Co zrobić w silniku przy remoncie?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 84
- Rejestracja: wt paź 14, 2008 12:27
- Lokalizacja: Suwałki
rzeczy może być dużo. ZApowietrzone przewody, zly kąt wtrysku, zła regulacja, spalone świece a nawet to co mi się przytrafiło ułamany jeden ząbek w rozruszniku przez co przeskakiwał i nie miał jak zapalić a nie było słychać przeskokuCider_Mazur_mk2 pisze:a co może być powodem tego że rano trzeba dość długo kręcić żeby odpalił?
- Cider_Mazur_mk2
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 13:32
- Lokalizacja: Radzionków
- Kontakt:
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Rozumiem że szybciej kręci . Oprócz klem wyczyść jeszcze drugie końce /jak tego nie zrobiłeś/ masę na budzie i skrzyni oraz plusowy na rozruszniku /obydwa , jak nakrętki nie będą się odkręcać to przetnij ,wyczyść i daj nowe/ewentualnie jak chcesz to konserwacja rozrusznika jest dokładnie opisana na FAQ http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=149224Cider_Mazur_mk2 pisze:naladowalem akumulator i podlaczylem do porządku klemy i jest jakby lepiej
Ostatnio zmieniony śr mar 17, 2010 22:55 przez Tomasz Bis, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 84
- Rejestracja: wt paź 14, 2008 12:27
- Lokalizacja: Suwałki
weź człowieku co Ty w ogóle gadasz, u wróżki byłeś czy co?roger18sx pisze:milion km to moze w tirze a nie w vw na jednym silniku.
takie teksy NIE potwierdzone żadnymi czysto praktycznymi przekonaniami to możesz pisać na forum fiata 126p ale nie na forum golfa gdzie wszyscy wiedzą jakim silnikiem jest 1.6D bądź 1.6TD, i nie bez powodu mimo tego wieku w którym jeżdzą golfy nadal są jednymi z najpopularniejszych samochodów w Polsce.
sprostowałem Ci temat więc dziękuję
i nie zaśmiecaj swoimi głupimi postami bądź nickiem
;)
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
Cider_Mazur_mk2,
Kolega Lewicki01 swapował 1.3 na 1.8 i zrobił fajny opis [Faq], moglbys sie pokusic o to samo, ale z kosztorysem Przyszłe pokolenia wiedzialyby na jakie koszty należy sie przygotowac. Co Ty na to?
Już nawet od jutra mogłbyś spisywac w warsztacie na kartce co wymieniłes i ile to kosztowało- pozniej przepisac na kompa i na forum wstawic.
pozdrawiam
Mam tylko prośbą do osób, ktore piszą nie na temat. cider założył ten temat aby sie dopytac co należy rutynowo ymienic przy swapie a nie zeby sie dowiedziec ile milionow km przejedzie Vw.
Kolega Lewicki01 swapował 1.3 na 1.8 i zrobił fajny opis [Faq], moglbys sie pokusic o to samo, ale z kosztorysem Przyszłe pokolenia wiedzialyby na jakie koszty należy sie przygotowac. Co Ty na to?
Już nawet od jutra mogłbyś spisywac w warsztacie na kartce co wymieniłes i ile to kosztowało- pozniej przepisac na kompa i na forum wstawic.
pozdrawiam
Mam tylko prośbą do osób, ktore piszą nie na temat. cider założył ten temat aby sie dopytac co należy rutynowo ymienic przy swapie a nie zeby sie dowiedziec ile milionow km przejedzie Vw.
Ostatnio zmieniony czw mar 18, 2010 00:36 przez damian_piaski, łącznie zmieniany 1 raz.
Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)
- Cider_Mazur_mk2
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 13:32
- Lokalizacja: Radzionków
- Kontakt:
Cider_Mazur_mk2, musisz pamiętać o jeszcze jednym aspekcie, mianowicie powinieneś przewalić zawieszenie z tego diesla do swojego 1,3. Diesle ważą więcej i ci zawias siądzie a jak już grzebać przy zawiasie to powymieniać elementy metalowo gumowe tuleje, łączniki, może się z końcówką nie udać
Pewny nie jestem ale w 1.3 możesz mieć cienkie półosie a w dieslu są chyba grube (niech ktoś mnie poprawi jeśli się mylę)
Pewny nie jestem ale w 1.3 możesz mieć cienkie półosie a w dieslu są chyba grube (niech ktoś mnie poprawi jeśli się mylę)
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
są a temat zawiasu i poduszek był wspomniany .Nie wspomniał nikt jeszcze o urządzeniu rozruchowym ""ssaniu"" które znajduje się po lewej stronie kierownicy w starszych modelach w nowszych jest to rozwiązane automatycznie.mate64 pisze:dieslu są chyba grube
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- Cider_Mazur_mk2
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 13:32
- Lokalizacja: Radzionków
- Kontakt:
- Cider_Mazur_mk2
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 13:32
- Lokalizacja: Radzionków
- Kontakt:
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Magiel z drążkami kierowniczymi ,pompę,koło pasowe na wał,pasek,przewody,zbiorniczek , mogłem o czymś zapomnieć .Cider_Mazur_mk2 pisze:Powiedzcie mi jeszcze co potrzebuję żeby założyć do mkII wspomaganie kierownicy?
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 284 gości