Czy ktoś ma instrukcję wymiany kokpitu?
Bardzo byłbym wdzięczny za udostępnienie np. w pdf. A może gdzieś to wisi w sieci? - namiar b. pożądany
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jak wsadzisz łapy na podszybie to wymacasz po jednej stronie jest jedna nakrętka ( sruba jest porzymocowana do deski )Poope pisze:Mam pytanie jeśli ktoś demontował. Te dwie śruby od komory silnika... czy deske rozdzielczą nimi się przykręca od strony komory silnika, czy deskę przykręca od środka, z jej wnętrza?
Odnośnie przykręcania od frontu (nie po bokach):guti pisze:.. jak wsadzisz łapy na podszybie to wymacasz po jednej stronie jest jedna nakrętka (śruba jest porzymocowana do deski) ...
kluczyk.. zaden srubokręt.. tam chyba jest kluczyk 10.. albo 12... cos teges.. nie pamiętam..Poope pisze:przykręca się śrubokrętem od strony komory?
tylko ze wyciagniecie kratek , konsoli ogrzewania , ręcznego to pikus w porównaniu z tym co Cie czeka przy zdejmowaniu licznika.. i całej deskiPoope pisze:demontaż wszystkiego mi z musu odpowiada, muszę i tak wymienić kratki nawiewów, wymienić żarówkę konsoli ogrzewania oraz kontrolki hamulca ręcznego,
to zainteresuje sie wymianą nagrzewnicy..Poope pisze:sprawdzić doczepienie rur nawiewów i ew. wymienić (słabo mi grzeje).
Tak, tak, w piątek wymiana termostatu na NA PEWNO dobry, a jak nie zadziała to kupię nowa nagrzewnicęguti pisze: to zainteresuj sie wymianą nagrzewnicy..
Zara, no to co za zaczepy się łamią? Może to na nich są te śruby? Jeśi tak, to marnie widzę jak to naprawić, jak mianowicie zainstalować śruby na dosztukowanych zaczepach z blachy...guti pisze: kluczyk.. zaden srubokręt.. tam chyba jest kluczyk 10.. albo 12... cos teges.. nie pamiętam... śruby masz przymocowane do deski , przechodza przez blache na podszybiu i tam zakręca sie je nakrętkami..
własnie te wsadzone w deskePoope pisze:Zara, no to co za zaczepy się łamią?
Poope pisze:Ale idąc na skróty (sklejenie jej na całej długości czarnym silikonem do podszybia) można zrobić przy pomocy tuby wyciskając pistoletem, a na końcówę nasadzić zagiętą rurkę żeby głęboko sięgnąć. Max. 10 min. roboty + dociśnięcie kokpitu.
Dzięki za pomoc.
EDIT:
Wpadłem nawet na lepszy i łatwiejszy sposób - pianka montażowa, wystarczy 3 lub 4 punkty, żeby później deskę łomem odklejać.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 285 gości