Problem z Zaworami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sewitek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt wrz 18, 2009 15:15
Lokalizacja: ORNETA
Kontakt:

Problem z Zaworami

Post autor: sewitek » czw mar 25, 2010 17:58

Witam,.
Mam pytanie i zarazem prosbe,.
Mam MK II 1.8 8V GTI 87R 107KM
Problem mam taki ze jak olej zagrzeje sie i pojezdze troche to zaczyna cos mi cykac w silniku,.
wydaje mi sie ze to samoregulatory czyli tzw.szkalnki,.Powiedzcie od czego to sie dzieje,. moze wina oleju,.
Pozdrawiam,.


<<WiTeK>>

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » czw mar 25, 2010 18:07

wszystkie słychać, czy tylko jeden? Może są do wymiany lub mało oleju...


Obrazek
Obrazek

sewitek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt wrz 18, 2009 15:15
Lokalizacja: ORNETA
Kontakt:

Post autor: sewitek » czw mar 25, 2010 18:09

niewiem czy wszystkiem,. jest to pojedyncze stukanie,.
a moze to wina oleju,. ostatnio dolalem troche oleju z beczki kupilem,.
najlepiej jaki olej zalac 5w40?


<<WiTeK>>

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » czw mar 25, 2010 18:18

sewitek pisze:jest to pojedyncze stukanie,
no to masz popychacz do wymiany, a wymienia się z reguły wszystkie na raz.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Chwedor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob mar 10, 2007 16:57
Lokalizacja: Włodawa

Post autor: Chwedor » czw mar 25, 2010 18:32

sewitek pisze:najlepiej jaki olej zalac 5w40?
wg mnie to nie jest najlepszy pomysł. Zaraz Ci nagar wypłuka i silnik będzie sie pocił. Do aut o dużym przebiegu jest dobry olej castrol milage 15w40. posiada on uszczelnicz. co do cykania to pewnie jakaś szklanka. da się ustalić która tylko trzeba wszystkie wyciągnąć.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » czw mar 25, 2010 18:35

Chwedor pisze:da się ustalić która tylko trzeba wszystkie wyciągnąć.
jest na to stary jak świat sposób i bez wyciągania: drewniany kij od szczotki, jeden koniec przytykasz do ucha, a drugi dokładasz po pokrywy zaworów, równolegle nad szklankami, wtedy dobrze wyczaisz, który najgłośniej puka.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw mar 25, 2010 18:44

prezesik25 pisze:a drugi dokładasz po pokrywy zaworów, równolegle nad szklankami, wtedy dobrze wyczaisz, który najgłośniej puka.
robisz tzw stetoskop :helm: olej z beczki mówisz?? zalej go czymś porządnym, może ustanie a jeśli nie to niestety popychacze do wymiany


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

sewitek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt wrz 18, 2009 15:15
Lokalizacja: ORNETA
Kontakt:

Post autor: sewitek » czw mar 25, 2010 20:20

a popychacze da rady wymienic bez zdejmowania głowicy?


<<WiTeK>>

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw mar 25, 2010 20:23

jasne, ściągasz pasek rozrządu, odkręcasz pokrywę, podpory wałka (nie pomyl kolejności) wałek i już masz popychacze


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw mar 25, 2010 20:36

sewitek, najpierw diagnoza potem leczenie. Najlepiej daj posłuchać komuś wprawnemu. Może stukać co innego: wtryskiwacze, łożysko w skrzyni, odpukać panewki. Może i szklanki ale ciut nie pasuje bo one zwykle na zimnym tez stukają, chyba że silnik zajechany i ciśnienia oleju nie trzyma. Więc najpierw wydaj parę złotych na pomiar ciśnienia oleju i opinię wprawnego mechanika.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

sewitek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt wrz 18, 2009 15:15
Lokalizacja: ORNETA
Kontakt:

Post autor: sewitek » czw mar 25, 2010 20:47

bo kolega,.
robil u siebie,. i te szklanki wyciskal z nich olej na imadle,. i znow wsadzil,. mozliwe jest takie cos??


<<WiTeK>>

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw mar 25, 2010 21:06

eeeee, że co?? na imadle?? one nie mogą mniej najmniejszych rysek a po takiej operacji na imadle to raczej już dobre nie były... powiedz mi tylko po co on z nich ten olej wyciskał??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

sewitek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt wrz 18, 2009 15:15
Lokalizacja: ORNETA
Kontakt:

Post autor: sewitek » czw mar 25, 2010 21:21

niewiem,. bo u niego tez pukaly,.
i wyciskal z nich olej,. niewiem po co,.
mowi ze nabiora nowego oleju i ise wyreguluja,.
a teraz przy odpalaniu ponad 1 minute mu stukaja,. wrecz dzwonia:D
ile taka operacja naprawy moze koosztowac


<<WiTeK>>

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw mar 25, 2010 21:37

zakładając, że robisz to sam i że to jest usterką to musisz sobie zobaczyć ile kosztują popychacze + uszczelka pod dekiel, możesz przy okazji wymienić zimmering na wałku rozrządu i sam rozrząd... myślę że w 200zł powinieneś się zamknąć.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 45 gości