Mk II - uszczelka pod miskę olejową

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Mk II - uszczelka pod miskę olejową

Post autor: Michael G60 » śr sty 12, 2005 23:47

Chcę wymienić uszczelkę pod miskę w Mk II 1.6 Diesel. Znajomi mechanicy z stacji napraw PKS doradzali mi położenie jej na siliconie do 300 stopni.
A moze założyć ją na sucho?


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

mortas
Fuel is my Blood
Fuel is my Blood
Posty: 370
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:48
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: mortas » czw sty 13, 2005 00:07

Dobra uszczelka nie potrzebuje takich wynalazków jak silikon! Wystarczy jak zrobisz normalnie tylko zwróć uwagę przy przykręcaniu czy równo dociągasz


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=47926]>>MOJA BYŁA LALECZKA<<[/url]
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]

www.konstel.webs.com

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » czw sty 13, 2005 00:11

Spoko!
A uszczelka pod "klawiaturę" też na sucho?


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw sty 13, 2005 00:46

Michael G60 pisze:Spoko!
A uszczelka pod "klawiaturę" też na sucho?
uszczelke pod mise tak samo jak pod pokrywe zaworów na sucho sie kładzie,


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
king66
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
Kontakt:

Post autor: king66 » czw sty 13, 2005 09:43

na sucho... napewno...
i bez silikonow....
tylko rowno i nie do krecaj na hama ile sie da po kolei wszystkich srub tylko rowno i z wyczuciem tak zeby ci uszczelka nie wylazla w koncu to jest chyba tylko korek aha a dla swietego spokoju to chyba sa podane momenty dokrecania... skoluj sobie klucz dynamometryczny i dokrec

dla miski olejowej moment jest 20Nm a korek spustowy ma moment 30Nm po krotkiej jezdzie sprawdzic czy sa wycieki delikatnie dokrecic
tj wg ksiazki do TD Hansa-Rudigera Etzolda

20Nm to jest tak jakbys polozyl na kluczu o ramieniu 1m na koncu odwaznik 2kg no np jak kola sie dokreca klucz na godzine 9 i masz dokladnie ten moment co chcesz no albo 4kg na 50cm ramieniu... wiec 20Nm to tak mocno to nie jest...

aha o silikonach tudziez innych dodatkach nie wspomina ing. H-R Etzold
pozdro :helm:


tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw sty 13, 2005 10:39

king66 pisze:na sucho... napewno...
i bez silikonow....
tylko rowno i nie do krecaj na hama ile sie da po kolei wszystkich srub tylko rowno i z wyczuciem tak zeby ci uszczelka nie wylazla w koncu to jest chyba tylko korek aha a dla swietego spokoju to chyba sa podane momenty dokrecania... skoluj sobie klucz dynamometryczny i dokrec

dla miski olejowej moment jest 20Nm a korek spustowy ma moment 30Nm po krotkiej jezdzie sprawdzic czy sa wycieki delikatnie dokrecic
tj wg ksiazki do TD Hansa-Rudigera Etzolda

20Nm to jest tak jakbys polozyl na kluczu o ramieniu 1m na koncu odwaznik 2kg no np jak kola sie dokreca klucz na godzine 9 i masz dokladnie ten moment co chcesz no albo 4kg na 50cm ramieniu... wiec 20Nm to tak mocno to nie jest...

aha o silikonach tudziez innych dodatkach nie wspomina ing. H-R Etzold
pozdro :helm:


:bigok: :bigok: :bigok: :bigok:


www.vrservice.pl

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 434 gości