MK III GTI 2.0 8v 115KM czy 20. 16v 150KM

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
adek85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr gru 09, 2009 18:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: adek85 » śr mar 31, 2010 18:53

Marioo weź może popatrz na allegro to zobaczysz ze wszystkie 16 kosztują mniej niz 10K . WEDŁUG mnie większość 8v bierze olej! a to ze uszczelka pod głowica idzie pierwsza to ameryki nie odkryłeś. skończmy może tą bezsensowną debate, bo Twoje komentarze Marioo są lekko obraźliwe. Ja bynajmniej stanowczo odradzam 8v i polecam dobrze poszukać ładnie utrzymanej 16v. pozdrawiam



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » śr mar 31, 2010 20:19

przecież blok w 8V jest taki sam jak 16V różni się tylko szczególami


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
Lery
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn kwie 21, 2008 00:43
Lokalizacja: Nowa Huta

Post autor: Lery » pn kwie 05, 2010 23:33

ja mam 8v i oleju bierze mi doslownie minimalnie, nam rowniez zalozony LPG i jak rok po zakupie auta wymienilem reduktor i goscie mi go wyregulowali to nie ma roznicy czy jade na benzynie czy gazie.
i dorbze powiedzial MARIOOO ze
Samochodem szybko i sprawnie jeździć trzeba umieć, a nie mówić, że ten silnik mi padł to 8v są słabe
zreszta powiedzmy sobei szczerze, ze te golfy maja po kilkanascie lat i wiadomo ze jak kazdy bedzie nim dzien w dzien cisnal jak na rajdach to wiecej bedzie auto stalo u mechanika niz jezdzilo i tu nie ma gadania czy 16v czy 8v jak sie dba tak sie ma
pozdrawiam i polecam 8v ;)
Ostatnio zmieniony pn kwie 05, 2010 23:35 przez Lery, łącznie zmieniany 1 raz.


HARDSTYLE WILL NEVER DIE

piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » ndz kwie 11, 2010 19:26

adek85, smieszne rzeczy nam opowiadasz.ja mam jedno zdanie na temat 8v :lepszych silnikow w tych latach chyba nie bylo.naprawde duzo moga wytrzymac.


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Awatar użytkownika
adek85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr gru 09, 2009 18:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: adek85 » wt kwie 13, 2010 10:11

piotr1979 pisze:adek85, smieszne rzeczy nam opowiadasz.ja mam jedno zdanie na temat 8v :lepszych silnikow w tych latach chyba nie bylo.naprawde duzo moga wytrzymac.
widocznie nie jechałeś 16v :green_fuck:



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » wt kwie 13, 2010 11:26

adek85 pisze: widocznie nie jechałeś 16v :green_fuck:
Kolega chyba nie rozumie o co chodzi.
Nie tylko osiągi się liczą, więc nie pisz tego typu tekstów, bo rozmowa była o awaryjności, a ty wypalasz, że 16v nie jechałeś.
Ja jechałem i 8v i 16v i z obu jestem zadowolony. A 8v ma jedną zasadniczą zaletę, bardzo dobrze ciągnie od dołu w przeciwieństwie do 16v, gdzie moc zaczyna się tam gdzie w 8v się kończy:)



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » wt kwie 13, 2010 19:41

bzdura z tymi blokami trafił Ci się jakiś słabo odlany albo niedbany i pękł proste, a co do brania oleju przez 8v bardziej niz przez 16 to też bzdura, silnik silnikowi nie równy bo zawsze są inaczej ekspluatowane, jednemu agg zrobi 500 tyś a drugiemu 230


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » wt kwie 13, 2010 19:54

adek85, nie chodzilo mi o osiagi tylko o awaryjnosc.
ale jak w twojej dyńce ćmią sie tylko osiagi to niedziwne ,ze 8v biora u ciebie olej i pekaja bloki.wydoroslej kolego bo gumowe drzewa nie rosną ,zawsze zadązysz sie zabic.


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Awatar użytkownika
adek85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr gru 09, 2009 18:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: adek85 » śr kwie 14, 2010 11:01

Marioo pisze:Nie tylko osiągi się liczą, więc nie pisz tego typu tekstów, bo rozmowa była o awaryjności, a ty wypalasz, że 16v nie jechałeś.
Ty chyba zapomniałeś o czym jest rozmowa, zobacz na nagłówek tematu (,,MK III GTI 2.0 8v 115KM czy 20. 16v 150KM") :kac:
ale jak w twojej dyńce ćmią sie tylko osiagi to niedziwne ,ze 8v biora u ciebie olej i pekaja bloki.wydoroslej kolego bo gumowe drzewa nie rosną ,zawsze zadązysz sie zabic.
Ja wydorośleje, ale Ty naucz sie pisać... :panna:

To ciśnienie, które jest wywarte w moją strone jest spowodowane tym, ze więszkość ludzi ma 8v a nie 16v a jak wiadomo każdy żyd swój towar chwali. :green_fuck:
Ostatnio zmieniony śr kwie 14, 2010 11:04 przez adek85, łącznie zmieniany 1 raz.



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » śr kwie 14, 2010 11:48

adek85 pisze: To ciśnienie, które jest wywarte w moją strone jest spowodowane tym, ze więszkość ludzi ma 8v a nie 16v a jak wiadomo każdy żyd swój towar chwali. :green_fuck:
Ja mam 16v i 8v też miałem, i nawet 12v miałem i się nie chwalę.
Rozmowa była o tym co lepsze 8v czy 16v i o tym jest rozmowa, po prostu negujemy twoje argumenty, że 8v jest słabe. O awaryjności ty zacząłeś temat.
Każdy z tych silników ma swoje wady i zalety.
8v jest lepsze dla osoby, która chce mieć dośc elastyczny silnik, prosty w obsłudze i serwisowaniu, z niewygórowanym spalaniem. 8v ma zaletę, że ciągnie od dołu, nie trzeba go wysoko kręcić. Jest to silnik wytrzymały, jeżeli się o niego dba, jak o każdy inny zresztą.
Przyjazny dla lpg.
16v jest na pewno silnikiem o bardziej rasowej charakterystyce, żeby jechał trzeba go zakręcić, zaczyna żyć od 4k obrotów. Jest trochę bardziej skomplikowany ale nie przesadnie, konstrukcja dołu silnika, jak już ktoś wspomniał, praktycznie taka sama. 16 jest dużo bardziej podatny na mody mechaniczne. trzyma swoją moc przez wiele lat, jeżeli tylko jest obsługiwany z głową i dbałością, na pewno przy dobrym traktowaniu odwdzięczy się bez awaryjnością.
Jedno jest pewne, zajeździć można każdy silnik, nie ważne ile będzie miał zaworów i jaką będzie miał moc.
Trzeba sobie odpowiedzieć przy wybieraniu silnika, jak będziemy chcieli samochodem jeździć. Jeżeli będziemy stali w korkach, i jeździli dość spokojnie i nie lubimy zakręcić silnika jak kosiarki spalinowej to 8v będzie dobrym wyborem. Jeżeli zaś lubimy pojeździć przy czerwonym polu, lubimy zrobić redukcję i przycisnąć do odcinki przy wyprzedzaniu to 16v będzie lepszym wyborem.
A jeżeli chcemy to wszystko połączyć to vr6 ładnie ciągnie od dołu, dobrze zakręca się do odcinki.
A jeszcze lepszym wyborem jest 1,8T
AMEN



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » śr kwie 14, 2010 12:56

Jak dla mnie to 8v też kręci się do odcinki i wcale mu to nie szkodzi bardziej niż w 16v, pozatym elementy rozrządu mają mniejszą masę bo jest ich mniej, z drugiej strony jest to że silniki bez modow nie ma po co ciągnąć do końca tak 8v jak i 16


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » śr kwie 14, 2010 13:02

RasPL pisze:Jak dla mnie to 8v też kręci się do odcinki
ale widzisz jakis efekt w kręceniu 8v do odcinki?
Bo jak ja miałem 8v to przy 6000 obrotów to on zwalniać zaczynał, lepszy efekt niż ciągnięcie go do odcinki dawało wrzucenie wyższego biegu, wtedy lepiej ciągnął, przy 16v jest inaczej on ciągnie mocno do samego końca,



Awatar użytkownika
adek85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr gru 09, 2009 18:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: adek85 » czw kwie 15, 2010 22:18

jeżeli chodzi o abf'a to trzeba mu przyznać, ze ciągnie do samego końca :helm: a nie kazda 16v w innych autach tak maja



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » pt kwie 16, 2010 08:52

jeżeli chodzi o abf'a to trzeba mu przyznać, ze ciągnie do samego końca :helm: a nie kazda 16v w innych autach tak maja
no ale rozmawiamy tu chyba o vw i z tego ci mi sie wydaje to o 2.0 mk3 więc ABF :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości