Trzeszczy przekładnia kierownicza? Przy skrecaniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Brzechu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 22:49
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Trzeszczy przekładnia kierownicza? Przy skrecaniu

Post autor: Brzechu » czw wrz 17, 2009 11:50

Przy skrecaniu trzeszczy/skrzypie jakby przekladnia kierowczna/kolumna kierownicza i troche ciezko chodzi. Da sie nasmarować to czy co z tym zrobic?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155251]MÓJ GOLF[/url]
[img]http://img160.imageshack.us/img160/5822/clok2qu4.jpg[/img]

Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » pt kwie 02, 2010 19:42

szukam po necie ale tez nie mogę sie dowiedzieć czy się smaruje ta przekladnie.
dosyć ciężko się kreci kierownica przy kolach 175 r13 a ręce mam silne;]

są jakieś sposoby żeby zrobić żeby lżej kierownica chodziła?



xxxxx28
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt kwie 02, 2010 19:56
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: xxxxx28 » pt kwie 02, 2010 20:02

Witam
Czy ktoś moze mi powiedziec o co chodzi z tym pukaniem/strzelaniem/przeskakiwaniem w układzie kierowniczym, bo ja jeszcze nie dość że słysze to na postoju przy mocnym skręcaniu to jeszcze w czasie jazdy słysze jak coś na prawej stronie przy kole puka, na pewno nie jest to zawieszenie czy amortyzatory. Czy to wybita końcówka drążka kierow., moze koluma kierownicza do wymiany???Proszę o POMOC i waszą OPINIE!!
Ostatnio zmieniony pt kwie 02, 2010 20:33 przez xxxxx28, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Post autor: marcinek84 » pt kwie 02, 2010 20:30

golfiarz II 1.8 rp, Brzechu, ja u siebie miałem tak 3 dni temu. Wyjeżdżam sobie z pracy a tu trzeba kręcić 2 rękami. Mam maglownice bez wspomagania więc odkręciłem zaślepkę od regulacji luzu wyjąłem tłoczek i wsadziłem smaru ile się dało. Zaczęło chodzić lżej ale wcześniej już coś pukało, i teraz strasznie puka bo jest luz na maglownicy. Ale luz jest przód/tył a nie lewo/prawo. Więc raczej czeka was zakup maglownicy. Jak macie bez wspomagania to mi powiedzieli 400zl za FEBI a mechanik że za 268zl ale firmy nie wiem, za to zestaw naprawczy kosztuje jedyne 250zł tyle samo co w serwisie oryginalny.


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » pt kwie 02, 2010 20:38

u mnie pukaja takie gumy pod wahaczami coś w okolicy łącznika stabilizatora

bo ten drążek jest blisko wahacza i to mi puka
a i dokręć pożadnie koła bo to tez możne być przyczyna

[ Dodano: 03 Kwi 2010 13:41 ]
jestem zielony w tym temacie gdzie mam się dostać żeby cokolwiek przesmarować?
od dołu z kanału czy z z pod machy siegne ?
u mnie nic nie stuka ale poprostu się ciężko kreci ;/



Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Post autor: marcinek84 » sob kwie 03, 2010 14:46

golfiarz II 1.8 rp, jak podniesiesz samochód z lewej strony wejdziesz pod samochód to od tyłu widać w maglownicy po lewej zaślepkę na 2 śruby z jedna w środku. Ja odkręciłem 2 śruby jest tam sprężyna i taki tłoczek który trzeba wyjąć i ja wsadziłem tam smaru i włożyłem ten tłoczek przez co smar wszedł dalej. Ale to pomoże jak masz maglownice bez wspomagania.


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » sob kwie 03, 2010 16:59

czy to jest to


i jeszcze mam pytanie czy jest jakis olej w tej przekładni lub smar? żeby to jakoś lepiej chodziło. starość nie radość :D
mam koła 165 narazie szerokie i niedługo dojedzie do tego ze dwoma rekami będę kręcił kierownica .. uciążliwe to jest cholera.wiadomo ze nie ma wspomagania ale bez przesady naprawde ciezko ta kierownica chodzi i luzow nie ma bo lekko ja rusze to kola od razu reguja na skret

Obrazek

[ Dodano: 03 Kwi 2010 18:35 ]
odkrecilem to ale wyjalem tylko ta zaślepkę i sprężynę i nawaliłem smaru.

[ Dodano: 03 Kwi 2010 18:35 ]
odkrecilem to ale wyjalem tylko ta zaślepkę i sprężynę i nawaliłem smaru.



Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Post autor: marcinek84 » sob kwie 03, 2010 19:32

tak to jest to.
ja włożyłem smaru ŁT do łożysk i przekładni chyba bo taki miałem. no ja miałem zimowe 185 a teraz 195 letnie i lekko się kręci tylko że mam luz i stuka strasznie :crazy:
najlepiej żeby wyjąć ten tłoczek bo tak to raczej nie dojdzie smar dalej do tej listwy. ja jak kręciłem kierownicą to trochę wyszedł ten tłoczek i udało się go wyciągnąć.


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » sob kwie 03, 2010 19:49

mi się udałalo wyjąć takie koleczko jakby moneta tylko

a nie wiedzialem ze trzeba kiera ruszac to wyjdzie.
moze innym razem narazie przesmarowałem dwa razy.



Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Post autor: marcinek84 » sob kwie 03, 2010 21:14

no ja też pierwszy raz to wykręcałem i nie wiedziałem czego się spodziewać. ta jak by moneta jest wewnątrz tego tłoczka


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » pn kwie 05, 2010 13:34

powiem ze po tym przesmarowaniu nie odczułem za specjalnie różnicy.możne minimalnie.

wiec wymiana maglownicy ze wspomaganiem jedynie moze pomoc :grin:



Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Post autor: marcinek84 » pn kwie 05, 2010 21:05

golfiarz II 1.8 rp, u Ciebie smar nie doszedł do listwy więc nie wiadomo czy od razu wymiana na maglownicę ze wspomaganiem.


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Post autor: Pawel_Mk2 » wt kwie 06, 2010 10:12

przesmaruje jeszcze raz porzadnie i zobacze.

[ Dodano: 06 Kwi 2010 12:28 ]
Obrazek


przesmarowałem i teraz czuje różnice na plus.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 97 gości