Chcę wymienić uszczelkę pod miskę w Mk II 1.6 Diesel. Znajomi mechanicy z stacji napraw PKS doradzali mi położenie jej na siliconie do 300 stopni.
A moze założyć ją na sucho?
Mk II - uszczelka pod miskę olejową
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Mk II - uszczelka pod miskę olejową
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
Dobra uszczelka nie potrzebuje takich wynalazków jak silikon! Wystarczy jak zrobisz normalnie tylko zwróć uwagę przy przykręcaniu czy równo dociągasz
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=47926]>>MOJA BYŁA LALECZKA<<[/url]
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]
www.konstel.webs.com
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]
www.konstel.webs.com
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
- king66
- Użytkownik
- Posty: 252
- Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
- Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
- Kontakt:
na sucho... napewno...
i bez silikonow....
tylko rowno i nie do krecaj na hama ile sie da po kolei wszystkich srub tylko rowno i z wyczuciem tak zeby ci uszczelka nie wylazla w koncu to jest chyba tylko korek aha a dla swietego spokoju to chyba sa podane momenty dokrecania... skoluj sobie klucz dynamometryczny i dokrec
dla miski olejowej moment jest 20Nm a korek spustowy ma moment 30Nm po krotkiej jezdzie sprawdzic czy sa wycieki delikatnie dokrecic
tj wg ksiazki do TD Hansa-Rudigera Etzolda
20Nm to jest tak jakbys polozyl na kluczu o ramieniu 1m na koncu odwaznik 2kg no np jak kola sie dokreca klucz na godzine 9 i masz dokladnie ten moment co chcesz no albo 4kg na 50cm ramieniu... wiec 20Nm to tak mocno to nie jest...
aha o silikonach tudziez innych dodatkach nie wspomina ing. H-R Etzold
pozdro
i bez silikonow....
tylko rowno i nie do krecaj na hama ile sie da po kolei wszystkich srub tylko rowno i z wyczuciem tak zeby ci uszczelka nie wylazla w koncu to jest chyba tylko korek aha a dla swietego spokoju to chyba sa podane momenty dokrecania... skoluj sobie klucz dynamometryczny i dokrec
dla miski olejowej moment jest 20Nm a korek spustowy ma moment 30Nm po krotkiej jezdzie sprawdzic czy sa wycieki delikatnie dokrecic
tj wg ksiazki do TD Hansa-Rudigera Etzolda
20Nm to jest tak jakbys polozyl na kluczu o ramieniu 1m na koncu odwaznik 2kg no np jak kola sie dokreca klucz na godzine 9 i masz dokladnie ten moment co chcesz no albo 4kg na 50cm ramieniu... wiec 20Nm to tak mocno to nie jest...
aha o silikonach tudziez innych dodatkach nie wspomina ing. H-R Etzold
pozdro
tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
king66 pisze:na sucho... napewno...
i bez silikonow....
tylko rowno i nie do krecaj na hama ile sie da po kolei wszystkich srub tylko rowno i z wyczuciem tak zeby ci uszczelka nie wylazla w koncu to jest chyba tylko korek aha a dla swietego spokoju to chyba sa podane momenty dokrecania... skoluj sobie klucz dynamometryczny i dokrec
dla miski olejowej moment jest 20Nm a korek spustowy ma moment 30Nm po krotkiej jezdzie sprawdzic czy sa wycieki delikatnie dokrecic
tj wg ksiazki do TD Hansa-Rudigera Etzolda
20Nm to jest tak jakbys polozyl na kluczu o ramieniu 1m na koncu odwaznik 2kg no np jak kola sie dokreca klucz na godzine 9 i masz dokladnie ten moment co chcesz no albo 4kg na 50cm ramieniu... wiec 20Nm to tak mocno to nie jest...
aha o silikonach tudziez innych dodatkach nie wspomina ing. H-R Etzold
pozdro
www.vrservice.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 187 gości