90r. Vw Golf II GTI pf nie odpala
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
90r. Vw Golf II GTI pf nie odpala
Wczoraj jak zawsze wróciłem do domu samochodem z pracy, auto zachowywało się jak najbardziej prawidłowo. Zgasiłem silnik pod blokiem a następnie włączyłem radio na jakieś 15 min, po tym czasie pomyślałem, że odpalę niech się podładuje akumulator. Wsiadam kręcę kontrolki sie świecą pompa słychać że pracuje a tu nic.
Zrobiłem rozeznanie co może być nie tak, zatankowałem 10 litrów paliwa, sprawdziłem masy pod maską, sprawdziłem układ zapłonowy, świece, kable wysokiego napięcia, skrzynkę bezpieczników, przepływomierz. Po wszystkim postanowiliśmy odpalić na linkę, po podczepieniu obydwu aut (z drugiego biegu) golf kręcił ale silnik wariował, to znaczy słychać było, że pracuje ale jakby na zerowych obrotach z resztą obrotomierz nic nie pokazywał, po wrzuceniu na holu luzu golf momentalnie zdycha.
Zaprowadziliśmy golfa pod mój blok i po raz ostatni zerknąłem pod maskę a tu listwa paliwowa zalana od zewnątrz paliwem. Dlatego proszę was koledzy o pomoc co to u licha jest i jak tą usterkę należy wyeliminować lub naprawić.
Zrobiłem rozeznanie co może być nie tak, zatankowałem 10 litrów paliwa, sprawdziłem masy pod maską, sprawdziłem układ zapłonowy, świece, kable wysokiego napięcia, skrzynkę bezpieczników, przepływomierz. Po wszystkim postanowiliśmy odpalić na linkę, po podczepieniu obydwu aut (z drugiego biegu) golf kręcił ale silnik wariował, to znaczy słychać było, że pracuje ale jakby na zerowych obrotach z resztą obrotomierz nic nie pokazywał, po wrzuceniu na holu luzu golf momentalnie zdycha.
Zaprowadziliśmy golfa pod mój blok i po raz ostatni zerknąłem pod maskę a tu listwa paliwowa zalana od zewnątrz paliwem. Dlatego proszę was koledzy o pomoc co to u licha jest i jak tą usterkę należy wyeliminować lub naprawić.
Sprzedam SWAP na VR6.
Może wężyk się przyszczypnął, przetarł lub coś i nie daje paliwa na wtryski ?
[ Dodano: Sob Mar 27, 2010 16:37 ]
Ciężko odpowiedzieć na to pytanie
[ Dodano: Sob Mar 27, 2010 16:39 ]
[ Dodano: Sob Mar 27, 2010 16:37 ]
Ciężko odpowiedzieć na to pytanie
[ Dodano: Sob Mar 27, 2010 16:39 ]
popieram byłoby to bardzooo pomocnedziejo pisze:zapodaj fotki moze bardziej bedzie mozna zdjagnozować usterkę
Ostatnio zmieniony sob mar 27, 2010 17:36 przez Fox_00, łącznie zmieniany 1 raz.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jak obrotomierz nawet nie drgnął to znaczy że prawdopodobnie czujnik halla ma usterke, czyli ten odpowiedzialny na odczytywanie obrotów silnika (pod kopułką)Loko_GTI pisze:z resztą obrotomierz nic nie pokazywał
Jak przekrecasz kluczyk na zapłon to wskazówka też powinna drgnąć jesli hall jest psrawny.
mi to się kojarzy że liczniki z MFA dopiero po odpaleniu silnika zaczynają obroty pokazywać, tyle ze ja tego nie sprawdzę bo silnik rozebrałem, jak ktoś taki ma niech zobaczysas_gti pisze:Jak przekrecasz kluczyk na zapłon to wskazówka też powinna drgnąć jesli hall jest psrawny.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Panowie wczoraj gdy udało nam się odpalić golfika przez przypadek dotknąłem kostkę od aparatu zapłonowego i silnik momentalnie zgasł, wyjęliśmy z gniazda wtyczkę przeczyściłem styki dokładnie obejrzałem izolację wszystko ok. Dzisiaj trochę pojeżdżę potestuje i zobaczymy najważniejsze że odpala
Sprzedam SWAP na VR6.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
nie, raczej nie. To nie powinno mieć nic wspólnego. sygnał od obrotka nie idzie przez MFA.RasPL pisze:mi to się kojarzy że liczniki z MFA dopiero po odpaleniu silnika zaczynają obroty pokazywać
czyli kostę halla o którym mówiłem :pLoko_GTI pisze:gdy udało nam się odpalić golfika przez przypadek dotknąłem kostkę od aparatu zapłonowego i silnik momentalnie zgasł
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 347 gości