MK3 jak ustawić kont, zwiększyć obroty za pomocą VAG-a
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
MK3 jak ustawić kont, zwiększyć obroty za pomocą VAG-a
Witam
1.jak wyregulować kąt wtrysku vagiem (krok po kroku jak dla laika)
2.zwiększyć obroty silnika też vagiem i zweryfikować poprawność ustawień
3.może ktoś wie czy wag pokaże ciśnienie wtrysków??
MK3 TDI 1,9 1Z turbo intercooler
1.jak wyregulować kąt wtrysku vagiem (krok po kroku jak dla laika)
2.zwiększyć obroty silnika też vagiem i zweryfikować poprawność ustawień
3.może ktoś wie czy wag pokaże ciśnienie wtrysków??
MK3 TDI 1,9 1Z turbo intercooler
Aby wyregulować kąt wtrysku
-musisz popuścić śruby trzymające pompę (ale nie całkiem tak zeby trzymały ale zeby mozna było pompą poruszać), w tym celu należy zdjąć plastikową obudowę rozrządu i przez otwory w kole rozrządu delikatnie popuścić śruby, reszta śrub jest od strony pompy.
-Po rozgrzaniu silnika podłączasz Vag-a.
-Wybierasz adres elektronika silnika.
-Następnie wybierasz funkcję "nastawy podstawowe" i kanał "000". Wyświetla ci się wtedy 10 binarnych wartości. Na drugiej od lewej musisz ustawić wartość 51. W tym celu na pracującym silniku obracasz pompą w lewo lub w prawo aż pojawi się wartość 51. Czasami ta wartość pływa w zakresie od 46-56. Jeśli ona pływa w tym zakresie można przyjąć że ustawienie jest prawidłowe.
-nie zapomnij podokrecać śrub.
-musisz popuścić śruby trzymające pompę (ale nie całkiem tak zeby trzymały ale zeby mozna było pompą poruszać), w tym celu należy zdjąć plastikową obudowę rozrządu i przez otwory w kole rozrządu delikatnie popuścić śruby, reszta śrub jest od strony pompy.
-Po rozgrzaniu silnika podłączasz Vag-a.
-Wybierasz adres elektronika silnika.
-Następnie wybierasz funkcję "nastawy podstawowe" i kanał "000". Wyświetla ci się wtedy 10 binarnych wartości. Na drugiej od lewej musisz ustawić wartość 51. W tym celu na pracującym silniku obracasz pompą w lewo lub w prawo aż pojawi się wartość 51. Czasami ta wartość pływa w zakresie od 46-56. Jeśli ona pływa w tym zakresie można przyjąć że ustawienie jest prawidłowe.
-nie zapomnij podokrecać śrub.
Tak w kazdym TDI (w kazdym samochodzie disel) tylko Ty juz masz samochod wyposazony w port OBD2 dzieki ktoremu laczysz sie auto-komputer.Johny1984 pisze:a w kazdym TDI da rade to ustawic???
jesli tak to jak zmienia sie parametry....???
pozdro
Ustawiajac kat wtrysku zwroc uwage czy masz dobrze napiety napinacz bo to ma wielkie znaczenie!
W programie vag-com jest cos takiego jak "TDIGraph" tym sie super ustawia kat wtrysku,a co do najlepszego kata to w silnikach 1Z przy tempe. paliwa 90 kat 55
Kolego do tego jest super nakladka w programie vag-com jaka jest "TDIGraph" wydaje mi sie ze po polaczeniu sie z komputerem samochodowym ten wykres jest do kazdego modelu (codu motora TDI) inny.mirekcm pisze:Może wiecie jaki powinien być kąt w silniku TDI (110 ps) - AFN
Na obrazku nie widac dokladnie ale ten wykres jest do silnikow 1Z bo z takim sie polaczyl,czyli zaopatrz sie w taki program i bedziesz wtedy mial najlepszy kat jaki jest do Twojego motora. Niebieska linia to najlepszy kat a zielona i czerwona to jest norma
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości