1.8 ABS jak zwiększyć moc??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Dani90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: pt maja 15, 2009 21:13
Lokalizacja: WM
Kontakt:

1.8 ABS jak zwiększyć moc??

Post autor: Dani90 » pt mar 26, 2010 20:25

Witam, co można zrobić z tym silnikiem żeby trochę ps-ów dostał. Wkładka filtra K&N?? na dolocie z filtra są jakieś zwężki?? czy dolot dać np. simota?? przelot?? czy tylko większy wydech o jakieś 5mm, jeśli większy to od czego go wsadzić? i co jeszcze można działać?? proszę o jakiś propozycję, najlepiej z opiseaniem jak to wykonać, z góry dziekuje...
pozdro
Ostatnio zmieniony sob mar 27, 2010 18:00 przez Dani90, łącznie zmieniany 1 raz.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pt mar 26, 2010 21:27

Pare tematow wczesniej sam osobiscie opisalem co mozna w tych motorach, nie chcialo sie szukac... ???


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Dani90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: pt maja 15, 2009 21:13
Lokalizacja: WM
Kontakt:

Post autor: Dani90 » pt mar 26, 2010 21:58

Szukałem ale tego tematu nie było...
ale mam parę pytań bo mechanikiem nie jestem, lecz myślę że więkrzośc z waszą pomocą dam radęzrobić;D więć tak:
" dopręzenie do 11:1,dla 11:1 to od 1-1.3mm splanowania" czyli planuje głowicę czy co robię bo nie rozumiem zbytnio tego... mam zwiększyć stopień sprężania? czyli dać np. cieńszą uszczelkę głowicy??
"rozwiert kolektora i przepustnicy + nowa klapka wieksza w przepustnicy", o ile mam go rozwiecić, pewnie lepiej oddać to jakiemuś profesjonaliście;D?? od czego ta klapka może być??
"przyspieszenie zaplonu o 6-10st." zrobię to sam czy muszę do jakiegoś magika jechać??
"kolektor wydechowy z PF/PB/2E wraz z portkami" z pordkami czyli?? cały weydech od 2e?? myslełem dać kolektor 4-2-1 nie wiem jaki jest w 2e będzie pasował czy trzeba coś przerabiać? a jeśli dał bym kolktor od abf?? ale może będzie tańszy i lepszy niż tam ten, ajeśli zamiast środkowego tłumnika dam strumienice??
"porting glowicy+polerowanie komory spalania" to chyba będzie spalnowanie?? komry spalania?? mam się dostać do tłków i je wypolerować??
"spilowanie podgrzewacza(jeża) w kolektorze" wydaje mi się najłatwiejsze i od tego zacznę gdzie on się znajduje i jak go społowac??
"mozna sie pobawic z regulatorem cisnienia paliwa" da to coś czy tylko spalanie pójdzię w górę??
"opcjonalnie stoczyc/dowazyc zamach" oddaję koło zamachowe do odważenia czy doważenia???
" wkladka sportowa filtra K&N lub jakas dobra inna " no jedna rzecz którą potrafię zrobić sam bez pytań;D
Ostatnio zmieniony pt mar 26, 2010 22:04 przez Dani90, łącznie zmieniany 2 razy.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pt mar 26, 2010 23:37

To co jest napisane jest jasne... , jak ty nie masz otym pojecia, to naprawde nie bierz sie za cokolwiek. Chlpie tynie masz nawet podstaw i myslisz ze wsztko mozna zalatwic wkladka KN . Masz wszytko w podpunktach tylko poczytaj na forum co sie z czym je i juzz bys wiedzial,a tak idziesz na latwizne.
Ostatnio zmieniony pt mar 26, 2010 23:43 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Dani90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: pt maja 15, 2009 21:13
Lokalizacja: WM
Kontakt:

Post autor: Dani90 » sob mar 27, 2010 16:22

Z odpowiednimi ludźmi z forum dam rade, może jak doprzężenie silnika przez obniżenie głowicy potem trzeba rozrząd przestawić(przynajmniej był taki przypadek) i zmienić kąt zapłonu to nie dam rady ale ktoś przecież może mi to wykonać?? nie będę robił może wszystkiego ale chociaż trochę mi się uda. No mama mnie nie nauczyła podstaw;D Nie mówię ze wkładka K&N zrobię wszystko napisałem o przelocie jeszcze, czytałem że wydechem można najwięcej KM zrobić, no chyba że turbo dam to inna bajka albo swapa... piszę gdyż nie tylko ja jestem taki tępy w tym i na pewno przyda się to innym;D nie to usną i już;)
Ostatnio zmieniony sob mar 27, 2010 16:54 przez Dani90, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » czw kwie 01, 2010 12:59

ja powtórzę zdanie które już nie raz pisałem na forum tym i nie tylko... Nie jest opłacalne inwestowanie w ABS/RP... Swapować i wtedy się bawić.

A żeby wyiskać jakieś konie z każdego silnika, należałoby go rozebrać i poskładać wszystko na dobrych nowych częściach, zobaczyć w jakiej kondycji jest wał panewki itp> Zadbać o smarowanie schłodzić olej, zmienić sposób zasilania w paliwo i wiele innych rzeczy o których możesz się naczytać na forum... Tylko pytanie po co? zwiększysz moc o powiedzmy 10KM uelastycznisz silniczek, ale skrócisz jego żywotność i wydasz mnóstwo kasy i stracisz dużo czasu.

[ Dodano: 01-04-10, 13:12 ]
kolektor wydechowy około 100- 150PLN
planowanie głowicy do 100PLN
przy demontażu głowicy trzeba zadbać o nową uszczelkę 80-100PLN nowy olej 60PLN płyn 40 PLN
na 90% masz do wymiany uszczelniacze zaworów - jak to większości VWejów z tego okresu kolejne koszty powiedzmy że 20PLN plus robota
Toczenie koła i wyważenie - stary chyba ze 300 - 400 PLN
wkładka filtra 100PLN

do tego jakies Dobre świece zapłonowe kbale WN - 150PLN

to daje sumę bliska 1000PLN a nie liczyłem jeszcze roboty tego wszystkiego twojej - zdjęcia założenia itp, a jeśli sam nie ogarniesz to musisz komuś za to zapłacić.

za to masz już 2E na swap.


vwlifestyle.pl
Obrazek

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » czw kwie 01, 2010 14:28

Chlopie glupoty piszesz, macie drogo w tym Plocku, planowanie+ uszczelka 100zł , rozwiert zrobi sobie sam, jeza tez sam moze spilowac, toczenie to tokazowy na "flaszke" bo to nie jest filozofia, dowazyc mozna za psie pieniadze, ja mysle ze ten zabieg to tak podleci do 100-105KM , i napewno bedzie mniej niz 1000 wystarczy p[oszukac i znac pare ludzi...
Ostatnio zmieniony czw kwie 01, 2010 14:53 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » czw kwie 01, 2010 15:54

gdzie doważają za psie pieniądze, chyba w wulkanizacji, bo takie przypadki też znam... ale przecież nie o to chodzi. no o to że będzie mniej niż tysiąc to się zgadzam, przecież można kupić uszczelkę za 19,90 z papieru... świece po 3 złote, zalać wodą i olejem z lidla, oczywiście że zrobi sam rozwiert... nie wątpie.
Poza tym na mazowszu troszkę inne ceny, a pomijając nie chciałbym założyć koła które jest ścięte na tokarce za flaszkę, bo jak takie koło się rozpędzi do 6000rpm to wejdzie do środka kabiny jak się rozleci...

spawacz, nie bierz tego osobiście jakoś do siebie, ale doświadczenie pomaga w twoim przypadku, a jak ktoś pyta do czego służy klapka w przepustnicy to chyba jeszcze zanim zabierze się w dłubanie przy silniku, niech zdobędzie zasób informacji odpowiedni.

oczywiście że części jak poszukasz dostaniesz taniej... u nas planowanie głowicy ze sprawdzeniem szczelności to koszt 70 PLN za uszczelkę trzeba dać minimum 60 PLN i to jakiegoś producenta którego jeszcze nikt nie zna na naszym rynku.


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw kwie 01, 2010 17:27

w Warszawie robota koła zamachowego - 230 zł (30 zł toczenie , 200 zł wyważenie)



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » czw kwie 01, 2010 20:51

jasne 60 za zwykla na 100 metalowa , nie brez mi tu, a tocznie tak jak napisal sasu 30zł + 50 za wywazenie. U mnie w Przemyślu oczywiscie , aha uszczelka Goetze 45zł , lub Erlinga 42 , ja naprawde nie wiem gdzie ty kupujesz te czesci, w kazdym badz razie cene to jakas porażka...


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » pt kwie 02, 2010 21:47

spawacz pisze:nie brez mi tu
opanuj się...
spawacz pisze:a tocznie tak jak napisal sasu 30zł + 50 za wywazenie.
ja tam widzę troszkę większe kwoty...
spawacz pisze:aha uszczelka Goetze 45zł , lub Erlinga 42
u nas analogicznie cena ok 60 za goetze, elring 80. Jak rzeźbisz i masz z niską marżą częśći to inna sprawa, ale cena wyjściowa jest inna.

jak dziwisz się że podałem takie ceny to podałem Ci konkretne przykłady... Dla mnie to możesz i za darmo części dostawać, a nawet Ci mogą dopłacać. Ani słowa więcej na temat cen i proszę licz się ze zdaniem innej osoby spawacz.
Ostatnio zmieniony pt kwie 02, 2010 21:52 przez -=ren=-, łącznie zmieniany 1 raz.


vwlifestyle.pl
Obrazek

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pt kwie 02, 2010 22:48

Inny rejon inne ceny, nie jest to nic dziwnego , wiadomo ze odpowiednie znajomosci sie przydadza... :bajer:


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt kwie 02, 2010 22:49

Witam, co można zrobić z tym silnikiem żeby trochę ps-ów dostał. Wkładka filtra K&N?? na dolocie z filtra są jakieś zwężki?? czy dolot dać np. simota?? przelot?? czy tylko większy wydech o jakieś 5mm, jeśli większy to od czego go wsadzić? i co jeszcze można działać?? proszę o jakiś propozycję, najlepiej z opiseaniem jak to wykonać, z góry dziekuje...
Dolot zostaw w spokoju, potrzebujesz:
-wydech z 8V GTi (czyli PF/2E)
-rozwiercić przepustnice itp
-zrobić dobrze głowice
-na koniec dobry soft
Jak zainteresowany to zapraszam na PW



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pt kwie 02, 2010 22:56

Szkoda czasu Tofficu oni i tak tego nie rusza, kazdy sie pyta ale nikt nic nie probuje , bo sie kazdy boi motor rozebrac...


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości