potrzebuje schemat lub opis do czujnika halla
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- mk1988
- Gadatliwa bestia
- Posty: 697
- Rejestracja: sob cze 21, 2008 11:44
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
- Kontakt:
potrzebuje schemat lub opis do czujnika halla
jak w temacie potrzebuje schemat lub opis do czujnika halla poniewaz przy starym silniku go nie miałem a po swapie na 1.3 z mk2 juz jest i musze go jakos podpiac lecz nie bardzo wiem gdzie co i jak
dodam ze to pilne poniewaz chce wkoncu wskrzesic mojego klasyka do zycia a bez tego nie da rady
za wszelkie rady wielkie dzieki
dodam ze to pilne poniewaz chce wkoncu wskrzesic mojego klasyka do zycia a bez tego nie da rady
za wszelkie rady wielkie dzieki
byłe mk3 GT -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=478692&p=5810627#p5810627
1,3 MH jest chyba na gaźniku 2E, więc do zapłonu moduł jest potrzebny, nie ma przerywacza w aparacie zapłonowym tylko czujnik Hall'a.
Ostatnio zmieniony pn mar 29, 2010 19:39 przez DaroW, łącznie zmieniany 1 raz.
- mk1988
- Gadatliwa bestia
- Posty: 697
- Rejestracja: sob cze 21, 2008 11:44
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
- Kontakt:
dokladnie takDaroW pisze:1,3 MH jest chyba na gaźniku 2E
a czy da sie na przyklad podmienic ta czesc co wchodzi w otwory ktore sa umieszczone w walku rozrzadu bo jesli by istniala taka mozliwosc to bym zalozyl aparat od starego silnika gdzie jest normalny przerywacz a nie czujnik halla
a dokładniej o ta czesc chodzi
Ostatnio zmieniony wt mar 30, 2010 15:20 przez mk1988, łącznie zmieniany 1 raz.
byłe mk3 GT -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=478692&p=5810627#p5810627
mk1988, jesli masz zapłon na halla to nie zmieniaj go na stykowy. Przerywacz wymaga obsługi, okresowej regulacji przerwy. Lubi się też palić a jakość przerywaczy jest bardzo różna. Ja specjalnie przerabiałem na zapłon elektroniczny. Proste jak schemat cepa. Moduł, cewka, aparat z hallem i lata. W schematach masz wszystko rozrysowane.
Nie możesz sam sprawdzić czy wejdzie stary aparat do tego nowego silnika ?
Lepiej byłoby dokupić moduł i cewkę i zostawić aparat oryginalny silnika, który wkładasz, bo w starym jeśli był zapłon z przerywaczem to był regulator odśrodkowy, którego przy elektronicznym chyba nie ma, a charakterystyka wyprzedzania w silniku 1,1 jest raczej inna niż 1,3.
Jeśli mechanicznie będzie pasować to może nie najlepiej jeździć.
Lepiej byłoby dokupić moduł i cewkę i zostawić aparat oryginalny silnika, który wkładasz, bo w starym jeśli był zapłon z przerywaczem to był regulator odśrodkowy, którego przy elektronicznym chyba nie ma, a charakterystyka wyprzedzania w silniku 1,1 jest raczej inna niż 1,3.
Jeśli mechanicznie będzie pasować to może nie najlepiej jeździć.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 186 gości