Jakie to wtryski po numerach?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jakie to wtryski po numerach?
koledzy powiedzcie mi jakie to sa wtryski:
sterujacy:
2fh kbel58p 142, 0281302020,220bar 868c4
takie byly numery na wtrysku sterujacym.
sterujacy:
2fh kbel58p 142, 0281302020,220bar 868c4
takie byly numery na wtrysku sterujacym.
Ostatnio zmieniony śr mar 24, 2010 13:54 przez arturkw, łącznie zmieniany 1 raz.
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
-
- Użytkownik
- Posty: 467
- Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
dodam tylko to sa numery jednego z wtrysków chyba 2:
2fk kbel 588144 028130202P
[ Dodano: 24 Mar 2010 17:44 ]
2fk kbel 588144 028130202P
[ Dodano: 24 Mar 2010 17:44 ]
P na końcu mam w wtrysku normalnym tzn nie sterującym 028130202Pcowboy pisze:zwykłe mają P na koncu
Ostatnio zmieniony śr mar 24, 2010 18:40 przez arturkw, łącznie zmieniany 1 raz.
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
-
- Użytkownik
- Posty: 467
- Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
To tak jak ja nie moge znowusz dojsc jakie sa otworki we wtryskach od 2.5 tdi ale tego AAT 115 konnego czyli 85 kW. Jakie byly otworki w tych 2.5 tdi co mialy moce jeszcze mniejsze np 75, 71, 66, 60 kW?? Cos mi wlasnie wyglada ze tam musza byc w tych od AAT cos jak w AHF czy ASV ( 205) w tym 140 konnym byly 210 w 150 konnych byly 216 itp. Wiem ze wtryski to nie wszystko ale mimo to dziwne to jest ze dawali silniki 2.5 tdi a auto mialo 60 kW- co za muł.
Tak sobie wymyslilem ze chyba sobie podmienie w swoim AHF z jeden wtrysk od tego AAT i zobacze jak to bedzie chodzić. W zasadzie chodzilo mi o dawce korpusów wiec ne o te wtryski mi sie rozchodzilo ale tak tylko gdybam. Zalatwi sie koncowki 216 to sobie przeloze w te korpusy. w razie co to beda moje 205 sobie lezakowac, moze wrócą jak auto pujdzie do innego wlasciciela albo porostu cale wtryski pujda pod "mlotek" (sprzedanie).
Tak sobie wymyslilem ze chyba sobie podmienie w swoim AHF z jeden wtrysk od tego AAT i zobacze jak to bedzie chodzić. W zasadzie chodzilo mi o dawce korpusów wiec ne o te wtryski mi sie rozchodzilo ale tak tylko gdybam. Zalatwi sie koncowki 216 to sobie przeloze w te korpusy. w razie co to beda moje 205 sobie lezakowac, moze wrócą jak auto pujdzie do innego wlasciciela albo porostu cale wtryski pujda pod "mlotek" (sprzedanie).
Ostatnio zmieniony śr mar 24, 2010 19:05 przez wesol, łącznie zmieniany 1 raz.
dokladnie ale oszustwo co teraz robić jak to zgłosic?darkjustice pisze:arturkw, czyli masz komplet wtrysków od ALH.
[ Dodano: 24 Mar 2010 18:18 ]
bo wiem ze on do silnika ALH wkładał wtryski od Cowboya 0.216 Artur Gąska On się nazywa cowboy ile on brał par? on mówi ze 2 pary jedna do tego ALH a druga niby do skody ASV z której to ja miałem mieć wtryski. Napisz mi jak możesz na priv.
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
w moim spisie wychodzi ze brał jeden komplet 216 Boscharturkw pisze:bo wiem ze on do silnika ALH wkładał wtryski od Cowboya 0.216 Artur Gąska On się nazywa cowboy ile on brał par? on mówi ze 2 pary jedna do tego ALH a druga niby do skody ASV z której to ja miałem mieć wtryski. Napisz mi jak możesz na priv.
Re: Jakie to wtryski po numerach?
Kolega podmienił wtryski ponoć a ASV dawka zmieniona, kat poprawiony, logi statyczne i dynamiczne jak w nowym aucie - oniemiałema auto zmuliło Kazałem mu wyciągnąc wtrysk i spisac numer- coś mi śmierdziało. Wg mnie to wtryski ALH/ALE oba maja 90KM. Wiec wiesz co robić. jak co to luknij http://www.cc-autodily.cz/tryska-vstrikovaciarturkw pisze:koledzy powiedzcie mi jakie to sa wtryski:
sterujacy:
2fh kbel58p 142, 0281302020,220bar 868c4
takie byly numery na wtrysku sterujacym.
Ostatnio zmieniony czw mar 25, 2010 07:18 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
tam jest otworek 0,185 dlatego autko zmuliło.cowboy pisze:ja stawaim że tam sa otworki 0,195 maxymalnie
[ Dodano: 25 Mar 2010 08:33 ]
a mi powiedział ze kupił 2 pary do skody asv niby też.cowboy pisze:w moim spisie wychodzi ze brał jeden komplet 216 Bosch
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
Wiecie co. Tak sobie nawet patrzyłem na te wtryski( znaczy sie na dysze) w tych co ja mam od AAT i wyciagnalem wczoraj ( tak jak pisalem zeby podmienic) i nawet golym okiem idzie zauwazyc roznice w otworkach. Nie jest moze az tak duza roznica bo w koncy sa to setne a nawet tysieczne czesci mm ale widać roznice jak byk. Podmienilem wtrysk do auta i ladnie odpalił, chodzil nienagannie. Wychodzi na to ze faktycznie tak jak cowboy, pisal- beda gdzies 195 nm. Szkoda ze nie ma jakiejs identyfikaci ktora koncowka jaka ma srednice.
Koledze jeszcze w ramach kontroli wtreyskow od ALH sprawdzic jakie oznaczenia widnieja ale nie na korpusie tylko na samych rozpylaczach. Umnie na czesci wchodzacej juz do komory spalania jest oznaczenie 280 a jak sie sciagnie nakretke korpusu to bedzie widac na czesci rozpylacza dsla150P280. Nie wszytskie tak maja ale tak najpewniej sprawdzic co tam siedzi. Korpusy mozesz miec nawet od 151 konnego transportera a koncowka moze byc od SDI wsadzona i bedzie kaszana.
Koledze jeszcze w ramach kontroli wtreyskow od ALH sprawdzic jakie oznaczenia widnieja ale nie na korpusie tylko na samych rozpylaczach. Umnie na czesci wchodzacej juz do komory spalania jest oznaczenie 280 a jak sie sciagnie nakretke korpusu to bedzie widac na czesci rozpylacza dsla150P280. Nie wszytskie tak maja ale tak najpewniej sprawdzic co tam siedzi. Korpusy mozesz miec nawet od 151 konnego transportera a koncowka moze byc od SDI wsadzona i bedzie kaszana.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
juz raczej nie bede sprawdzal bo wiem ze to ewidentne oszustwo bo on mi pisal ze ma 2 samochody i w 2 wymianieal u cowboya wtryski na 0216 w silniku ALH i skodzie asv A cowboy mi napisal ze kupil tylko 1 pare wtryskow. wiec na 100% jest oszustwo.wesol pisze:Koledze jeszcze w ramach kontroli wtreyskow od ALH sprawdzic jakie oznaczenia widnieja ale nie na korpusie tylko na samych rozpylaczach. Umnie na czesci wchodzacej juz do komory spalania jest oznaczenie 280 a jak sie sciagnie nakretke korpusu to bedzie widac na czesci rozpylacza dsla150P280. Nie wszytskie tak maja ale tak najpewniej sprawdzic co tam siedzi. Korpusy mozesz miec nawet od 151 konnego transportera a koncowka moze byc od SDI wsadzona i bedzie kaszana.
1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;
Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Albo odwrotniewesol pisze:Nie wszytskie tak maja ale tak najpewniej sprawdzic co tam siedzi. Korpusy mozesz miec nawet od 151 konnego transportera a koncowka moze byc od SDI wsadzona i bedzie kaszana.
Ale skoro arturkw, mowi ze gosc wymienial skodzie ASV wtryski na 216tki wiec korpusy jak i koncowki powinny byc te same. Moze sie poprostu pomylil i poslal wtryski z ALH zamiast z ASV? A jak kupil tylko jedna pare...
Ostatnio zmieniony czw mar 25, 2010 11:02 przez bradley, łącznie zmieniany 1 raz.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 158 gości