AKL (1.6i 8V) - bierze olej - czy remont się szykuje?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

stefan86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt lip 27, 2007 13:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: stefan86 » pn sty 11, 2010 23:54

Czyli chodzi tylko o kwestię upierdliwości klienta? Tak to ta robota bez ścigania głowicy jest banalna i nic nie może wyskoczyć?

Prosiłbym również o odpowiedź na jedno powyższe pytanie:
Druga sprawa to przy wymianie tych uszczelniaczy prócz uszczelki pod pokrywę głowicy no i samych uszczelniaczy nic już nie trzeba - żadnych innych uszczelek. Tam od dolotu (bo jego też chyba będzie trzeba rozebrać) też nic nie trzeba będzie? A jeśli jednak przyjdzie opcja zdejmowania głowicy to dojdzie tylko uszczelka pod głowicę czy coś jeszcze?
Pozdrawiam.



greg

Post autor: greg » wt sty 12, 2010 10:58

stefan86 pisze:Czyli chodzi tylko o kwestię upierdliwości klienta?
tu nie chodzi o kwestię upierdliwości klienta - tylko ja nie wierzę ze pomoże sama wymiana uszczelniaczy - przynajmniej w tych silnikach
Jak chcesz już dłubać przy silniku to zrób to raz a porządnie



Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » pn mar 29, 2010 13:45

jak juz jestesmy przy temacie... po wymianie uszczelki pod głowica usczelniaczy zamiast zmniejszyc sie pobór oleju to sie zwiększył...... jakim cudem i co mogło byc przyczyna>>>?????jeszcze nie oszacowałem dokładnie o ile ale jakies 0.5 l na około 2000km pali ładnie obroty tzryma ładnie po odkręceniu korka dalej tzryma obroty bez zmian troszke tam dzwiek sie zmienia jak odkręce korek oleju .....


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pn mar 29, 2010 13:53

dimmer pisze:po wymianie uszczelki pod głowica usczelniaczy
a pierścionki zmieniałeś? i ile km od wymiany zrobiłeś?


Obrazek

Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » wt mar 30, 2010 08:05

nie zmieniałem bo mechanik mi odradził bo nie duzo oleju brał.. około litra na 10.000 a od wymainy uszczelki 2000 zrobiłem około 0.7 dolałem.
Ostatnio zmieniony wt mar 30, 2010 13:39 przez dimmer, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 156 gości