problem z silnikem 2E
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- ventylek86
- Gadatliwa bestia
- Posty: 941
- Rejestracja: ndz kwie 04, 2010 09:14
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
problem z silnikem 2E
Witam mam problem ze swoim silnikiem. Ma dziwne objawy dławienia sie na każdym biegu od 3tys obr. Poza tym świruje obrotomierz. I ma szarpnięcie na poziomie 3700 i potem idzie dalej. Mam filmik kiepskiej jakosci ale widac co obrotomierz robi podczas jazdy chociaz gaz trzymam w jednej pozycji.
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?p=150913#150913
tu jest cała historia mojego problemu.
... r_embedded
tu jest filmik z obrotomierzem
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?p=150913#150913
tu jest cała historia mojego problemu.
... r_embedded
tu jest filmik z obrotomierzem
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
powitać Towarzystwo Ventomaniaków
vezet22, pewnie masz rację, doczytałem że to sekwencja

Ostatnio zmieniony ndz kwie 04, 2010 13:07 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- ventylek86
- Gadatliwa bestia
- Posty: 941
- Rejestracja: ndz kwie 04, 2010 09:14
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
vezet22, oferował mi podpięcie pod vaga ale nic z tego nie wyszło
A co do obrotów to wzrastały powoli tylko obrotomierz skakał.
A co do obrotów to wzrastały powoli tylko obrotomierz skakał.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 04, 2010 20:48 przez ventylek86, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
więc musi to być usterka elektroniczna. Obrotomierz dostaje sygnały z ECU, coś je zakłuca. Tylko pytanie czy to jest wyłącznie usterka licznika czyli niezależna od reszty doleglwiosci czy współna. Można by podpiąć na próbę inny licznik, ale mi się zdaje że coś porobiło się ze sterownikiem silnika, a może tylko jego okablowanie ma zwarcie. Vagiem w tym silniku wiele się nie dowiesz. Zostają metody pośrednie - obejrzec wiązkę ECU, samą wtyczkę wypiąć i zajrzeć so niej, może podminenić ECU na próbę. Gdyby chodziło o przpływomierz to pisałem kilka razy jak go sprawdzić, na tym forum i golf3.pl na dole w dziale technicznym jest opis.
Posprawdzałbym tez jednak tą sekwencję, być może z odcięciem wtryskiwaczy coś zaszwankowało i okresowo leci na obu paliwach.
Posprawdzałbym tez jednak tą sekwencję, być może z odcięciem wtryskiwaczy coś zaszwankowało i okresowo leci na obu paliwach.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- ventylek86
- Gadatliwa bestia
- Posty: 941
- Rejestracja: ndz kwie 04, 2010 09:14
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości