pobieranie oleju w sb'ku po remoncie głowicy i wymianie turb

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
VwMaly
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 15:51
Lokalizacja: Mikołóvw
Kontakt:

pobieranie oleju w sb'ku po remoncie głowicy i wymianie turb

Post autor: VwMaly » pt kwie 02, 2010 08:05

Witam jak w temacie problem z pobieraniem oleju 15 tyś temu remont głowicy spawanie głowicy wymiana prowadnic + uszczelniaczy pobierał dalej.. ostatnio wymieniłem turbine wsadzona po regeneracji k14 myślałem że to ona była przyczyną była cała spocona olejem ale turbina jest nowa i dalej jest niebieski dym i oleju ciągle ubywa czy pozostały już tylko pierścienie? czy coś jeszcze może być?


Mój Golf II GTD
viewtopic.php?f=87&t=231774

Obrazek

KUPIĘ PŁOTY DO BBS RS

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » pt kwie 02, 2010 08:09

VwMaly, ja stawiam na pierscienie, a kompresje sprawdzałes



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt kwie 02, 2010 08:15

VwMaly pisze:czy pozostały już tylko pierścienie?
Tak,a spocona turbina wiele tłumaczy-ciśnienie znad tłoków wali w kadłub i i wywala olej odmą do dolotu,dlatego bierze olej i turbo wygląda tak jak wygląda :bajer: ...

[ Dodano: 02 Kwi 2010 08:17 ]
PROXII pisze:a kompresje sprawdzałes
Sprawdzenie kompresji czasami niewiele nam powie,bo sprężanie może być dobre,a jak pierścienie olejowe będą zapieczone w tłokach (widziałem już takie rzeczy),to olej będzie brał na potęgę...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » pt kwie 02, 2010 08:21

Michaś_1977, ale niezaszkodzi :grin:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt kwie 02, 2010 08:36

PROXII pisze:ale niezaszkodzi
Jak najbardziej warto sprawdzić...daję tylko do zrozumienia,że różnie to nieraz bywa...
Czasem jest tak,że wszystkie pierścienie padną-nie ma odpowiedniego sprężania i bierze olej,a czasem jest tak,że sprężanie w normie,a olej i tak bierze,bo olejowe siedzą jak zaspawane w tłokach.Przy tej drugiej opcji bez rozebrania silnika raczej nic się nie dowiemy :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
VwMaly
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 15:51
Lokalizacja: Mikołóvw
Kontakt:

Post autor: VwMaly » pt kwie 02, 2010 08:37

kompresji nie sprawdzałem.. a orientuje się ktoś jakie to są koszta sprawdzenie kompresji a jakie koszta wymiana pierścieni? tzn bez usług mechanika..


Mój Golf II GTD
viewtopic.php?f=87&t=231774

Obrazek

KUPIĘ PŁOTY DO BBS RS

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt kwie 02, 2010 12:34

VwMaly pisze:orientuje się ktoś jakie to są koszta sprawdzenie kompresji
50-80zeta...zależy gdzie :bajer: ...
VwMaly pisze:jakie koszta wymiana pierścieni? tzn bez usług mechanika..
Tzw."szwedzki remont" wymiana pierścieni,rozrządu,uszczelnienie silnika,świeży olej + filtry itd,to koszt ok.500-600zeta za części :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
VwMaly
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 15:51
Lokalizacja: Mikołóvw
Kontakt:

Post autor: VwMaly » pt kwie 02, 2010 13:12

szczerze mówiąc jedyny remont jaki robiłem to w komarku i może to głupie pytanie ale czy w dieslu przy wymianie pierścieni trzeba robić szlif ? czy jak to ma wyglądać żeby było porządnie zrobione? a jak rozrząd miałem robiony 25 tyś temu to przy kapie wymieniać go tez?
Ostatnio zmieniony pt kwie 02, 2010 13:13 przez VwMaly, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój Golf II GTD
viewtopic.php?f=87&t=231774

Obrazek

KUPIĘ PŁOTY DO BBS RS

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt kwie 02, 2010 16:16

VwMaly pisze:czy w dieslu przy wymianie pierścieni trzeba robić szlif
Wszystkiego dowiesz się jak zdejmiesz głowicę.Wtedy dopiero widać co jest w cylindrach.
Szczerze powiedziawszy,to robienie szlifu jest nieopłacalne...lepiej wyrwać gdzieś zdrowy silnik za parę stówek... :bajer:
VwMaly pisze:rozrząd miałem robiony 25 tyś temu to przy kapie wymieniać go tez?
Zrobisz jak uważasz...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
VwMaly
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 15:51
Lokalizacja: Mikołóvw
Kontakt:

Post autor: VwMaly » pt kwie 02, 2010 17:45

dzieki za pomoc..


Mój Golf II GTD
viewtopic.php?f=87&t=231774

Obrazek

KUPIĘ PŁOTY DO BBS RS

arwam

Post autor: arwam » sob kwie 03, 2010 09:23

VwMaly,

zrób szlif ale już nie będziesz się cieszył z silnka.
jak nie będziesz miał progów to tylko pierścienie zmień i ciesz się ze sprawnego auta.

a jak będą już duże progi to raczej szukaj innego silnika.



Awatar użytkownika
VwMaly
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 15:51
Lokalizacja: Mikołóvw
Kontakt:

Post autor: VwMaly » wt kwie 06, 2010 08:59

władowałem juz w to auto tyle kasy i dalej to samo powoli myśle nad sprzedażą bo juz mnie to powoli wkurza..


Mój Golf II GTD
viewtopic.php?f=87&t=231774

Obrazek

KUPIĘ PŁOTY DO BBS RS

arwam

Post autor: arwam » wt kwie 06, 2010 12:20

VwMaly,

zawsze można się przesiąść na TDI :bajer:
lub oddać komuś kto się w temacie orientuje.



Awatar użytkownika
VwMaly
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 15:51
Lokalizacja: Mikołóvw
Kontakt:

Post autor: VwMaly » wt kwie 06, 2010 13:00

właśnie o tym myślę ibize GT TDI 110 za 8tys idzie wyrwać a jak sprzedam moją II za dobra kase to bez dokładania :D


Mój Golf II GTD
viewtopic.php?f=87&t=231774

Obrazek

KUPIĘ PŁOTY DO BBS RS

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości