1.6 SR i wasze problemy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kolego spróbuj przeczyścić przepływomierz, nic nie kosztuje a może pomóc. Po przeczyszczeniu przepływomierza obroty silnika powinny przestać falować.cinek_mk pisze:3. Po odłączeniu czujnika przepływu powietrza pali normalnie na zimny silnik, i nie skaczą obroty, ale obroty max także 5200.
Link z dokładnym opisem jak wyczyścić przepływomierz
-- [url=http://chomikuj.pl/rich-men/e-booki+-+motoryzacja]Tania jazda samochodem[/url] --
http://www.volkswagen-golf.pl/dane-tech ... olf-iv-16/
Prędkość obrotowa mocy maksymalnej 5600 obr/min wiec chyba przy tylu odcina.póki nie zacznie odcinać przy 4000 to sie martwił nie będę:):):):)
Prędkość obrotowa mocy maksymalnej 5600 obr/min wiec chyba przy tylu odcina.póki nie zacznie odcinać przy 4000 to sie martwił nie będę:):):):)
Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
tak poszedłem sprawdzić..... z ciekawości i daje w deske obroty dochodzą do 5200 jakby zaczynało odcinac ale to nie jest odcinanie tylko jakby paliwa nie dostawal bo po chwili obroty skoczyły na około 6300 i wtedy zaczeło jakby odcinac za drugim razem podobnie moze mi juz pompka nie wyrabia ...
a i sorki za wprowadzanie w błąd nie doczytałem sobie........
a i sorki za wprowadzanie w błąd nie doczytałem sobie........
Ostatnio zmieniony czw mar 25, 2010 20:29 przez dimmer, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
_Peeter przepływomierz juz dawno przeczyściłem, oraz wymieniłem wszystkie filtry i dalej to samo. Zapomniałem tylko dopisać. Obroty max muszą wynosić w granicach tak jak kolega wyżej pisze 6350. Ponieważ gdy go kupiłem właśnie takie były. Czytałem ze winna może być cewka zapłonowa! Wymontowałem swoja i zauważyłem ze ma 4 małe pęknięcia (ok.1cm) i jedno większe na środku pod aluminiowym radiatorem (ok 3cm). Jak wymienię i pomoże to napiszę. Teraz czekam na dostawę. Dzięki za zainteresowanie.
prąd mi się skończył
Witajcie,
dziś padł mi akumulator w aucie (ma troszkę ponad 6V)
akumulator wymieniałem w Wigilię 2009 (czyli 4 miesiące)
dziś już ciemno więc tylko poszedł na prostownik a jutro jak odpali (oby) to jadę szukać zwarcia do masy czy czegoś - ma ktoś z Was pomysł od czego zacząć?
nie grzebałem w kablach, nic się nie działo wcześniej a jedynie w sobotę umyłem auto ale od czwartku to już by dawno padło więc nie mam pomysłu...
aku Centra tyle że bez wskaźnika padnięcia bo akurat tego nie mieli jak kupowałem (a zależało mi na sprawnym aucie na święta)
dziś padł mi akumulator w aucie (ma troszkę ponad 6V)
akumulator wymieniałem w Wigilię 2009 (czyli 4 miesiące)
dziś już ciemno więc tylko poszedł na prostownik a jutro jak odpali (oby) to jadę szukać zwarcia do masy czy czegoś - ma ktoś z Was pomysł od czego zacząć?
nie grzebałem w kablach, nic się nie działo wcześniej a jedynie w sobotę umyłem auto ale od czwartku to już by dawno padło więc nie mam pomysłu...
aku Centra tyle że bez wskaźnika padnięcia bo akurat tego nie mieli jak kupowałem (a zależało mi na sprawnym aucie na święta)
Ostatnio zmieniony czw mar 25, 2010 23:18 przez krupik, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli odcina Ci obroty przy 5000 rpm +/- to kłania się czyszczenie przepływomierza w spirytusie lub benzynie ekstrakcyjnej. Innych rozcieńczalników nie używaj bo to nic nie da mają w sobie zbyt dużą zawartość tłuszczu. Jeśli czyszczenie nic nie da to wymiana przepływki w ostateczności ale nie jakieś chińskie łajno tylko oryginał. Pozdrawiam
A jeszcze jedno, nie szukajcie błędów przepływki na VAGu ponieważ nie koniecznie wskaże jakikolwiek błąd. Elektronika silnika jest niestety bardzo upośledzona i tępa jak niektórzy mechanicy zresztą.
A jeszcze jedno, nie szukajcie błędów przepływki na VAGu ponieważ nie koniecznie wskaże jakikolwiek błąd. Elektronika silnika jest niestety bardzo upośledzona i tępa jak niektórzy mechanicy zresztą.
Ostatnio zmieniony pt mar 26, 2010 22:24 przez pszmiel, łącznie zmieniany 1 raz.
kiedyś pytałem o oryginał przepływke koszt 450 zeta około i jest prawda ze przepływka nie mus pokazywać błędów na vagu... błędu nie bedzie a przepływka będzie wadliwa
Ostatnio zmieniony pt mar 26, 2010 22:45 przez dimmer, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
Tak jak mówisz kolego. I przestrzegam wszystkich. Jeśli macie wadliwy samochód. Coś się z nim dzieję, nie poddawajcie się i walczcie z problemem aż do skutku. Bo prawda jest taka... nigdy nie dostaniesz takiej samej kasy za swój samochód jaką sam dałeś, a kupisz następne gów.. z którym będzie jeszcze więcej problemów. Nigdy nie wiesz na co trafisz. A GOLF TO GOLF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 95 gości