Ciągle luzujący sie pasek alternatora

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
A_X_E
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pt paź 02, 2009 16:09
Lokalizacja: gorzow Wlkp
Kontakt:

Ciągle luzujący sie pasek alternatora

Post autor: A_X_E » wt mar 30, 2010 19:05

Tak jak w temacie systematycznie co 2-3 tyg musze naciagac pasek auto dostaje wibracji zaczyna nim telepac pali sie kontrolka od ladowania na luzie na biegu albo gdy dodam gazu jest spoko jak naciagne pasek tez jest dobrze co jest przyczyna tego luzowania sie? pasek wymioeniony jakies 4 mies temu



VDO - Blink
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 550
Rejestracja: sob kwie 04, 2009 12:23
Kontakt:

Post autor: VDO - Blink » wt mar 30, 2010 22:25

a na śrubie napinającej masz jeszcze ząbki czy już Ci sie starły? Może pod wpływem wibracji śruba nie trzyma jak powinna i opuszcza. Swoją drogą moze wymień pasek na nowy. A to że na luzie sie delikatnie rzaży kontrolka ładowania to normalne w mk2 :bigok: ja też tak mam - efekt podjechanych szczotek alternatora.



Awatar użytkownika
A_X_E
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pt paź 02, 2009 16:09
Lokalizacja: gorzow Wlkp
Kontakt:

Post autor: A_X_E » wt mar 30, 2010 22:46

włąsnie pupa:D alternator nówka sztuka i kontrolka zaapala sie jak pojawiaja sie wybracje od paska klinowego może być ze te zabki sa zjechane i alternator sie przesowa bo swoja troga dlugosc paska ciagle taka sama



Awatar użytkownika
wojtek0231
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: wojtek0231 » wt mar 30, 2010 22:54

Siemka. Pasek ci się luzuje i dlatego żarzy się kontrolka, podłóż podkładkę pod tą śrubę z tą zębatką do napinania paska bo jest tam już za mało gwintu (u mnie tak było) i będzie oki


Choć życie ciąży a psychika siada... nie poddaję się, to moja zasada!
Obrazek

Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » wt mar 30, 2010 22:56

a jak z kołem pasowym wału i alternatora ? może któreś masz zużyte i niszczy ci pasek ?


Sebastian

Awatar użytkownika
noVWy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn cze 23, 2008 17:16
Lokalizacja: GPU-Puck
Kontakt:

Post autor: noVWy » wt mar 30, 2010 22:59

a jak naciągasz ten pasek to ile śrub przykręcasz?



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt mar 30, 2010 23:19

Koło pasowe alternatora do wymiany , wiesz o tym że alternator napina się w dół a nie ciągnie do góry


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
A_X_E
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pt paź 02, 2009 16:09
Lokalizacja: gorzow Wlkp
Kontakt:

Post autor: A_X_E » śr mar 31, 2010 08:06

tak wiem xD tzn cały alternator ma pół roku wiec nie wiem czy koło pasowe mogło sie zniszczyć oglądałem te zęby wczoraj i sa zajechane 1 słowem dzisiaj podłoże podkładke i powinno być git:D



arwam

Post autor: arwam » śr mar 31, 2010 08:30

VDO - Blink pisze:ja też tak mam - efekt podjechanych szczotek alternatora.
to nie jest efekt podjechanych szczotek tylko naładowanego aku.
jak zaświecisz światła to wtedy kontrolka gaśnie



Piniol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn maja 04, 2009 14:04
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Piniol » czw kwie 01, 2010 13:24

Podokręcaj wzystkie śrubki dokładniei i z takim momentem jak podają instrukcje i książki i będzie ok.Przynajmniej tak myślę.



silesian_boy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lut 02, 2009 22:15
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: silesian_boy » czw kwie 01, 2010 23:38

Kolego a luzujesz srube tylko tam gdzie jest regulacja przy tym napinaniu? zawsze jest tak ze napinajac tego typu paski trzeba wpierw poluzowac caly alternator a potem napinac, po napieciu dokrecic srube przy zabkach i ta inna srube ktora poluzowales na poczatku.. Jak tego nie robisz to alternator jest naprezony i dlatego moze sie to luzowac..


[img]http://images41.fotosik.pl/144/f7d3c04826739370.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 146 gości