O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ile razy gaznik w VW doprowadzil Cie do rozstroju nerwowego :) ??

Czas głosowania minął ndz cze 11, 2006 00:27

ani razu
7
37%
1-5 razy
7
37%
6-10 razy
0
Brak głosów
stracilem rachube :)
3
16%
nawet nie chce mi sie nad tym zastanawiac :)
2
11%
 
Liczba głosów: 19

wozak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn sty 18, 2010 20:37
Lokalizacja: toki

Post autor: wozak » wt mar 30, 2010 08:50

sprawdze dziś ciśnienie na garach i zobacze co bedzie, wczoraj zlałem olej i było go z 8-10l, a auto jeszcze nie jeździ bo prace trwaja przy budzie auto tylko odpalane na prube czy wszystko dobrze podłączone, wcześniej na silniku był założony gaźnik solex 31 pic7 to przy próbach odpalania 0.7l wciągał moment a mało co wracało do baku :(



SiNi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt cze 30, 2009 09:34
Lokalizacja: prawie z Częstochowy

Post autor: SiNi » wt mar 30, 2010 12:48

Jak pierścienie olejowe kiepskie to ciśnienie na garach możesz mieć dobre. Olejowe, a uszczelniające to co innego.

Jak mało co wracało do baku to zerknij czy nie masz powrotu zatkanego. U mnie spore spalanie od tego się zaczęło, aż doszło do tego, że na wszystkich łączeniach i także spod pokrywy pływaka wyciskało wachę.


Politycy są ludźmi nazbyt głupimi, aby można przewidywać ich postępki rozumowaniem - Stanisław Lem "Szpital Przemienienia"

wozak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn sty 18, 2010 20:37
Lokalizacja: toki

Post autor: wozak » śr mar 31, 2010 21:39

mam takie pytanie
- 1 i 2 łączymy razem
- wylot nad zhs idzie do kopułki
- 3 gdzie idzie??
i jeszcze jedno gdzie jest powrót paliwa do baku?

Obrazek



SiNi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt cze 30, 2009 09:34
Lokalizacja: prawie z Częstochowy

Post autor: SiNi » śr mar 31, 2010 22:50

Hmm. Przy tym gaźniku nie pomogę Ci za bardzo, ale co do powrotu do baku to zrób jak w mk2 (w mk1 pewnie tak samo to było rozwiązane) - z weberem działa wyśmienicie. Pomiędzy pompką paliwa, a gaźnikiem masz taką puchę z 3 króćcami:
- od pompki,
- do gaźnika,
- powrót/przelew do baku.

Gdybym miał tego gaziora w ręku to może coś jeszcze bym wymyślił, ale w tym momencie nie da rady. Jedynie to jedynka mnie zaciekawiła. Wygląda jak nadmiar z komory pływakowej - gdyby doszło do jej przepełnienia to paliwko tędy by uciekało, a nie przelewało się do gardzieli, lub wyciskało spod uszczelki komory pływakowej (jak u mnie przy zapchanym powrocie).


Politycy są ludźmi nazbyt głupimi, aby można przewidywać ich postępki rozumowaniem - Stanisław Lem "Szpital Przemienienia"

Awatar użytkownika
mmmarcinnn1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: mmmarcinnn1987 » pt kwie 02, 2010 21:13

Wessało mi uszczelkę pod kryzą, teraz gwiżdże jakby miał turbinę :green_fuck: ale ciężko nim jeździć, okropnie szarpie. Uszczelkę miałem z tektury zrobioną, więc skoro ją wessało to już wiem że tektura się do tego nienadaje. I teraz pytanie mam. Z czego zrobić tą uszczelkę. Słyszałem że kręgielit (gambit) jest do tego najlepszy ale tego materiału nigdzie nie można dostać, bo mamy taką demokrację że teraz uszczelek się nie wycina samemu, tylko nowe, oryginalne się kupuje :green_fuck: Ma ktoś pomysł czym to zastąpić?



wozak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn sty 18, 2010 20:37
Lokalizacja: toki

Post autor: wozak » pt kwie 02, 2010 21:57

ja kryze przklejilem do kolektora na kleju do alu i skercilem sróbami jak orginalnie a na kryze orginalna uszczelka od fiata z zestawu naprawczego, jeszcze mi zostało zrobienie jakiejs puszki na filtr lub cos podobnego



SiNi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt cze 30, 2009 09:34
Lokalizacja: prawie z Częstochowy

Post autor: SiNi » sob kwie 03, 2010 10:42

Mnie papierową wessało za pierwszym razem, bo lekki banan się zrobił na gaźniku. Bez równania podstawy gaźnika dało radę to zrobić. Wyciąłem drugą uszczelkę z papieru i z obu jej stron dałem silikon wysokotemperaturowy. Postał parę godzin bez odpalania i działa. Gaziora i kryzy mocno nie musiałem dociągać bo silikon na tyle dobrze uszczelnił, że uszczelka cała i lewego powietrza nie ciągnie, a gaziorem lekko można kręcić :bigok:

Uszczelce nic się nie stało, bo niedawno musiałem ściągać gaziora, więc mogłem ją sobie dobrze obejrzeć, więc wydatek niewielki i łatwo zrobić. Tylko trzeba uważać by nie przesadzić z ilością silikonu, bo jak będziesz miał nadmiar i wessie Ci go to skutki mogą być różne.


Politycy są ludźmi nazbyt głupimi, aby można przewidywać ich postępki rozumowaniem - Stanisław Lem "Szpital Przemienienia"

Awatar użytkownika
mmmarcinnn1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: mmmarcinnn1987 » sob kwie 03, 2010 22:49

Różne czyli jakie np? Pierwszy raz jak składałem to miałem właśnie na silikon wysokotemperaturowy, czerwony ale wyczytałem że może zatkać kanaliki w gaźniku. A poza tym ten silikon zachodzi w reakcje z benzyną i robi się taki glut. Jak zdjąłem wtedy gaźnik to faktycznie powyłaził spod kryzy i był taki glutowaty, nie wiem czy go wessało do komory spalania. I potem już go nie używałem. miedzy kryzą a gaźnikiem wszystko jest idealnie szczelne, na kryzę dałem uszczelkę od poldka, potem taka jakby płytka z bakelitu jak jest w poldasku, następna uszczelka i gaźnik. Tylko właśnie mam problem z uszczelką pod kryzę, na kolektor.



SiNi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt cze 30, 2009 09:34
Lokalizacja: prawie z Częstochowy

Post autor: SiNi » ndz kwie 04, 2010 15:39

Silikon może kanaliki pozapychać jak dajesz na uszczelkę co na gaźnik przychodzi (pod puchę od filtra). Jak niżej tj. pod gaźnik czy kryzę to nie wiem co może być jak kawałek się oderwie. Mogę się tylko domyślać. Przykładowo:
- przytkanie któregoś zaworu (ssącego czy wydechowego, ale pierwsze bardziej prawdopodobne),
- niedomykanie zaworu (jak się gdzieś kiepsko przyklei),
- utknięcie w komorze spalania (zmniejszenie jej pojemności = zwiększenie ciśnienia co prowadzi do szybszego zużywania pierścieni uszczelniających [prawdopodobieństwo bliskie zeru]).

To tylko moje domysły. Z tego wszystko jest mało prawdopodobne jeżeli tylko damy czas by silikon wyschnął jak należy. Wtedy co najwyżej nam nieco zawirowań wprowadzi na wysokości kryzy, a więc jeżeli mieszanka paliwowa nie jest idealnie wymieszana to nawet lepiej :helm: .

Tak czy siak z silikonem nie ma co przesadzić. Jak damy w umiarkowanych ilościach to będzie spoko. Ja pod puchę od filtra nic nie dałem. Nie jest to idealne rozwiązanie, ale lepsze niż jakieś gluty z silikonu w gaźniku. Myślę by nieco zwykłego silikonu wcisnąć do tej puchy od gaźnika pod tą gumową uszczelkę. Wtedy jak sprężynka dociśnie tą puchę to będzie dość szczelnie, a gazu nie mam więc na moje potrzeby starczy.


Politycy są ludźmi nazbyt głupimi, aby można przewidywać ich postępki rozumowaniem - Stanisław Lem "Szpital Przemienienia"

Awatar użytkownika
mmmarcinnn1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: mmmarcinnn1987 » pn kwie 05, 2010 15:27

u mnie ta pucha z filtrem to całkowita masakra, tam zupełnie jest nieszczelnie. Znalazłem w necie sklep gdzie moszna kupić gambit :food: To jest w Mińsku Mazowieckim, a do Mińska często jeżdżę wiec kupie arkusz :okej: . On ma chyba wymiary 75x75 cm i grubość 0,5, 0,8 i 1 mm. Który będzie najlepszy?



wozak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn sty 18, 2010 20:37
Lokalizacja: toki

Post autor: wozak » pn kwie 05, 2010 20:29

a tak z ciekawości to jak najlepiej rozwiazać dopływ powietrza do gaźnika w golfie mk1? gaźnik z fiata 125p tak jak na fotce wyżej, jakiś filtr na gaźnik czy jakas puszka własnej konstrukcji rura i stożek na koncu?
Ostatnio zmieniony pn kwie 05, 2010 20:50 przez wozak, łącznie zmieniany 1 raz.



SiNi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt cze 30, 2009 09:34
Lokalizacja: prawie z Częstochowy

Post autor: SiNi » śr kwie 07, 2010 08:00

@wozak
Tutaj to różnie. Najlepiej aby układ dolotowy miał taką samą pojemność jak oryginalny. Jak nie da rady to pucha + rura + stożek. Jak będzie dobrze zrobione to na dobrym stożku na wyższych obrotach będzie się lepiej wkręcać. Na niższych może być gorzej, ale to jest urok stożka. Ja z tego powodu u siebie stożka na razie nie mam zamiaru wrzucać, bo ekonomia się u mnie liczy.


Politycy są ludźmi nazbyt głupimi, aby można przewidywać ich postępki rozumowaniem - Stanisław Lem "Szpital Przemienienia"

Awatar użytkownika
mmmarcinnn1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: mmmarcinnn1987 » pn kwie 12, 2010 18:53

Dawno juz nikt nie pisal na forum. Dzisiaj tankowalem golfika i po przejechaniu 374 km weszlo do baku 34 l paliwka, srednia to ok 9,12 l na 100km. Troche sporo ale nie dziwie sie bo troche dostal w tylek to musial spalic. A jak wiadomo przy otwarciu drugiej przepustnicy ekonomia oddala sie wprost proporcjonalnie do przyspieszania :okej:



franko987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob mar 27, 2010 16:34
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: franko987 » wt kwie 13, 2010 17:26

Witam wszystkich jestem tu nowy i mam audi coupe b2 1.8 , chciałbym założyć webera ale nie mam możliwości zrobienia kryzy, zrobiły by ktoś z was kryzę dla mnie? oczywiście nie za darmo
pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 259 gości