Para zza silnika/ubywajacy plyn

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » wt mar 30, 2010 18:08

Młody90 pisze:jest śrubka z której to leci
Młody90 pisze:zużytej uszczelki pod glowica
no to skąd w końcu leci :bajer:
Młody90 pisze:dokręcenie jej nic nie pomogło bo dalej leci .
może trzeba pod nią wymienić jakąś uszczelkę .Nie wiem o jaką śrubkę ci chodzi może ktoś inny coś napisze .Jakaś fota by pomogła .


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Młody90
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: wt lip 14, 2009 23:05
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Młody90 » wt mar 30, 2010 18:15

Tomasz Bis, no wlasnie trudno powiedziec , bylem u mechanika na szybko , nie mial wolnego kanalu bo sam ma problem bo mu popychacze w passku poszły ;|
Fota jest zbedna bo dojscie jest kiepskie. na 99% bedzie to uszczelka . Do mechanika podjade po swietach dopiero , zdiagnozuje i bede robic wszystko ale pod jego okiem zeby czegos nie spartolić. Prosze nie zamykac tematu , pochwale sie na koniec .



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » wt mar 30, 2010 18:21

Młody90 pisze:wiec z tyłu bloku silnika jest srubka z ktorej to leci , wydaje mi sie ze to oznaki zuzytej uszczelki pod glowica , dokrecenie jej nic nie pomoglo bo dalej leci .
no ja też za bardzo nie wiem o co chodzi, może w tym niby 1,9 jest taka śrubka... ale ja nic takiego nie kojarzę.


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
Młody90
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: wt lip 14, 2009 23:05
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Młody90 » wt mar 30, 2010 18:24

jak jest laczenie klapy zaworow z silnikiem to po prawej stronie u gory jest cos takiego , i ta srubka.. ale wiecej bede wiedzial po swietach, bo mechanikowi wlasnie poszly dzisiaj popychacze w pasku



Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Post autor: hyper74 » wt mar 30, 2010 18:31

Z tego co opisałeś ... z prawej strony....łączenie pokrywy zaworów.... wiesz co trochę niżej jest taki czarny plastikowy kruciec, przykręcony do bloku. Z niego idą węże do nagrzewnicy.... sprawdź ten kruciec, pod nim jest gumowy oring i z mojej praktyki ( miałem MKII) wiem że ten krucuec PRÓCHNIEJE.... woda wylatuje na blok który jest gorący i woda odparowywuje. sam walczyłem bo na zimnym jak nie ma ciśnienia to nie leci i jak stał to nie kapało...


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » wt mar 30, 2010 18:45

hyper74, masz rację i to jest sensowne... ale Młody90, napisał że to z tyłu leci ze śrubki w bloku... :goof: Więc trudno było wyłapać że to o to chodzi...
jak ja bym miał to opisywać to jeden króciec jest z boku silnika a drugi z przodu oczywiście patrząc na konfigurację silnika w MK2. Natomiast jakby stał w audi to faktycznie jeden króciec byłby z tyłu a drugi z boku...


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
Młody90
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: wt lip 14, 2009 23:05
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Młody90 » wt mar 30, 2010 20:25

a czy jest to mozliwe zeby kruciec byl na klucz 13' ?



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » wt mar 30, 2010 20:28

Młody90, może spróbuj zrobić zdjęcie, albo wskaż na jakimś zdjęciu wyjętego silnika (poszukaj w necie) bo niestety ja już się zgubiłem...


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
Młody90
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: wt lip 14, 2009 23:05
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Młody90 » pn maja 31, 2010 18:44

temat do usuniecia , usterka banalna , jeden z węży idacych do parownika ze zbiorniczka juz byl popekany . takze narazie remont silnika nie byl wskazany . Temat do zamkniecia :blush:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości