Korektor siły hamiowania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Kapibara
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
- Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
- Kontakt:
chyab nei jest ten sam, a bedzie sie dzialo to samo jakbys nei mial korektora czyli blokowanie w zakretach, ale mozna tez to oszukac jakaos montujac wieksze tarcze z przodu
[ Dodano: Pon Mar 27, 2006 14:23 ]
http://scirocco.pl/forum.php?cmd=show&i ... pg=0#20878
http://www.scirocco.pl/articles.php?id=69
[ Dodano: Pon Mar 27, 2006 14:23 ]
http://scirocco.pl/forum.php?cmd=show&i ... pg=0#20878
http://www.scirocco.pl/articles.php?id=69
TAZ pisze:Hebel jest do hamowania przed zakrętem, a w zakręcie to już tylko silnik.
heheh no wlasnie kiedys widzailem jak rzucilo goscia ktory hamowal na zakrecie
dobrze ze bylo to na plycie a nie na jakiejs drodze publicznej
jak wrocil na parking ze spodni wyleciala mu kupa i odrazu zlapal parkinsona
co do korektora niewydaje mi sie zeby byly dwa rodzaje
najgorzej jest wlasnie wtedy gdy sie mocno wcisnie lub jest piasek/mokro efekt jest taki jakbys zaciagnal reczny ale do opanowania
jak bedzie siano to sie kupi
narazie brak to sie niekupi
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
z korektorem w takim przypadku beda za slabe z tylu bez jak najbardziej dobre z tym ze zima moze przyblokowywac szybciej tyl wiec zestaw 280 z produ bym proponowal
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- Kapibara
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
- Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
- Kontakt:
naprawde strudno pwoiedziec tu sprawdz w archiwum a potem zapytaj:
http://www.streetracing.pl/forum/
http://www.streetracing.pl/forum/
tarcze tylne mają 226mm i ktoś sie pytał czy jak jest ABS to czy korektor siły chamowania tez jest otóż udzielam odpowiedzi ze tez jest korektor przy ABS
zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
Odgrzeje temat, bo dopiero co zerknąlem:
Borys, jak korektor jest ok to go zostaw - nic nie przeszkadza, chyba że budujesz auto do zabawy - wtedy łatwiej bedzie go stawiac bokiem
W mk3 z tego co sie orientowałem jest kilka rozwiązan - korektor jest stosowany zawsze tam gdzie nie ma ABSu - inny do bebnów inny do tarcz - wiaze sie to prawdopodobnie z innymi cisnieniami otwarcia zaworów w korektorze czyli dawanie korektora do bebnow z tarczami i na odwrót nie jest dobrym pomysłem.
Korektor jak wiadomo ma za zadanie zmniejszyć cisnienie w tylnym układzie hamulcowym w momencie odelżenia tyłu - czyli własnie przy hamowaniu - czym mocniej hamujemy tym bardziej tył idzie do góry i korektor zmniejsza siłę hamowania niedopuszczjąc do zablokowania kół - nie jest prawdą że jest to istotne podczas hamowania w zakrecie (choć po czesci owszem) ale raczej bardziej na prostej drodze.
Wiaze sie z tym jeszcze jedna sprawa, o której dośc czesto sie zapomina - gleba, szczególnie mocna powoduje zmiane charakterystyki pracy korektora - w tym przypadku nalezałoby w odpowiedni sposób go ustawic - pewnie przez modyfikacje dzwigni korektora - niestety chyba doswiadczalnie
Borys, jak korektor jest ok to go zostaw - nic nie przeszkadza, chyba że budujesz auto do zabawy - wtedy łatwiej bedzie go stawiac bokiem
W mk3 z tego co sie orientowałem jest kilka rozwiązan - korektor jest stosowany zawsze tam gdzie nie ma ABSu - inny do bebnów inny do tarcz - wiaze sie to prawdopodobnie z innymi cisnieniami otwarcia zaworów w korektorze czyli dawanie korektora do bebnow z tarczami i na odwrót nie jest dobrym pomysłem.
Korektor jak wiadomo ma za zadanie zmniejszyć cisnienie w tylnym układzie hamulcowym w momencie odelżenia tyłu - czyli własnie przy hamowaniu - czym mocniej hamujemy tym bardziej tył idzie do góry i korektor zmniejsza siłę hamowania niedopuszczjąc do zablokowania kół - nie jest prawdą że jest to istotne podczas hamowania w zakrecie (choć po czesci owszem) ale raczej bardziej na prostej drodze.
Wiaze sie z tym jeszcze jedna sprawa, o której dośc czesto sie zapomina - gleba, szczególnie mocna powoduje zmiane charakterystyki pracy korektora - w tym przypadku nalezałoby w odpowiedni sposób go ustawic - pewnie przez modyfikacje dzwigni korektora - niestety chyba doswiadczalnie
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości