elektrycznej, tylko membranowa.
a u ciebie jest wtrysk jednopunktowy monojetronik a nie gaźnik sterowany elektronicznie, przynajmniej tak powinno byc, ale z tego co widze na zdjeciach to masz przeszczopiny gaxnikowiec pod maskę zamist jednopunkta

gaźnik sterowany elektronicznie jest w PN

a byczenie moze brac sie z tego ze jez w kolektorze ssacym jest podgrzewany


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Koolas
GolF UseR
GolF UseR
Posty: 261
Rejestracja: pt wrz 24, 2004 13:59
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Koolas » czw sty 13, 2005 16:51

faktycznie mam gaźnik tylko nie wiem czy tam bylo cos przeszczepiane...bo ja mam RH a tam byly gaźniki...a reszta jest od GT (tarcze z tyłu, stabilizatory przód+tył, MFA) moze silnik byl zmieniany w Niemczech ale nie wydaje mi sie chyba taaaka wersja...


[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r3.fodey.com/16ca283f31d0e4e2bb49d6596ec5f09b4.1.gif[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw sty 13, 2005 16:57

Koolas pisze:faktycznie mam gaźnik tylko nie wiem czy tam bylo cos przeszczepiane...bo ja mam RH a tam byly gaźniki...a reszta jest od GT (tarcze z tyłu, stabilizatory przód+tył, MFA) moze silnik byl zmieniany w Niemczech ale nie wydaje mi sie chyba taaaka wersja...
to faktycznie dziwne, wpadnij w niedzielke na litnicho to z checia polukam, OK 14 godzinki


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
szorka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 22:42
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: szorka » czw sty 13, 2005 18:14

a jakieś niepokojące objawy- u mnie też brzęczy i się wyłącza po kilku sek- a czasami brzęczy i nie chce przestać- ale pozatym wzystko OK


www.vwsquad.prv.pl

tymian

Post autor: tymian » czw sty 13, 2005 22:41

szorka pisze:a jakieś niepokojące objawy- u mnie też brzęczy i się wyłącza po kilku sek- a czasami brzęczy i nie chce przestać- ale pozatym wzystko OK
Niepokojace objawy? - dzis przestal chodzic na benzynie :grin:

Jak go odpale na zupie to od razu gasnie (przy nagrzanym silniku, nie wiem jak na zimnym jutro rano sie przekonam). Dobrze ze mam LPG :grin:

A to brzeczenie jest w gazniku, a nie w pompie i kiedys tego nie bylo, albo sie wylaczalo, a teraz brzeczy na okraglo na wł zaplonie :grrr:



Awatar użytkownika
Koolas
GolF UseR
GolF UseR
Posty: 261
Rejestracja: pt wrz 24, 2004 13:59
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Koolas » pt sty 14, 2005 01:37

Borys pisze:to faktycznie dziwne, wpadnij w niedzielke na litnicho to z checia polukam, OK 14 godzinki
postaram sie byc...tez cos sie chetnie dowiem nowego...


[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r3.fodey.com/16ca283f31d0e4e2bb49d6596ec5f09b4.1.gif[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 323 gości