Regulacja LDA
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
-
- Mały gagatek
- Posty: 138
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 02:43
- Lokalizacja: Rakszawa
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
To nie jest prawidłowa wartość obrotów. Na nagrzanym silniku powinny wynosić ok 900-950 max .hardmen969 pisze:Na seryjnym pinie po nagrzaniu silnika miałem około 1100/1150 obr.
Nie ma takiej opcji .Pin nie ma nic do wolnych obrotów .A właczanie się co jakis czas wentylatorów na postoju jest normalne .hardmen969 pisze:Po wymianie nie przekracza 1000 obr. i silnik na postoju się przegrzewa tzn. włącza się chłodnica co jakiś czas. Pin mam ustawiony ma maksa, ciśnienie bez zmian. Może to być spowodowane za dużą dawką paliwa?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Witajcie,
Mam pytanie liczę na pomoc.
Wymienilem pina w pompie (mam 1,9 TD AAZ) na tego wyciętego, zalozyłem największym wycięciem w strone tego dzyngla co się wysuwa w pompie.
Autko zasuwa jak nie wiem co ale kopci tez jak lokomotywa.
Czy jak obrócę pina tak na 3/4 czyli nie na cale wycięcie maxymalne to cos da??
Kolejne moje pytanie to w zasadzie tak sie przyglądałem membranie i oryginalnemu pinowi i po co znaczyc położenie membrany skoro pin jest cały płaski z jednej strony i wystarczy go póxniej ewentulanie wlyozyć płaską stroną w strone dzyngla jesli by sie starego pina zakładało.
Dzieki.
Mam pytanie liczę na pomoc.
Wymienilem pina w pompie (mam 1,9 TD AAZ) na tego wyciętego, zalozyłem największym wycięciem w strone tego dzyngla co się wysuwa w pompie.
Autko zasuwa jak nie wiem co ale kopci tez jak lokomotywa.
Czy jak obrócę pina tak na 3/4 czyli nie na cale wycięcie maxymalne to cos da??
Kolejne moje pytanie to w zasadzie tak sie przyglądałem membranie i oryginalnemu pinowi i po co znaczyc położenie membrany skoro pin jest cały płaski z jednej strony i wystarczy go póxniej ewentulanie wlyozyć płaską stroną w strone dzyngla jesli by sie starego pina zakładało.
Dzieki.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Coś żle zrozumiałeś ,nigdzie nie pisze żeby zaznaczyć położenie ori płaskiego pina ,bo jak zauważyłeś jest to bez sensu.Znaczenie położenia pina dotyczy pina stożkowego ,wyciąganego z auta do modów ,co by można było wrócić do fabrycznego ustawienia.Co do zadymienia to po to jest mimośrodowy żeby obracając go można było ustawić mniejszą lub większą dawkę.Jeżeli chcesz tak zostawić i zniwelować zadymkę to możesz tylko zwiększyć ciśnienie doładowania do 1 bara.wzorekk pisze:Kolejne moje pytanie to w zasadzie tak sie przyglądałem membranie i oryginalnemu pinowi i po co znaczyc położenie membrany
Ostatnio zmieniony pn mar 29, 2010 09:34 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Zakup manometr ,bez tego nie radzę kręcićwzorekk pisze:To nim pokręce a jak bede miał okazje to zwiększe cisnienie.
wzorekk pisze:Munior dzięki za pina komenta wystawie doszło ekspresem:)
Pozdro
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Witam jeszcze raz,
Nie no nie bede kręcił na oko.
Tak w ogóle to pokreiclem pinem znaczy membraną i przestał kopcic dopiero jak było na najmniejszym wcięciu ustawione czyli po przeciwnej stronie najwiekszego.
Wrzuce jeszcze zdjęcie środka mojej pompy bo mnie zastanowiło jedno moze tu tkwi diabeł, ponieważ u siebie nie mam w pompie tej zembatki do regulacji sprężyny tzn nigdy nie było.
wrzucam zdjęcie jak to wygląda u mnie.
Pozdro.
Nie no nie bede kręcił na oko.
Tak w ogóle to pokreiclem pinem znaczy membraną i przestał kopcic dopiero jak było na najmniejszym wcięciu ustawione czyli po przeciwnej stronie najwiekszego.
Wrzuce jeszcze zdjęcie środka mojej pompy bo mnie zastanowiło jedno moze tu tkwi diabeł, ponieważ u siebie nie mam w pompie tej zembatki do regulacji sprężyny tzn nigdy nie było.
wrzucam zdjęcie jak to wygląda u mnie.
Pozdro.
dokładnie taktomecki83 pisze:munior , rozumiem że manometr do regulacji ciśnienia doładowania wpiąć w ten wężyk idący do grzybka pompy (LDA) tak?
pokręć delikatnie pinem za membranę lekko ciągnąć do góry i bardzo delikanie na boki ruszając. w odpowiedniej pozycji powinien wyjść bez problemu. mój także nie chciał od razu wyjść.mk1Ares pisze:panowie odkręciłem 4śrubki i i membrana nie chce wyjsc mi do góry coś ją trzyma, co zrobic??
- heyus1986
- Gadatliwa bestia
- Posty: 580
- Rejestracja: sob lut 09, 2008 13:02
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Witam w poprzednim tygodniu zrobilem swapa z 1.6D na 1.6TD 1V i tu mam takie pytanie czy jakos mozna podkrecic moc tego silnika bez zmiany pompy zreszta ktora juz nabylem z Lda? Chodzi mi konkretnie o dawke i cisnienie na turbince o oznaczeniu K14 czy lepiej nic nie modzic poczekac troche bo teraz bede poszezal golfa i zalozyc pompe z lda i dopiero cos modzic?
Był GOLF II GTD --> viewtopic.php?f=87&t=150527" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości