Po urochumieniu silnika, pedał hamulca wpada w dół

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maras2011
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pn sty 04, 2010 22:06
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Po urochumieniu silnika, pedał hamulca wpada w dół

Post autor: maras2011 » sob mar 27, 2010 22:15

Witam
Jak w temacie, motor nie odpalony pedał hamulca twardy, noga na hamulcu, odpalam i pedał schodzi do podłogi, był odpowietrzany .



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » sob mar 27, 2010 22:51

O ile to nie jest do samej podłogi, pedał nie opada powoli na pracujacym silniku i hamulce nie są osłabione, to znaczy,że serwo wciąga i jest to jak najbardziej poprawny objaw.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » sob mar 27, 2010 23:52

lolex pisze:ak w polowie sie utrzymuje to jest norma bo wtedy wposmaganie nie dziala czyli wakum pompa
Nie rozumiem ?



Awatar użytkownika
maras2011
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pn sty 04, 2010 22:06
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: maras2011 » ndz mar 28, 2010 00:16

Hamulec po odpaleniu motoru wpada praktycznie do końca, hamulce słabe,w czasie jazdy na liczniku 60km hamulec na max, a o pisku i pełnej blokadzie kół nie ma mowy, z tyłu nowe tarcze i klocki, z przodu tarcze trochę przejechane , klocki nowe, ogólnie hamulec strasznie miękki , jest bez abs.
Ostatnio zmieniony ndz mar 28, 2010 00:20 przez maras2011, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
fasolisko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 19:53
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: fasolisko » ndz mar 28, 2010 00:28

Chyba czas odpowietrzyć hamulce.


Golf nie gubi oleju... On znaczy terytorium ;)
[img]http://images35.fotosik.pl/166/e9873f387123cdaa.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=323908]Moje MK3 1.8 GT[/url]

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz mar 28, 2010 01:30

Niepoprawnie odpowietrzone hamulce, albo nieszczelność. Dokładnie dzisiaj przez to samo przechodziłem. Wymieniałem płyn hamulcowy - najpierw dokładnie opróżniłem układ, potem nalałem nowego... W przednim lewym zacisku urwał się odpowietrznik. Ponieważ była już późna godzina, więc nie miałem gdzie dostać nowego odpowietrznika. Próbowałem odpowietrzać przez luzowanie przewodu w zacisku, ale efekt był (po prawidłowym odpowietrzeniu pozostałych kół) dokładnie taki, jak opisujesz u siebie - pedał mogę napompować na postoju, że będzie twardy, a po odpaleniu idzie do samej podłogi. Aby móc wrócić do domu odkręciłem od pompy ten przewód, który idzie do koła z urwanym odpowietrznikiem i wkręciłem tam uciętą i zaklepaną, a potem jeszcze zagiętą końcówkę wężyka od hamulca (jako zaślepkę). Teraz nie hamuje na jedno koło co prawda, ale dało się wrócić do domu... No i w poniedziałek walka z urwanym odpowietrznikiem.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz mar 28, 2010 06:39

Lipek81 pisze:albo nieszczelność
przyjrzyj się korektorowi siły hamowania przy tylnej belce zawieszenia.



Awatar użytkownika
maras2011
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pn sty 04, 2010 22:06
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: maras2011 » ndz mar 28, 2010 06:55

We wtorek planuje sprawdzić czy nie ma gdzieś wycieku, i odpowietrzę pompę i zaciski .



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz mar 28, 2010 14:26

stonefree pisze:Lipek81 napisał/a:
albo nieszczelność
przyjrzyj się korektorowi siły hamowania przy tylnej belce zawieszenia.
- to chyba miało być do maras2011, a nie do mnie? Przecież ja poradziłem sobie z problemem i o żadną pomoc nie proszę...


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz mar 28, 2010 15:40

Lipek81, Nie no, sorry, przecież oszczywiście :)



Awatar użytkownika
maras2011
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pn sty 04, 2010 22:06
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: maras2011 » wt mar 30, 2010 18:06

Witam
Tak więc odpowietrzyłem dziś zaciski przód , tył i pompę hamulcową, powietrza nie było na żadnym kole ani w pompie.
Hamulce , blokuje się tylko prawe przednie i prawe tylne koło, lewa strona nie blokuje się wcale podczas maksymalnego wciśnięcia hamulca, hamulec nic się nie zmienił od tego co opisałem w pierwszym poście .Brak wycieków z układu .Kolektora siły hamowania nie ruszałem , brak dostępu , chwilowy brak kanału.
Wymienić płyn ? Pompa waku walnieta ?
Podczas odpowietrzania ciśnienie jest na czterech kołach i pompie .
co dalej ?
Ostatnio zmieniony śr mar 31, 2010 01:08 przez maras2011, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt mar 30, 2010 23:47

Na wakupompie to powinno być podciśnienie. No i skoro piszesz, że po odpaleniu pedał schodzi w dól, to znaczy, że serwo działa, czyli wakupompa pracuje. Czy masz ABS?


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
maras2011
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pn sty 04, 2010 22:06
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: maras2011 » śr mar 31, 2010 00:03

Bez ABS
I dziwne że jedno w zasadzie koło prawe przednie sie blokuje a reszta nie, jak zapowietrzone, może kupić dot4 popuścić odpowietrzniki i dolewać tyle aż cały stary płyn zleci,potem dokręcić. Powietrze jak by gdzieś było to musi wyjść ze starym płynem ,
Ostatnio zmieniony śr mar 31, 2010 01:09 przez maras2011, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości