Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » pn mar 22, 2010 06:18

zdjęcia są zrobione nie tam gdzie trzeba ale wydaje mi się że to kkk14 odkręcić wyczyścić zamontować jeśli nie pomoże wymienić



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » pn mar 22, 2010 08:24

hardmen969, nie to nie jest numer turbiny :grin:

[ Dodano: 22 Mar 2010 07:25 ]
numer jest na tabliczce na muszli turbo

[ Dodano: 22 Mar 2010 07:26 ]
albo zrub przynajmiej zdiecie wg [gruszki]to mniejwiecej bedzie wiadomo



hardmen969
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: wt mar 16, 2010 02:43
Lokalizacja: Rakszawa

Post autor: hardmen969 » śr mar 24, 2010 23:37

Jeszcze jedno. Na seryjnym pinie po nagrzaniu silnika miałem około 1100/1150 obr. Po wymianie nie przekracza 1000 obr. i silnik na postoju się przegrzewa tzn. włącza się chłodnica co jakiś czas. Pin mam ustawiony ma maksa, ciśnienie bez zmian. Może to być spowodowane za dużą dawką paliwa?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw mar 25, 2010 15:09

hardmen969 pisze:Na seryjnym pinie po nagrzaniu silnika miałem około 1100/1150 obr.
To nie jest prawidłowa wartość obrotów. Na nagrzanym silniku powinny wynosić ok 900-950 max .
hardmen969 pisze:Po wymianie nie przekracza 1000 obr. i silnik na postoju się przegrzewa tzn. włącza się chłodnica co jakiś czas. Pin mam ustawiony ma maksa, ciśnienie bez zmian. Może to być spowodowane za dużą dawką paliwa?
Nie ma takiej opcji .Pin nie ma nic do wolnych obrotów .A właczanie się co jakis czas wentylatorów na postoju jest normalne .


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

wzorekk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr lis 18, 2009 09:22
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wzorekk » pn mar 29, 2010 08:50

Witajcie,
Mam pytanie liczę na pomoc.
Wymienilem pina w pompie (mam 1,9 TD AAZ) na tego wyciętego, zalozyłem największym wycięciem w strone tego dzyngla co się wysuwa w pompie.
Autko zasuwa jak nie wiem co ale kopci tez jak lokomotywa.
Czy jak obrócę pina tak na 3/4 czyli nie na cale wycięcie maxymalne to cos da??
Kolejne moje pytanie to w zasadzie tak sie przyglądałem membranie i oryginalnemu pinowi i po co znaczyc położenie membrany skoro pin jest cały płaski z jednej strony i wystarczy go póxniej ewentulanie wlyozyć płaską stroną w strone dzyngla jesli by sie starego pina zakładało.

Dzieki.



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » pn mar 29, 2010 09:03

wzorekk, zwieksz cisnienie doładowania i przestanie kopcic tylko zakup sobie manometr zeby nie przeholowac :bigok:


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pn mar 29, 2010 09:30

wzorekk pisze:Kolejne moje pytanie to w zasadzie tak sie przyglądałem membranie i oryginalnemu pinowi i po co znaczyc położenie membrany
Coś żle zrozumiałeś ,nigdzie nie pisze żeby zaznaczyć położenie ori płaskiego pina ,bo jak zauważyłeś jest to bez sensu.Znaczenie położenia pina dotyczy pina stożkowego ,wyciąganego z auta do modów ,co by można było wrócić do fabrycznego ustawienia.Co do zadymienia to po to jest mimośrodowy żeby obracając go można było ustawić mniejszą lub większą dawkę.Jeżeli chcesz tak zostawić i zniwelować zadymkę to możesz tylko zwiększyć ciśnienie doładowania do 1 bara.
Ostatnio zmieniony pn mar 29, 2010 09:34 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

wzorekk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr lis 18, 2009 09:22
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wzorekk » pn mar 29, 2010 09:45

Dzięki wielkie za porade:)
To nim pokręce a jak bede miał okazje to zwiększe cisnienie.
Z tym znaczeniem musialem źle zrozumieć ale ok nic nie szkodzi tak sie tylko zastanawialem.
Munior dzięki za pina komenta wystawie doszło ekspresem:)
Pozdro



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pn mar 29, 2010 10:08

wzorekk pisze:To nim pokręce a jak bede miał okazje to zwiększe cisnienie.
Zakup manometr ,bez tego nie radzę kręcić
wzorekk pisze:Munior dzięki za pina komenta wystawie doszło ekspresem:)
Pozdro
:bigok:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

wzorekk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr lis 18, 2009 09:22
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wzorekk » pn mar 29, 2010 18:04

Witam jeszcze raz,
Nie no nie bede kręcił na oko.
Tak w ogóle to pokreiclem pinem znaczy membraną i przestał kopcic dopiero jak było na najmniejszym wcięciu ustawione czyli po przeciwnej stronie najwiekszego.
Wrzuce jeszcze zdjęcie środka mojej pompy bo mnie zastanowiło jedno moze tu tkwi diabeł, ponieważ u siebie nie mam w pompie tej zembatki do regulacji sprężyny tzn nigdy nie było.
wrzucam zdjęcie jak to wygląda u mnie.
Pozdro. Obrazek



tomecki83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr lis 22, 2006 21:15
Lokalizacja: Przyłęk / Będzin
Kontakt:

Post autor: tomecki83 » wt mar 30, 2010 20:31

munior , rozumiem że manometr do regulacji ciśnienia doładowania wpiąć w ten wężyk idący do grzybka pompy (LDA) tak?Byłbym zainteresowany Boost Pinem od Ciebie , ale to jeszcze sie odezwę na PW, oka?:-)



mk1Ares
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr lut 11, 2009 15:20
Lokalizacja: Jedlicze

membrana

Post autor: mk1Ares » pt kwie 02, 2010 13:50

panowie odkręciłem 4śrubki i i membrana nie chce wyjsc mi do góry coś ją trzyma, co zrobic??


Kupię zderzak przód mk2 wąski z paskiem czerwonym, PW PW !

Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Post autor: człek » pt kwie 02, 2010 15:50

tomecki83 pisze:munior , rozumiem że manometr do regulacji ciśnienia doładowania wpiąć w ten wężyk idący do grzybka pompy (LDA) tak?
dokładnie tak
mk1Ares pisze:panowie odkręciłem 4śrubki i i membrana nie chce wyjsc mi do góry coś ją trzyma, co zrobic??
pokręć delikatnie pinem za membranę lekko ciągnąć do góry i bardzo delikanie na boki ruszając. w odpowiedniej pozycji powinien wyjść bez problemu. mój także nie chciał od razu wyjść.



Awatar użytkownika
heyus1986
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: sob lut 09, 2008 13:02
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Post autor: heyus1986 » wt kwie 06, 2010 23:25

Witam w poprzednim tygodniu zrobilem swapa z 1.6D na 1.6TD 1V i tu mam takie pytanie czy jakos mozna podkrecic moc tego silnika bez zmiany pompy zreszta ktora juz nabylem z Lda? Chodzi mi konkretnie o dawke i cisnienie na turbince o oznaczeniu K14 czy lepiej nic nie modzic poczekac troche bo teraz bede poszezal golfa i zalozyc pompe z lda i dopiero cos modzic?


Był GOLF II GTD --> viewtopic.php?f=87&t=150527" onclick="window.open(this.href);return false;

Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości