Awaria silnika...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Awaria silnika...
Witam.
Silnik 1Z ogólnie sprawuje się dobrze ale po przekroczeniu pewnej ilości obrotów (około 4,5) coś się z nim dzieje nie tak. Traci moc (gaśnie) i strasznie dymi. Gdy obroty spadną wszystko wraca do normy.
Silnik 1Z ogólnie sprawuje się dobrze ale po przekroczeniu pewnej ilości obrotów (około 4,5) coś się z nim dzieje nie tak. Traci moc (gaśnie) i strasznie dymi. Gdy obroty spadną wszystko wraca do normy.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
odcięcie nie odcięcie tego nie wiem czy powinno być ale przecież od 4k auto już nie jedzie ..... to po jaką cholerę ciągnąć go do tych 4,5tyś obrotów ? przecież wtedy tracisz i to w *#cenzura#* na przyśpieszeniu zamiast wrzucić bieg wyżej
chyba że dręczy cie sam fakt braku odcięcia o ile w TDI coś takiego występuje.
chyba że dręczy cie sam fakt braku odcięcia o ile w TDI coś takiego występuje.
Ostatnio zmieniony śr mar 31, 2010 15:15 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.
To_mas, kolega pisze nie po to byś go pouczał jak ma jeździć, tylko liczy ze ktos mu pomoże. a jego styl jazdy jest jego sprawą, nas to nie powinno interesowac ...
Mój golf: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=319894
[img]http://img521.imageshack.us/img521/2964/clipboardv.jpg[/img]
Piaskowanie felg TANIO! http://pokazywarka.pl/7s8n6p/
[img]http://img521.imageshack.us/img521/2964/clipboardv.jpg[/img]
Piaskowanie felg TANIO! http://pokazywarka.pl/7s8n6p/
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Ja również nie widzę tu żadnej ''awarii'' Hydraulika popychaczy nie wyrabia jak dajesz takie obroty .Rób tak dalej to pewnie wkrótce będziesz miał prawdziwą awarię, nie wydumaną .Tofik90 pisze:Silnik 1Z ogólnie sprawuje się dobrze ale po przekroczeniu pewnej ilości obrotów (około 4,5) coś się z nim dzieje nie tak. Traci moc (gaśnie) i strasznie dymi.
Ostatnio zmieniony śr mar 31, 2010 15:43 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Awaria silnika...
Odświeżam temat. Problem dalej występuje. Nie chodzi o to, że jeżdżę stale przy obrotach do 4,5 tys. Po prostu przy np. sprawdzaniu silnika czasem trzeba wdepnąć gaz do dechy (lub ewentualnie w czasie wyścigu) no i mam objaw, ze po przekroczeniu 4 tys silnik się zaczyna się dławić, chodzi bardzo nie równo i bez dodania gazu gaśnie. Jesli doda się gaz do się stabilizuje. Muszę to w jakiś sposób wyeliminować bo w niedługim czasie chce zająć się chip tuningiem autka .
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Awaria silnika...
pewnie pompa nie wyrabia lub już po "wyścigach" ma dosyć!
Chip to będzie przekleństwo dla auta...
Jak chcesz się ścigać to kup sobie silnik benzynowy, nie tyraj tego diesla bo prędzej się rozpadnie
Chip to będzie przekleństwo dla auta...
Jak chcesz się ścigać to kup sobie silnik benzynowy, nie tyraj tego diesla bo prędzej się rozpadnie
Awaria silnika...
silnik jest w dobrym stanie. Podałem tylko przykład kiedy takie objawy występują, autem jeżdżę ekonomicznie.
Co z tą pompą mam zrobić ? Jakaś regeneracja ?
Co z tą pompą mam zrobić ? Jakaś regeneracja ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości