Wymiana kopułki---> kilka pytań

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wojteo CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 16:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Wymiana kopułki---> kilka pytań

Post autor: wojteo CK » śr mar 31, 2010 23:31

Witam!!

Na początku chcę Was przeprosić bo może temat jest durny ale wolę się upewnić i wszystkiego dowiedzieć. Chciałbym Was koledzy prosić o pomoc. Mam przebicia na kopułce no i postanowiłem ją wymienić. Mam jednak kilka pytań. Pytania są może banalne ale najzwyczajniej w świecie nie wymieniałem nigdy kopułki więc proszę o wyrozumiałość :bigok:

1. Przeczytałem jeden z tematów dotyczących wymiany przewodów zapłonowych i oto co znalazłem:
ustawiasz pierwszy tłok w górnym położeniu i patrzysz w którym miejscu ustawia sie palec. zakładasz kopułke i z tego wyjscia na którym ustawiony jest palec podpinasz 1 cyl. nastepnie idac zgodnie z wskazówkami zegara podpinasz po kolei 3cyl,4cyl,2cyl

[ Dodano: 09 Sie 2009 22:54 ]
aha jesli chcesz znależć gmp 1 tłoka to zgrywasz ze sobą znaki koła pasowego rozrzadu z tym znakiem na obudowie
a kolejność zapłonów(1,3,4,2) jest oznaczona od strony rozrządu
Chodzi mi o drugą część wypowiedzi. Które znaki mam ze sobą zgrać?? Tą kropkę( zaznaczona na rysunku) czy ten drugi znak( również zaznaczony na zdjęciu)??

Obrazek

2. Jak mam ustawić pierwszy tłok w górnym martwym położeniu?? Mam wrzucić bieg i przepchnąć samochód czy jak( wg mnie tak muszę zrobić ale pewien nie jestem)?? :chytry:

Pozdrawiam!!



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr mar 31, 2010 23:47

Wymień samą obudowę .. i przewody WN i po sprawie ... reszty nie ruszaj... Jak jest przebicie na kopułce - to najczęściej z powodu jej pęknięcia itp uszkodzeń ....


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Martin99
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 19:37
Lokalizacja: BIA
Kontakt:

Post autor: Martin99 » śr mar 31, 2010 23:50

masz zgrać znaki na kole wałka rozrządu (ten znak na 5 godzinie) z znakiem ktory ujrzysz po zdjeciu zaślepki z skrzyni biegów. wtenczas znak na kole zamachowym musi sie zgrać z znakiem na kole wałka rozrządu. druga opcja barbazynska :bajer: to odkrecasz swiece pierwsza od rozrządu wkladasz w jej miejsce srubokret i i krecisz kluczem az srubokret wyjdzie na maksa do gory.



Awatar użytkownika
wojteo CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 16:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: wojteo CK » czw kwie 01, 2010 13:12

Kopułka wymieniona :P dzięki za pomoc. Samochód całkiem inaczej jeździ :D

Temat do zamknięcia.

Pozdrawiam!


Mój Variant Yachting ;) viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 142 gości