Po urochumieniu silnika, pedał hamulca wpada w dół
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Po urochumieniu silnika, pedał hamulca wpada w dół
Witam
Jak w temacie, motor nie odpalony pedał hamulca twardy, noga na hamulcu, odpalam i pedał schodzi do podłogi, był odpowietrzany .
Jak w temacie, motor nie odpalony pedał hamulca twardy, noga na hamulcu, odpalam i pedał schodzi do podłogi, był odpowietrzany .
Hamulec po odpaleniu motoru wpada praktycznie do końca, hamulce słabe,w czasie jazdy na liczniku 60km hamulec na max, a o pisku i pełnej blokadzie kół nie ma mowy, z tyłu nowe tarcze i klocki, z przodu tarcze trochę przejechane , klocki nowe, ogólnie hamulec strasznie miękki , jest bez abs.
Ostatnio zmieniony ndz mar 28, 2010 00:20 przez maras2011, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Niepoprawnie odpowietrzone hamulce, albo nieszczelność. Dokładnie dzisiaj przez to samo przechodziłem. Wymieniałem płyn hamulcowy - najpierw dokładnie opróżniłem układ, potem nalałem nowego... W przednim lewym zacisku urwał się odpowietrznik. Ponieważ była już późna godzina, więc nie miałem gdzie dostać nowego odpowietrznika. Próbowałem odpowietrzać przez luzowanie przewodu w zacisku, ale efekt był (po prawidłowym odpowietrzeniu pozostałych kół) dokładnie taki, jak opisujesz u siebie - pedał mogę napompować na postoju, że będzie twardy, a po odpaleniu idzie do samej podłogi. Aby móc wrócić do domu odkręciłem od pompy ten przewód, który idzie do koła z urwanym odpowietrznikiem i wkręciłem tam uciętą i zaklepaną, a potem jeszcze zagiętą końcówkę wężyka od hamulca (jako zaślepkę). Teraz nie hamuje na jedno koło co prawda, ale dało się wrócić do domu... No i w poniedziałek walka z urwanym odpowietrznikiem.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
- to chyba miało być do maras2011, a nie do mnie? Przecież ja poradziłem sobie z problemem i o żadną pomoc nie proszę...stonefree pisze:Lipek81 napisał/a:
albo nieszczelność
przyjrzyj się korektorowi siły hamowania przy tylnej belce zawieszenia.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Witam
Tak więc odpowietrzyłem dziś zaciski przód , tył i pompę hamulcową, powietrza nie było na żadnym kole ani w pompie.
Hamulce , blokuje się tylko prawe przednie i prawe tylne koło, lewa strona nie blokuje się wcale podczas maksymalnego wciśnięcia hamulca, hamulec nic się nie zmienił od tego co opisałem w pierwszym poście .Brak wycieków z układu .Kolektora siły hamowania nie ruszałem , brak dostępu , chwilowy brak kanału.
Wymienić płyn ? Pompa waku walnieta ?
Podczas odpowietrzania ciśnienie jest na czterech kołach i pompie .
co dalej ?
Tak więc odpowietrzyłem dziś zaciski przód , tył i pompę hamulcową, powietrza nie było na żadnym kole ani w pompie.
Hamulce , blokuje się tylko prawe przednie i prawe tylne koło, lewa strona nie blokuje się wcale podczas maksymalnego wciśnięcia hamulca, hamulec nic się nie zmienił od tego co opisałem w pierwszym poście .Brak wycieków z układu .Kolektora siły hamowania nie ruszałem , brak dostępu , chwilowy brak kanału.
Wymienić płyn ? Pompa waku walnieta ?
Podczas odpowietrzania ciśnienie jest na czterech kołach i pompie .
co dalej ?
Ostatnio zmieniony śr mar 31, 2010 01:08 przez maras2011, łącznie zmieniany 3 razy.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Na wakupompie to powinno być podciśnienie. No i skoro piszesz, że po odpaleniu pedał schodzi w dól, to znaczy, że serwo działa, czyli wakupompa pracuje. Czy masz ABS?
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Bez ABS
I dziwne że jedno w zasadzie koło prawe przednie sie blokuje a reszta nie, jak zapowietrzone, może kupić dot4 popuścić odpowietrzniki i dolewać tyle aż cały stary płyn zleci,potem dokręcić. Powietrze jak by gdzieś było to musi wyjść ze starym płynem ,
I dziwne że jedno w zasadzie koło prawe przednie sie blokuje a reszta nie, jak zapowietrzone, może kupić dot4 popuścić odpowietrzniki i dolewać tyle aż cały stary płyn zleci,potem dokręcić. Powietrze jak by gdzieś było to musi wyjść ze starym płynem ,
Ostatnio zmieniony śr mar 31, 2010 01:09 przez maras2011, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 234 gości