ALLLE URWAŁŁŁŁ !!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
#Mateusz#
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt paź 31, 2006 13:55
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

ALLLE URWAŁŁŁŁ !!

Post autor: #Mateusz# » pn mar 29, 2010 23:27

Witam,
Ma ktoś pomysł jak wyciągnąć tą urwaną śrubę ?
Obrazek
Dodam że podłużnica skutecznie utrudnia dojście - od podłużnicy do tej śruby jest jakies 10/11 cm, więc z wiertarką się raczej nie podejdzie. Auto stoi na klockach i nie mam pojęcia co teraz zrobić.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » wt mar 30, 2010 06:44

Wykręcić całą pompę i na stole się pobawić :helm:


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » wt mar 30, 2010 07:01

RasPL pisze:Wykręcić całą pompę i na stole się pobawić :helm:
to nie pompa tylko blok


proponuje odkręcić silnik z dwóch łap i lewarem do góry ile sie da a jeśli to nie za dużo da to niestety musisz wyjąć motor.


Obrazek

Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » wt mar 30, 2010 07:18

Możesz jeszcze spawarką spróbować (magiem)
Kiedyś ukręciłem śrubę od króćca wody w Audi B3 a tam silnik jest wzdłużnie i też dojścia nie ma.Kombinowałem chyba z 4 godziny i w końcu wyszła spawarką.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » wt mar 30, 2010 08:02

#Mateusz#, Najprościej byłoby tak jak mówi $iwy, trzeba wziąć nieocynkowaną nakrętkę większą o jeden rozmiar od tej śruby i spróbować przyspawać migomatem, ale warunek,że śruba chociaż troszeczkę wystaje, bo jeżeli zespawasz ją z blokiem, nie da się jej później wywiercić. Drugi sposób tak jak piszą Koledzy jeson , opuścić silnik,żeby było podejście z wiertarką, centralnie napunktować w środku śruby idealnie, i najpierw wiertłem 2 / 2,5 mm a potem 4 ( jeżeli to śruba M5 ) i cienkim twardym szpikulcem próbować wydłubać pozostałość, a jeszcze lepiej od razu gwintownikiem przegwintować.



Awatar użytkownika
luis-22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: sob lip 18, 2009 16:48
Lokalizacja: Płońsk [WPN]

Post autor: luis-22 » wt mar 30, 2010 21:45

UUU... Ciężki temat.
Nakrętki na pewno nie przypawasz, bo śruba nie wystaje.

Tylko odkręcić wieszaki, i podnieść lub opuścić i nawiercić jak pisze jeson,


Jak nie, to trzeba wyciągać cały motor.

Powodzenia :bigok:


:cady: [url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/11964][img]http://www.motostat.pl/user_images/11964/icon4.png[/img][/url] :mk3:

Awatar użytkownika
remiq88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pn maja 28, 2007 00:12
Lokalizacja: GST

Post autor: remiq88 » wt mar 30, 2010 21:52

http://www.allegro.pl/listing/search.ph ... %C4%99taki

Poszukaj w najbliższym sklepie z narzędziami. Jak będziesz miał szczęście to może się uda :bigok:


[img]http://www.symfonia.ovh.org/logo.jpg[/img]

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » śr mar 31, 2010 09:36

Spawarka, ewentualnie rozwiert jakas 4-ka.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 338 gości