Bypass n75 na wastegate
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Bypass n75 na wastegate
Czy polaczenie czerwonego wezyka z niebieskim powinno byc z
a) podpieta kostka zasilajaca n75 i zostawionym wezykiem czarnym idacym do rury ssacej przed turbina. Czerwony i niebieski polaczone (np. za pomoca rurki z wkladu do dlugopisu)
b) kostka zasilajaca n75 powinna byc odpieta, czerwony i niebieski polaczone (np. za pomoca rurki z wkladu do dlugopisu)
Moje pytanie zrodzilo sie z tego, ze w przypadku
a)
auto ma kopa, ale laduje 1,5bar i przy 3,5tys obr/min wali, cyka (jak popychacze) i notlauf sie pojawia z wiadomych wzgledow. Wysterowanie n75 na max ~93% Brak bledu n75 w sterowniku.
b) Wysterowanie n75 na ~66% non stop, auto chodzi jak SDI ale rowno przyspiesza, doladowanie aktualne jest ciut wyzsze od zadanego. Blad w sterowniku n75 i nie da sie go usunac.
Mnie sie wydaje, ze sztanga WG jest konkretnie zapieczona, wiec na ktory przypadek mam patrzec a czy b zeby zrobic loga z bypassem i wiedziec, ze teraz jest ok. Moze sie okazac, ze jednak moj stary zaworek byl ok. Choc byl podmieniany n75 na sprawny i auto jechalo normalnie, brak notlaufa, wiec tutaj mnie kompletnie zaskoczylo.
a) podpieta kostka zasilajaca n75 i zostawionym wezykiem czarnym idacym do rury ssacej przed turbina. Czerwony i niebieski polaczone (np. za pomoca rurki z wkladu do dlugopisu)
b) kostka zasilajaca n75 powinna byc odpieta, czerwony i niebieski polaczone (np. za pomoca rurki z wkladu do dlugopisu)
Moje pytanie zrodzilo sie z tego, ze w przypadku
a)
auto ma kopa, ale laduje 1,5bar i przy 3,5tys obr/min wali, cyka (jak popychacze) i notlauf sie pojawia z wiadomych wzgledow. Wysterowanie n75 na max ~93% Brak bledu n75 w sterowniku.
b) Wysterowanie n75 na ~66% non stop, auto chodzi jak SDI ale rowno przyspiesza, doladowanie aktualne jest ciut wyzsze od zadanego. Blad w sterowniku n75 i nie da sie go usunac.
Mnie sie wydaje, ze sztanga WG jest konkretnie zapieczona, wiec na ktory przypadek mam patrzec a czy b zeby zrobic loga z bypassem i wiedziec, ze teraz jest ok. Moze sie okazac, ze jednak moj stary zaworek byl ok. Choc byl podmieniany n75 na sprawny i auto jechalo normalnie, brak notlaufa, wiec tutaj mnie kompletnie zaskoczylo.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
No to psikanko, odrdzewiacz i dluuuuga dzwignia.
[ Dodano: 27 Mar 2010 17:01 ]
Sprawa ogarnieta. Sztanga rusza sie juz jak ta lala. Na bajpasie laduje max 1621,8, 1611,6mbar wiec n75 mowi na 100% bajbaj.
[ Dodano: 27 Mar 2010 17:01 ]
Sprawa ogarnieta. Sztanga rusza sie juz jak ta lala. Na bajpasie laduje max 1621,8, 1611,6mbar wiec n75 mowi na 100% bajbaj.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 167 gości