Rozrzad VR6 (moduł)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PKrystek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 495
Rejestracja: czw lut 04, 2010 00:28
Lokalizacja: Nowogard
Kontakt:

Rozrzad VR6 (moduł)

Post autor: PKrystek » sob mar 27, 2010 16:42

Witam wszystkich. Z góry zaznaczam ze uzylem opcji szukaj i nic nie znalazlem.
Ok wiec moj problem polega no wlasnie...
silnik po kapitalce (panewki, pierscienie, honowanie, głowica- uszczelniacze, nowe zawory, hydronapinacze itp)
Silnik poskladalem wszystkie znaki tak jak w "autodacie" i tak jak byc powinny TYLKO jeden znak na kole zamachowym nie pasowal do reszty znakow!!!Silnik chodzi jak traktor i nie pracuje na 3 cylindry. Podejrzewam ze cos jest z zaplonem czy ma na to wplyw niezgodny znak na kole zamachowym?Dodam ze nie mozna go ustawic inaczej a nie zwrocilem uwagi jak rozkladalem. I jak ustawic to wszystko?czy kompem VAG itp cos mozna ustawic?



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Rozrzad VR6 (moduł)

Post autor: Borys » sob mar 27, 2010 19:38

piotrek20060 pisze:Witam wszystkich. Z góry zaznaczam ze uzylem opcji szukaj i nic nie znalazlem.
Ok wiec moj problem polega no wlasnie...
silnik po kapitalce (panewki, pierscienie, honowanie, głowica- uszczelniacze, nowe zawory, hydronapinacze itp)
Silnik poskladalem wszystkie znaki tak jak w "autodacie" i tak jak byc powinny TYLKO jeden znak na kole zamachowym nie pasowal do reszty znakow!!!Silnik chodzi jak traktor i nie pracuje na 3 cylindry. Podejrzewam ze cos jest z zaplonem czy ma na to wplyw niezgodny znak na kole zamachowym?Dodam ze nie mozna go ustawic inaczej a nie zwrocilem uwagi jak rozkladalem. I jak ustawic to wszystko?czy kompem VAG itp cos mozna ustawic?
zmierz kompresje, prawdopodobnie przestawiony rozrzad, bedziesz widział na który wałek nalezy przestawic, oczywiscie jak bedize jescze po co przestawiac, moze pogielo zawory
Ostatnio zmieniony sob mar 27, 2010 19:42 przez Borys, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PKrystek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 495
Rejestracja: czw lut 04, 2010 00:28
Lokalizacja: Nowogard
Kontakt:

Post autor: PKrystek » sob mar 27, 2010 22:07

witam mierzylem kompresje na zimnym silniku (bo nie chcialem juz go odpalac) mial 10 bar i tak wydaje mi sie ze malo...jak na taki remont ciekawe czy na cieplym bedzie mial 13.
patrzylem wszystkie punkty - na kole pasowym i na walkach sie zgrywa ale na kole zamachowym juz nie...
a co do pogiecia zaworow to napewno sie nie pogiely bo zanim odpalilem silnik po zlozeniu krecilem kluczem kilkadziesiat razy wiec raczej nie bylo bliskiego spotkania tloku z zaworami.
No i nadal dreczy mnie pytanie czemu i czy ma wplyw ten niezgodny znak na kole zamachowym....



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » sob mar 27, 2010 23:01

może jeden wałek masz obrócony o 180 stopni i dlatego taki objaw

jak patrzysz na wałki to nacięcia maja być u góry.


Obrazek

ArturC
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt paź 10, 2008 20:59
Lokalizacja: mazowieckie

silnik

Post autor: ArturC » sob mar 27, 2010 23:17

kolego wszystkie znakim musza sie zgadzac i po to sa zeby przy montazu bylo latwiej


oskar

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » sob mar 27, 2010 23:20

nie no jak 10 to ewidentnie malo. Tylko czy na wszystkich 10 czy na wybranych, bo moglek ewntualnie 2 walki zle ustawic, jak tam zawsze rozrzady ustawiam bez wspomagaczy, przeciez to banalne...


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
PKrystek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 495
Rejestracja: czw lut 04, 2010 00:28
Lokalizacja: Nowogard
Kontakt:

Post autor: PKrystek » ndz mar 28, 2010 09:15

dodam fotki to bedzie latwiej.
cisnienie ma na wszyystkich takie same wiec wydaje mi sie ze jak bylby rozgrzany mialby 13.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz mar 28, 2010 09:43

napewno nie 13 moze 11 z malym haczkiem, niedotarty jest wiec wiadomo ze slabo bedzie narazie.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
PKrystek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 495
Rejestracja: czw lut 04, 2010 00:28
Lokalizacja: Nowogard
Kontakt:

Zdjecia

Post autor: PKrystek » ndz mar 28, 2010 16:49

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
No i co jest zle ustawione??? Obrazek
Widze ze chyba nikt nie wie co jest nie tak...
OK Panowie i Panie, Panie i Panowie mój temat można uznać za zamknięty :okej:
okazało się że wałek rozrzadu byl przestawiony o 180° i zamiast otwierac zawory ssace otwierał wydechowe.
Zaczynam docieranie sprzętu!Pozdrawiam :okej:
Ostatnio zmieniony pn mar 29, 2010 23:32 przez PKrystek, łącznie zmieniany 4 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 198 gości