nierowna praca silnika pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Matera18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz mar 28, 2010 22:09
Lokalizacja: Wielgie

nierowna praca silnika pomocy

Post autor: Matera18 » ndz mar 28, 2010 22:21

Witam
mam problem z moim mk3 od pewnego czasu nie utrzymuje równych obrotów i zaczoł pojawiac sie biały dym z rury wydechowej co mnie jeszcze nie pokoj to ze pod korkiem wlewu oleju zrobiła sie biała maz i zaczoł pobierac olej jakies 3-4 setki na 1000KM jak myslicie co to moze byc prosze o pomoc .


Kazdy ma jakąs pasie moja to mk3

Awatar użytkownika
julia71
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr maja 27, 2009 10:45
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: julia71 » ndz mar 28, 2010 22:24

Napisz kolego jaki silniczek masz w tym

mk3 :grin:



Matera18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz mar 28, 2010 22:09
Lokalizacja: Wielgie

Post autor: Matera18 » ndz mar 28, 2010 22:32

silnik to 2.0 gti 8v


Kazdy ma jakąs pasie moja to mk3

Awatar użytkownika
cinekban87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: czw lut 05, 2009 19:52
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: cinekban87 » ndz mar 28, 2010 22:34

zacznij od swieci kabli i reszty moze pomoc, niektorzy twierdza ze po wymianie swieczek i reszty dym ustapil, wczesniej brał olej


Passat B3 1.8 Rp 90 Rip
Polo II 1.4 92 Rip
Golf III 1.6 94 Sprzedany :[
Scirocco II 1.8 88 Rip
Scirocco II 1.8 90

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: nierowna praca silnika pomocy

Post autor: Haki » ndz mar 28, 2010 22:37

Matera18 pisze:Witam
mam problem z moim mk3 od pewnego czasu nie utrzymuje równych obrotów i zaczoł pojawiac sie biały dym z rury wydechowej co mnie jeszcze nie pokoj to ze pod korkiem wlewu oleju zrobiła sie biała maz i zaczoł pobierac olej jakies 3-4 setki na 1000KM jak myslicie co to moze byc prosze o pomoc .
silnik to 2.0 gti 8v


Maź pod korkiem oleju - to nic innego jak niedogrzany silnik ... małe i krótkie trasy ... ale nie jest tak zawsze ,
Proponuję podjechać na stację diag .. wykonać na początek badanie ciśnienia na cylinderkach... Sprawdzić stan świec - kabli WN .... zobacz czy nie masz przebić iskry na nich.
Co do połykania oleju - to zobaczymy jakie będą wyniki ciśnienia ... i się okaże jak tam pierścionki wyglądają i czy nie wymagają już wymiany...

Napisz jeszcze jaki przebieg w tym MK3


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Matera18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz mar 28, 2010 22:09
Lokalizacja: Wielgie

Post autor: Matera18 » ndz mar 28, 2010 22:40

swiece były wymieniane a olej brał ale jakies 2 setki a teraz juz prawie drugie tyle podejrzewam uszczelke pod głowicą a co wy o tym sądzicie ?????


Kazdy ma jakąs pasie moja to mk3

Awatar użytkownika
julia71
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr maja 27, 2009 10:45
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: julia71 » ndz mar 28, 2010 22:42

Matera18 pisze:silnik to 2.0 gti 8v
uuu silnik 2E 115KM Skaczą ci obroty ?? tak od 1000 -2000 obr min?
Ostatnio zmieniony ndz mar 28, 2010 22:44 przez julia71, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cinekban87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: czw lut 05, 2009 19:52
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: cinekban87 » ndz mar 28, 2010 22:46

co do nierownej pracy silnika to ustawiany miałes zapłon strobokopem ?, zobacz czy sa wycieki na silniku, moze to byc uszczelka pod glowica w najgorszym wypadku
Ostatnio zmieniony ndz mar 28, 2010 22:49 przez cinekban87, łącznie zmieniany 1 raz.


Passat B3 1.8 Rp 90 Rip
Polo II 1.4 92 Rip
Golf III 1.6 94 Sprzedany :[
Scirocco II 1.8 88 Rip
Scirocco II 1.8 90

Matera18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz mar 28, 2010 22:09
Lokalizacja: Wielgie

Re: nierowna praca silnika pomocy

Post autor: Matera18 » ndz mar 28, 2010 22:46

[

Napisz jeszcze jaki przebieg w tym MK3[/quote]

niestety ale przepiegu nie znam poniewaz licznik sie spalił i go wymieniałem a na starym i tak był kręcony bo miał niby 230 tys co raczej nie jest mozliwe przy 17-nasto letnim aucie

[ Dodano: 28 Mar 2010 22:49 ]
julia71 pisze:
Matera18 pisze:silnik to 2.0 gti 8v
uuu silnik 2E 115KM Skaczą ci obroty ?? tak od 1000 -2000 obr min?
no nie zupełnie az tak mocno ale tak od 800 do 1200 a nieraz utrzymuje dobrze czyli 800


Kazdy ma jakąs pasie moja to mk3

Awatar użytkownika
julia71
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr maja 27, 2009 10:45
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: julia71 » ndz mar 28, 2010 22:54

Sprawdź czy jest szczelny układ dolotowy od filtra do kolektora.
I czy odma cała. W tym silniku to ważne :grin:



Matera18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz mar 28, 2010 22:09
Lokalizacja: Wielgie

Post autor: Matera18 » ndz mar 28, 2010 22:56

Rado22 pisze:kolego jesli nierówna praca silnika biała maśc pod korkiem wlewu oleju bialy dym z ruly moim zdaniem uszczelka sprawdz jeszcze czy płyn chłodniczy czy ubywa ale myslez ze na 99 procet uszczelka pod głowica
tzn płyn kontroluje i jak narazie nie ubywa no moze minimalnie ale prawie nie ma róznicy ale słyszałem ze jak uszczelka pujdzie to nie musi płyn ubywac bo zalezy w ktorym miejscu pujdzie
wiecie moze jaki jest koszt naprawy takiej uszczeleczki pod głowicą ???


Kazdy ma jakąs pasie moja to mk3

Awatar użytkownika
cinekban87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: czw lut 05, 2009 19:52
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: cinekban87 » ndz mar 28, 2010 23:01

moge sie pomylic ale chyba koło 500 wszytsko zalezy od mechaniora


Passat B3 1.8 Rp 90 Rip
Polo II 1.4 92 Rip
Golf III 1.6 94 Sprzedany :[
Scirocco II 1.8 88 Rip
Scirocco II 1.8 90

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 280 gości