czy to dwumas ??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: pt lut 06, 2009 22:46
- Lokalizacja: podkarpacie
czy to dwumas ??
prosze o opinie . .... na wolnych obrotach autko troche drga . po za tym wszystko ok .auto jezdzi super , nic sie nie dzieje. czy to oznacza padniety dwumas ?? czy moze cos innego ??
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
No wolnych czyli jałowych czy jak jedziesz?
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
-
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: pt lut 06, 2009 22:46
- Lokalizacja: podkarpacie
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Jeśli podczas rozruchu/gaszenie nie trzęsie autem- czy tez podczas gwałtownego przyspieszania na wyższym biegu - szczególnie w zakresie max momentu obrotowego trzęsie autem to można przypuszczać, że to dwu mas- jeśli nic takiego nie występuje to ], sprawdź wszystkie poduszki trzymające silnik i skrzynie biegów.
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Czyli nic nie wyjaśniłeśMARTINEZ1027 pisze:na wolnych obrotach. silnik 1.9tdi axr
Kolega italiano_83, dobrze wyjaśnił, Jak na biegu jałowym (w czasie postuju) to obstawiałbym poduszki silnika, a jak w czasie np. przyspieszania na wysokim biegi z niskich obrotów to raczej dwumas
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Obkawy drgawek były wiele razy omawiane. Tarka podczas przyśpieszania, dojazd do świateł z drgawkami, oporna zmiana biegów z szarpnięciami, toporne ruszanie z miejsca > dwumasa (po odpięciu wtyczki od impulsatora wychodziło czasami na błędne mapy w ECU). Poduszki łatwo zdiagnozować > widać jak silnik szarpie przy gaszeniu > jak wbijesz wysoki bieg i ruszysz autkiem na zgaszonym silniku to i silnik się pokiwa.
Napisałeś że na wolnych obrotach czyli pewnie bieg jałowy > silnik AXR czyli PD > mile widziany odczyt grupy 004 na silniku > ostatnia pozycja.
Czy na ucho silnik klepie głośno?
Napisałeś że na wolnych obrotach czyli pewnie bieg jałowy > silnik AXR czyli PD > mile widziany odczyt grupy 004 na silniku > ostatnia pozycja.
Czy na ucho silnik klepie głośno?
-
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: pt lut 06, 2009 22:46
- Lokalizacja: podkarpacie
silnik pracuje ładnie "klepie " normalnie ,ale na co zewróciełm uwage to to ze jak lekko wcisne sprzegło ( nie do konca ) to czuje pod noga prace silnika .fleshu pisze:Obkawy drgawek były wiele razy omawiane. Tarka podczas przyśpieszania, dojazd do świateł z drgawkami, oporna zmiana biegów z szarpnięciami, toporne ruszanie z miejsca > dwumasa (po odpięciu wtyczki od impulsatora wychodziło czasami na błędne mapy w ECU). Poduszki łatwo zdiagnozować > widać jak silnik szarpie przy gaszeniu > jak wbijesz wysoki bieg i ruszysz autkiem na zgaszonym silniku to i silnik się pokiwa.
Napisałeś że na wolnych obrotach czyli pewnie bieg jałowy > silnik AXR czyli PD > mile widziany odczyt grupy 004 na silniku > ostatnia pozycja.
Czy na ucho silnik klepie głośno?
podaje logi 004
http://vaglog.rtnet.pl/marcin1027_4893.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 284 gości